![]() |
|
Samen met Trouw en Kunstbende organiseert Scholieren.com de columnistenwedstrijd voor middelbare scholieren. Doe je mee, krijg je sowieso een vrijkaatje voor de finale van de Kunstbende, hoor je bij de vijf finalisten, win je een rondleiding op de redactie van Trouw en maak je kans op een 'baan' voor een jaar als columnist bij Trouw of Scholieren.com!
Meer informatie, interviews met eerdere winnaars (waaronder de huidige jongerencolumnisten van Trouw) en een toevoegformulier: je vindt het hier: Extra! Columnistenwedstrijd. Opsturen kan tot 25 mei, dus wees er snel bij!
|
![]() |
||
Citaat:
Wat ik wil zeggen is: laat je niet te snel wegjagen door bepaalde voorwaarden, wie weet maken ze een keer een uitzondering. Maar verwacht niet al te veel he.
|
Ik ga even ontzettend offtopic reageren...
![]() ![]() Nederlands is een hele leuke studie. Zoals LUH zei, je moet wel tegen droge taalkunde kunnen (daar kan ik dus niet tegen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon nog een keer insturen lijkt me? Een onvolledig formulier zullen ze in consideratie(kon geen goed woord vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het was ook niet zo dat ik alle gegevens niet ingevuld had. Ik was aan het schrijven, wist het even niet meer, ben toen alles gaan invullen en heb in automatisme op zenden gedrukt. DOM!
||
Citaat:
|
|