Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 18:54
Bruut
Bruut is offline
Ok hier gaat ie, post niet vaak, reply meestal alleen..

Ik was een paar weken met een meisje en ik was echt gek op haar, probleem was dat ik haar alleen op zaterdag zag! en dat ging dus helaas maar een paar weken goed, zij maakte het uit! ik voelde me echt ff goed kut paar dagen!
maargoed het leven gaat door, zaterdag was ik lekker aan het stappen met mn vrienden, en ik zat rustig een pils te drinken, en toen kwam er ineens een heeeeeel leuk lief meisje naast me zitten! we hebben paar uur zitten praten, nummers uitgewisselt, en aan het eind vd avond ben ik met haar naar haar huis gelopen, en hebben we gezoend.
en toen ik de volgende dag op icq kwam, was mn ´ex´ online, en die wist het al, dat opzich vond ik al zwaar klote, maargoed! ze was dus pissig! en ze vraagt de hele tijd of ik gek op dat andere meisje ben enzo.. en nu is ze gewoon boos op me.

ik weet niet meer wat ik moet doen! ik vind gewoon dat ze raar bezig is, maar aan de andere kant vind ik het best lullig dat ik 1 week erna al met een ander was!

wat vinden jullie hiervan?

bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 18:58
Evito
Evito is offline
Je hoeft je nooit schuldig te voelen dat je een week na je vorige relatie alweer een nieuw meisje hebt. Als je vorige relatie serieus genoeg was, had je nu geen nieuw meisje gehad. Het feit dat je nu weer een nieuwe hebt, betekent gewoon dat de vorige relatie niet serieus was. Wat je ex betreft: Try to reason with her or ignore.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:58
Gothic
Gothic is offline
Je ex lekker laten zeiken... Zij heeft het tenslotte uitgemaakt, ze heeft niet het recht erover te praten of jou je klote erdoor te laten voelen. Zij is geen deel meer van jouw 'leven', dus moet ze haar mond houden...
Oud 22-04-2003, 19:07
Psychedelic
Psychedelic is offline
Genieten van de jaloezie van je ex
het was haar keuze om het uit te maken, life goes on en je ontmoet een nieuw meisje. Als zij zo kinderachtig is dat zij dit emotioneel niet kan hebben, is dat jammer voor haar.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:11
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Idd, je ex heeft het uitgemaakt, dus moet ze niet lopen zeuren nu je een ander heb!

Geniet lekker van je relatie met dat meisje en negeer je ex!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:31
Boef
Boef is offline
Als ik jou was had ik je ex even uit gelegd dat je d'r op een terrasje bent tegen gekomen en het er daarna niet meer met je ex over hebben. Als je ex het niet wil begrijpen, dan niet...Wat kan jou het dan schelen, er over door gaan geeft zoveel problemen die het niet waard zijn....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:32
*~*
*~* is offline
zij heeft het uitgemaakt, dus trek je er niks van aan en geniet van een meisje dat *meer* om je geeft dan je vorige...

Liefs *~*
Oud 22-04-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 22-04-2003 @ 19:58:
Je hoeft je nooit schuldig te voelen dat je een week na je vorige relatie alweer een nieuw meisje hebt. Als je vorige relatie serieus genoeg was, had je nu geen nieuw meisje gehad. Het feit dat je nu weer een nieuwe hebt, betekent gewoon dat de vorige relatie niet serieus was. Wat je ex betreft: Try to reason with her or ignore.
Wat een super tekst
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:19
Bruut
Bruut is offline
bedankt iedereen voor de replys..

ik vind niet dat ik mn ex zo kan vergeten, ik ken haar al zo lang! en ik heb gewoon nog steeds een zwak voor haar op de 1 of andere manier.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:39
wietsie
wietsie is offline
Citaat:
Bruut schreef op 22-04-2003 @ 22:19:
bedankt iedereen voor de replys..

ik vind niet dat ik mn ex zo kan vergeten, ik ken haar al zo lang! en ik heb gewoon nog steeds een zwak voor haar op de 1 of andere manier.
je hoeft 'r ook niet te vergeten, toch? bijna iedere ex is nog wel speciaal maar dat hoeft niet te betekenen dat je nu geen nieuwe vriendin mag hebben... maar das mijn mening
Oud 24-04-2003, 22:40
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Evito schreef op 22-04-2003 @ 19:58:
Ik denk dat dit precies is waarom je ex zo boos is, omdat ze denkt dat jullie relatie voor jou niets betekende.
Ik vind dat je ook niet zomaar kunt zeggen: 'Zij heeft het uitgemaakt dus ze moet niet zeiken." Misschien had zij het er ook wel erg moeilijk mee en heeft ze het met tegenzin uitgemaakt. Misschien ook wel niet hoor, maar ik denk niet dat wij daarover kunnen oordelen.

Verder zou ik zeggen dat je gewoon verder moet gaan met dat nieuwe meisje. Het is wel lullig voor je ex, maar ook zij zal in moeten zien dat het leven voor jullie allebei gewoon doorgaat. Ik denk dat je het er misschien nog even goed met haar over moet hebben en dan hopen dat ze het begrijpt en niet meer boos is.
Reageren

Regels voor berichten