Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ach, iedereen leert op zijn eigen manier. Sommigen zijn al sinds de zomer vakantie bezig met het stampen van de stof; anderen beginnen een paar dagen van te voren met het vluchtig lezen van die paar les boekjes. En beiden kunnen een voldoende halen.
Gewoon leren hoe jij dat fijn vind. Ik moet er persoonlijk niet aan denken nu al te beginnen met leren, dan ben ik helemaal uitgeput als ik eenmaal daar in die gymzaal zit. |
![]() |
||
Citaat:
helps.. ik heb op het moment helemaal precies hetzelfde!! in het boek lijkt het nog wel makkelijk maar als ik ff een quickscan doe.... heb ik alles fout ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jeetje, waarom is dit allemaal zo herkenbaar?????? ik had vandaag ook een planning.. tekst lezen, samenvatten, samenvatting leren.................... ik ben op de helft van de tekst lezen... forum werkt ook zo verslavend, vooral als je steeds scholieren.com mail krijgt... |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Eindexamens 2003 |
[Natuurkunde VWO] Stel hier al je vragen en vertel hoe het ging! Snufje | 147 | 27-05-2003 21:52 |