Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het kan, maar je gaat dan niet helemaal voor één persoon omdat je een ander ook nog leuk vind, ik denk dat als iemand werkelijk je 'ware liefde' is je daar geen liefdes naast kunt hebben. Vriendschappelijke en familiaire liefdes daargelaten, natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik tegen iemand zeg dat ik voor altijd van hem zal blijven houden, dan meen ik het ook. In tegenstelling tot veel andere mensen, helaas. |
![]() |
|
Ik denk wel dat je voor 2 personen zoals jij zegt 'sterke gevoelens' kan hebben, maar ik denk dan dat je op allebei niet gek genoeg bent om er bijvoorbeeld een relatie mee aan te gaan. Als je echt gek op iemand bent, vind je die persoon ook leuker dan die andere en zou je niet twijfelen over wie je het leukst vindt. Op 2 mensen tegelijk verliefd zijn, kan niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
er is een korte periode geweest waarin ik in een klap ontzettend veel nieuwe vrienden maakte, waaronder jongens. opeens was ik verliefd op twee jongens tegelijk, maar ik kwam erachter dat het gewoon een opvlieging was. (gezien de gezelligheid enzo, dacht meteen dat ik ze leuk vond* het kan dus wel degelijk, maar vaak vindt je één iemand toch leuker.
||
![]() |
Citaat:
|
Ik weet niet of het kan. Ik was (toen ik aan het puberen was) altijd op verschillende jongens "verliefd", maar dat was meer een bevlieging.
Ik denk dat je van één persoon kunt houden (als het gaat om verliefdheid, je levenspartner om het zo maar even te noemen), maar dat het spannend is om te dènken dat je andere mensen ook leuk vindt. Uiteindelijk blijkt het dan gewoon een bevlieging te zijn... Bluuuh, moeilijke kwestie... ![]()
|
ik ben al best lang helemaal gek op een jongen. In een periode dat ik hem minder zag viel mij opeens die andere jongen op. Nu zie ik ze allebei best vaak en ik weet écht niet wie ik nou leuker vind, heel irritant en verwarrend enzo
![]() ik vind dus dat het kan ![]() [edit] Ik ben het geloof ik wel eens met Loezzel. Ik denk dat je eerst twee mensen helemaal geweldig kunt vinden maar dat je uiteindelijk toch voor één persoon het meest zal voelen. Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 16:14. |
![]() |
|
![]() |
Ik zeg dat deze stelling waar is!!!!
Maar bij mij ontwikkelen de gevoelens voor 1 van die personen zich steeds harder! Dusja... Zoals een paar weken geleden had ik sterke gevoelens voor zowel mijn vriend als voor nog een jongen! Maar uiteindelijk ben ik sterkere gevoelens gaan ontwikkelen voor die andere jongen! Het is raar hé!
|
ik heb het zelf zo: ik ben nog gek op mn exvriendin, maar ik vind een 'nieuw' meisje ook erg leuk.. en wel steeds meer.
voor mij kan het.. ik denk alleen dat ze nooit allemaal even sterk kunnen zijn ofzo
|
Nou het kan zeker weten wel. Tot een tijdje terug nog gehad. Nu vind ik er maar weer eentje leuk....helpt gelukkig de twijfel weg van wie ik nou moet kiezen. Nou ja in elk geval bij de een gebeurt dat en bij anderen niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NE] Beschouwing Verwijderd | 2 | 26-10-2009 16:38 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De wetenschappelijke wonderen van de Heilige Koran. Verwijderd | 444 | 24-04-2005 09:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zien jullie christenen ? Edithjuh | 430 | 30-07-2004 23:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Biologisch; wel zo lekker?! Kath | 43 | 25-04-2004 22:27 |