Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 15:08
-Meisje-
-Meisje- is offline
Hoe is je vriend(in)/sekspartner/ex in bed? Is hij/zij lief? Of is't eerder van erop en eraf? Komen jullie goed overeen of wil jij t de ene keer zus en zo en hij/zij dan weer totaal anders? Kunnen jullie praten over jullie seksleven? Ben je tevreden met wat jullie doen of zou je t graag anders hebben?

Ik antwoord eerst

Ik heb nog maar één sekspartner gehad, men ex. En hij was echt wel lief voor me tijdens de seks, maar ook heel 'geil' De enige 'klachten' die ik soms had was dat hij het niet altij begreep als k geen zin had (en aangezien ik me soms geremd voelde was dit dus geen pretje en ook niet voor men zelfvertrouwen ). Voor de rest was alles goed. We konden erover praten en hij deed zeker genoeg zen best om mij ook te laten genieten... Dus ...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 15:17
sinsere
sinsere is offline
Gedurende de 2,5 jaar dat we een relatie hebben, leerden mijn vriend en ik elkaar in bed steeds beter kennen.
Hij is altijd heel voorzichtig en lief geweest. Voordat we verder gingen dan zoenen, zei hij dat ik zelf maar moest aangeven wanneer ik verder wilde en dat hij daarop zou wachten.
We kunnen er ook goed over praten en geven vaak aan wat we wel en niet prettig vinden.
Ik ben erg blij met hem als (seks)partner. Hij geeft me ontzettend veel zelfvertrouwen en hij is degene bij wie ik me volledig kan ontspannen en geven.

Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 18:45.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 15:19
Nona
Nona is offline
Okay. De vriend die ik nu heb is de eerste met wie ik een seksuele relatie heb. Hij is heel lief in bed, neemt overal rustig de tijd voor en variëert wat hij doet. Hij is echt ontzettend goed in bed. We kunnen er ook best goed over praten.

Het enige nadeel is dat hij bijna nooit van me af kan blijven, en ik vind het niet altijd leuk als hij me ook intens wil knuffelen enzo als er andere mensen zijn. Maar ja, moet je tegen kunnen he...
Oud 28-04-2003, 15:52
Big Brother
Big Brother is offline
lief, mooi, sensueel
geil daar waar nodig is, stil daar waar nodig is (moet ook soms)
weet wat ik wel en niet lekker vind en doet dus ook alleen het lekkere

en ik probeer precies hetzelfde te zijn voor haar
Oud 28-04-2003, 17:28
Drizzt
Drizzt is offline
Tweemaal uitermate passief. Maar ja, 3 maal is scheepsrecht, dus daar hoop ik dan maar op.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:34
Verwijderd
Mijn ex-vriend:
Vond dat sex iets bijzonders moest zijn, en dat die bijzonderheid niet moest zitten in 'al die rare standjes en plaatsen en dingen' die ik wilde, maar dat het feit dat we sex hadden alleen al bijzonder moest zijn. Hij wilde niet te vaak sex dus, ook al hadden we allebei ontzettend veel zin, en 't was een beetje eentonig. Wel was hij lief in bed (ook erbuiten hoor) en vrijgevig en konden we goed over sex discussieren.
Mijn vriend:
Vindt ook dat sex iets bijzonders moet zijn, maar dat die bijzonderheid wél moet zitten in 'al die rare standjes en plaatsen en dingen' die ik wil. Vindt daarnaast dat er niet zoiets bestaat als 'te veel sex'. Ook lief en vrijgevig in bed, en daarnaast naar mijn mening beter dan ex-vriend, en we kunnen goed over sex praten. Te discussieren valt er niets, we zijn het meestens met elkaar eens.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:59
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb het geloof ik wel redelijk getroffen in bed. Hij wordt helemaal gek van mij, maar kan zich goed beheersen. Hij kan het op commando zeg maar, als ik het wel mooi geweest vind.

Hij is niet egoistisch, en verwent mij graag. Daar trekt hij alle tijd voor uit, en hij vindt het ook niet erg als hij er een rare houding voor moet aannemen of half uit bed ligt. Hij is niet een van die jongens die orale sex maar vies vinden. Hij wil nog wel raardere dingen, maar sex voor de open ramen is niet mijn idee van leuk. Maar ja, hij wil zo graag pronken..

Hij is in voor andere dingen, het is niet van derop en derover. De hele kamasutrakalender hebben we al afgewerkt en nog wel meer. Hij verrast me ook graag met iets nieuws. Hij vindt me mooi, maakt blootfoto's van me en koopt graag mooie ondergoedjes voor me.

Hij verdraagt zelfs bezoek van kattebeesten in bed.

Hij zou er het liefst een schijnwerper op richten, terwijl ik het liever bij gedempt licht doe. Dus nu gaat het ganglicht aan.

Hij kan pianospelen, en is daarom met alle tien vingers even handig. Hij scheert zich ook van te voren, hoewel ik daar lang om heb moeten zeuren. Hoezo stoppels, daar voelde hij helemaal niks van hoor....

Maar hij heeft het op zijn beurt ook wel redelijk getroffen in bed hoor, al zeg ik het zelf....

Maar ergens zou ik ook heel graag willen dat hij wat dominanter was in bed, wat brutaler, dat hij me neemt, zeg maar. En als ie wat sterker was, dan kon jij ook meer met me doen, nu moet ik voor iedere verandering van houding actief meedoen, en het is ook wel eens lekker om hulpeloos te zijn. En hij zou wel wat steviger mogen zoenen.

Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 19:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
de eerste: we hebben beiden veel ge-experimenteerd. Was mijn beste ervaring.

tweede: 3 keer sex mee gehad toen was het uit.

derde: one night stand.
Oud 28-04-2003, 19:53
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
-Meisje- schreef op 28-04-2003 @ 16:08:
Hoe is je vriend(in)/sekspartner/ex in bed? Is hij/zij lief? Of is't eerder van erop en eraf? Komen jullie goed overeen of wil jij t de ene keer zus en zo en hij/zij dan weer totaal anders? Kunnen jullie praten over jullie seksleven? Ben je tevreden met wat jullie doen of zou je t graag anders hebben?

Ik antwoord eerst

Ik heb nog maar één sekspartner gehad, men ex. En hij was echt wel lief voor me tijdens de seks, maar ook heel 'geil' De enige 'klachten' die ik soms had was dat hij het niet altij begreep als k geen zin had (en aangezien ik me soms geremd voelde was dit dus geen pretje en ook niet voor men zelfvertrouwen ). Voor de rest was alles goed. We konden erover praten en hij deed zeker genoeg zen best om mij ook te laten genieten... Dus ...
ik ook maar 1 sexpartner, mijn huidige vriend.
hij is ook altijd lief voor me!
We willen allebei het liefst zo lang mogelijk de tijd nemen voor sex, maar vaak hebben we die tijd gewoon niet. Maar die enkele keer dat we de tijd hebben. Is het ook geweldig!

we kunnen er ook altijd over praten. Of bijv. als er iets fout gaat ofzo, er samen over lachen.

nadeel: hij weet nog niet precies wat ik lekker vind. maar het begint steeds meer te komen
ik vind dat ik het zeer goed heb getroffen met hem..
En ik heb meer de actieve rol in bed, ik denk dat hij daar wel gelukkig mee is
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef op 28-04-2003 @ 16:08:
1. lief
2. ja zie 1
3. nee zie 1 en 2
4. goed overeen
5. ja
6. ja, ben zeer tevreden.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:29
Muizzz
Muizzz is offline
lief, mooi, lekker en openminded (en met uithoudingsvermogen)
zo hoort het

Regels voor berichten