Ik heb het geloof ik wel redelijk getroffen in bed. Hij wordt helemaal gek van mij, maar kan zich goed beheersen. Hij kan het op commando zeg maar, als ik het wel mooi geweest vind.
Hij is niet egoistisch, en verwent mij graag. Daar trekt hij alle tijd voor uit, en hij vindt het ook niet erg als hij er een rare houding voor moet aannemen of half uit bed ligt. Hij is niet een van die jongens die orale sex maar vies vinden. Hij wil nog wel raardere dingen, maar sex voor de open ramen is niet mijn idee van leuk. Maar ja, hij wil zo graag pronken..
Hij is in voor andere dingen, het is niet van derop en derover. De hele kamasutrakalender hebben we al afgewerkt en nog wel meer. Hij verrast me ook graag met iets nieuws. Hij vindt me mooi, maakt blootfoto's van me en koopt graag mooie ondergoedjes voor me.
Hij verdraagt zelfs bezoek van kattebeesten in bed.
Hij zou er het liefst een schijnwerper op richten, terwijl ik het liever bij gedempt licht doe. Dus nu gaat het ganglicht aan.
Hij kan pianospelen, en is daarom met alle tien vingers even handig. Hij scheert zich ook van te voren, hoewel ik daar lang om heb moeten zeuren. Hoezo stoppels, daar voelde hij helemaal niks van hoor....
Maar hij heeft het op zijn beurt ook wel redelijk getroffen in bed hoor, al zeg ik het zelf....
Maar ergens zou ik ook heel graag willen dat hij wat dominanter was in bed, wat brutaler, dat hij me neemt, zeg maar. En als ie wat sterker was, dan kon jij ook meer met me doen, nu moet ik voor iedere verandering van houding actief meedoen, en het is ook wel eens lekker om hulpeloos te zijn. En hij zou wel wat steviger mogen zoenen.
Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 18:59.
|