Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 21:54
Da Girl
Da Girl is offline
Hallo

Ik heb net Kazaa Lite geïnstalleerd. De Nederlandse versie (niet die nieuwe engelse versie)

Nu wil ik het programma opstarten, maar dit werkt niet. De computer geeft een foutmelding:

"Kpp heeft een fout veroorzaakt in <onbekend>
Kpp wordt nu gesloten,

Als zich problemen blijven voordoen,
start u de computer opnieuw op."

Ik heb de computer opnieuw opgestart, maar geen verandering.

In de aangemaakte Kazaa Lite map staat een programma: KazaaLite.kpp
Bij eigenschappen staat: kppbestand, openen met: onbekend

Is dit het probleem? Dat de computer niet weet waarmee dit bestand geopend moet worden? Hoe kan ik dat dan veranderen?

En als dit niet het probleem is, heeft iemand dan een idee wat er wel verkeerd gegaan is?

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2003, 22:09
Martin
Martin is offline
Heb je al eens opnieuw geïnstalleerd en heb je de Engelse versie al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 22:53
Martin
Martin is offline
.kpp is bij mij ook een unknown bestand maar KaZaA werkt wel gewoon. Het lijkt gewoon een source-bestand te zijn dat nodig is voor het draaien van KaZaA.

Probeer nou gewoon eens opnieuw te installeren...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 23:35
DeathKnight
DeathKnight is offline
je moet je niet verkijken op dat 'kppbestand'. Als je ooit eens eerder met je verkennertje heb gespeeld zal je zien dat 90% van de bestanden op je pc geen extensie hebben waar je geinstalleerd programma voor hebt.

Zoals hierboven:

Deinstalleer het eerst eens en installeer vervolgens de engelse versie, mocht dat nog niet werken kan je altijd nog proberen een oudere versie te installeren.

En verder kan zo'n fout melding zoveel betekenen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:31
Retinite
Retinite is offline
dr was bi jmi jiets vreemds als ik kazaa lite RECHTSTREEKS startte door dubbel op het kazaa exe bestand (ofhoetookheet) te klikken dan gaf hij een foutmelding, maar als ik t via t startmenu/quickmenu deed, deed hij t wel!! misscien klinkt dit heel dom, maar probeer t eens via een link of t startmenu want dan doet hij t bij mij oeoa manier juist wel en "rechtstreeks" niet...

Pad: "C:\Program Files\KaZaA Lite\kpp.exe"
Beginnen in: "C:\Program Files\KaZaA Lite"
Sneltoets: Geen
Uitvoeren: Normaal venster

met deze instellingen voor de link werkt hij bij mij wel, mishcine moet je ff het pad aanpassen (duh)... mar ok
Oud 01-05-2003, 20:25
Martin
Martin is offline
Citaat:
Retinite schreef op 01-05-2003 @ 20:31:
*blaat*
Probeer eens wat netter te typen en wat beter de interpunctie toe te passen. Dat maakt een tekst een stuk beter leesbaar.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:36
bam
bam is offline
Waarschijnlijk heb je een k-lite versie van Kazaa, k-lite omzeild allerlei dingen die Kazaa heeft ingesteld. Zoals spam, banners, en nog meer extra dingen.
De standaard opstart programma van Kazaa is kazaa.exe.
maar als je Kazaa -k-lite heb geinstaleerd moet je kazaa opstarten met
C:\Program Files\KaZaA Lite\kpp.exe

kpp.exe

Officieel moet het programma nu werken. Zo niet, dan alle Kazaa's verwijderen, en dan wel via de configuratiescherm, dit omdat kazaa (normale kazaa) bepaalde dingen in het windows registery zet, maar dat is niet interessant voor jou

als je denk alles verwijderd te hebben, moet je je computer opnieuw opstarten, K-lite kazaa instaleren en goed lezen, als er een keer een optie komt die vraagt om alle oude kazaa instal files (ofzoiets ik weet het niet meer tijd geleden ) dan moet je die aanvinken.

Nu moet hij het gewoon doen.
Reageren

Regels voor berichten