Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En over mijn meisje.. ![]() Opt begin van dat topic wast nog aan.. En nu dus niet meer.. Zie je in de loop van de posts.. Misschien kun je owk ff op da laatste reagere wat ik heb gevraagt.. Alvast bedankt.. |
![]() |
|
Ja daar heb je maybe wel gelijk in, maar weet je wat het is?? Dat heb ik nog niet vertelt, maar hij is zelf player geweest voordat ik met hem kreeg, hij is toen meerde malen vreemdgegaan bij n meisje, maar n meisje nog nooit bij hem, niet dat t mijn bedoeling was natuurlijk, maar ik wil alleen maar zegge dat hij nou de pijn heeft gevoeld die hij zelf al die tijd de meisjes aandeed. Dus ik denk wel dat t n les voor hem is geweest, hij is daarom denk ook serieuser geworden, waardoor wij denk nu wel een serieuse relatie aan kunne gaan, we hebben alletwee van die tijd genoten maar zijn nu toe aan een vaste relatie (ook al ben ik nog maar 15, geloof me, ik ben er egt aan toe), maar ja, ik durf hem niet te vertellen wak voor hem voel, ik ben bang dat hij me afwijst en dak voor de zoveelste keer liefdesverdriet heb..... kweet t eg nie, ik twijfel egt aan mezelf... ik ben ook bang dak em nie ga geloven alstie zegt dattie me weer leuk vin, ik ben heel erg wantrouwend gewordn door iets wak mee heb gemaakt, maar das iets te persoonlijk.. hij moet mij echt overtuigen van zijn liefde voor mij... ik weet t eg ammal nie meer... kuss
|
Ik denk niet dat wij je kunnen helpen, eerlijk gezegd.
Je zegt zelf dat ie je misschien afwijst, omdat je ooit bent vreemd gegaan. Het zal aan hem liggen of het misschien weer aan gaat. Dus in principe is hij de enige die je kan helpen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
verdwijnende topics zijn saai zeg! 336-bis Verwijderd | 500 | 04-09-2008 15:55 | |
De Kantine |
Ik Zit Saai Achter De Computer #335 Verwijderd | 500 | 03-09-2008 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 18: Van Helsing, Dirty Dancing 2. AJMouse | 4 | 29-05-2004 21:32 | |
Verhalen & Gedichten |
*-* uit de oude doos *-* Secreet | 6 | 02-02-2002 10:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht | 5 | 10-06-2001 11:11 |