Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2003, 13:20
amstelbabe
amstelbabe is offline
Hej mensuhh!! Ik heb maybe niet zoon heel groot probleem, maar ik wil wel ff graag weten wat jullie ervan vinde..

Vorige zomervakantie heb ik 2 1/2 maand iets met een jongen gehad (die woont vlak bij me hoor, dus geen vakantielover) Voordat ik iets met em kreeg, zijn we al meerde malen verliefd op elkaar geweest alleen ging het telkens niet omdat of hij of ik weer bezet was. Maar ton in de zomervakantie waren we allebei vrij, maar het ging uit omdat ik vreemd was gegaan (heel stom i know, ik doe het nooit meer) Nu, een half jaar later, heb ik weer gevoelens voor hem gekregen en ik denk ook wel dat hij mij weer leuk vindt... Heel veel mensen die mij en hem kennen zegge ook dat t ammal wel weer goed komt, maar ik weet het zonet nog nie.. ik bedoel, ik ben wel vreemd gegaan toen die tijd... dus ik zie geen reden why hij me weer trug wil... alhoewel heeft ie wel gezegd dattie het me heeft vergeven..... Maar goed, ik ben gewoon onzker over het feit dattie me wel weer trug wil...?? ik weet het gewoon nie.... kunne jullie me helpen?????
thnx!!!

kussie, ikkuhh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2003, 13:31
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
amstelbabe schreef op 30-04-2003 @ 14:20:
Hej mensuhh!! Ik heb maybe niet zoon heel groot probleem, maar ik wil wel ff graag weten wat jullie ervan vinde..

Vorige zomervakantie heb ik 2 1/2 maand iets met een jongen gehad (die woont vlak bij me hoor, dus geen vakantielover) Voordat ik iets met em kreeg, zijn we al meerde malen verliefd op elkaar geweest alleen ging het telkens niet omdat of hij of ik weer bezet was. Maar ton in de zomervakantie waren we allebei vrij, maar het ging uit omdat ik vreemd was gegaan (heel stom i know, ik doe het nooit meer) Nu, een half jaar later, heb ik weer gevoelens voor hem gekregen en ik denk ook wel dat hij mij weer leuk vindt... Heel veel mensen die mij en hem kennen zegge ook dat t ammal wel weer goed komt, maar ik weet het zonet nog nie.. ik bedoel, ik ben wel vreemd gegaan toen die tijd... dus ik zie geen reden why hij me weer trug wil... alhoewel heeft ie wel gezegd dattie het me heeft vergeven..... Maar goed, ik ben gewoon onzker over het feit dattie me wel weer trug wil...?? ik weet het gewoon nie.... kunne jullie me helpen?????
thnx!!!

kussie, ikkuhh
Als jullie al zo vaak aan en uit hebbe gehad, ister toch wel iets speciaals tusse jullie, dus et zou volgesmij best kunne dattie je weer leuk zal vinde.. Kwou dat et bij mij ook zo was (meisje mij weer leuk vind)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 13:34
amstelbabe
amstelbabe is offline
hmmmm jah je hebt maybe wel gelijk, maar ik twijfel wel nog steeds.... en wasser met jouw ammal aan de hand?? je wilt je meissie trug?? tell me..... kuss
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 13:42
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
amstelbabe schreef op 30-04-2003 @ 14:34:
hmmmm jah je hebt maybe wel gelijk, maar ik twijfel wel nog steeds.... en wasser met jouw ammal aan de hand?? je wilt je meissie trug?? tell me..... kuss
Je zult de twijfel denk ik houde tot et zo ver is dat et weer aan gaat.. Kzal duime voor je..

En over mijn meisje.. Bekijk Afstand probleem topic..

Opt begin van dat topic wast nog aan.. En nu dus niet meer.. Zie je in de loop van de posts.. Misschien kun je owk ff op da laatste reagere wat ik heb gevraagt.. Alvast bedankt..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:14
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Mja tis lastig hij zal je waarschijnlijk nooit helemaal vertrouwen. Maar als jullie zo'n goede band hebben vraag het hem dan gewoon hoe en wat hij voor jou voelt
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:33
amstelbabe
amstelbabe is offline
Ja daar heb je maybe wel gelijk in, maar weet je wat het is?? Dat heb ik nog niet vertelt, maar hij is zelf player geweest voordat ik met hem kreeg, hij is toen meerde malen vreemdgegaan bij n meisje, maar n meisje nog nooit bij hem, niet dat t mijn bedoeling was natuurlijk, maar ik wil alleen maar zegge dat hij nou de pijn heeft gevoeld die hij zelf al die tijd de meisjes aandeed. Dus ik denk wel dat t n les voor hem is geweest, hij is daarom denk ook serieuser geworden, waardoor wij denk nu wel een serieuse relatie aan kunne gaan, we hebben alletwee van die tijd genoten maar zijn nu toe aan een vaste relatie (ook al ben ik nog maar 15, geloof me, ik ben er egt aan toe), maar ja, ik durf hem niet te vertellen wak voor hem voel, ik ben bang dat hij me afwijst en dak voor de zoveelste keer liefdesverdriet heb..... kweet t eg nie, ik twijfel egt aan mezelf... ik ben ook bang dak em nie ga geloven alstie zegt dattie me weer leuk vin, ik ben heel erg wantrouwend gewordn door iets wak mee heb gemaakt, maar das iets te persoonlijk.. hij moet mij echt overtuigen van zijn liefde voor mij... ik weet t eg ammal nie meer... kuss
Oud 30-04-2003, 19:13
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk niet dat wij je kunnen helpen, eerlijk gezegd.
Je zegt zelf dat ie je misschien afwijst, omdat je ooit bent vreemd gegaan. Het zal aan hem liggen of het misschien weer aan gaat. Dus in principe is hij de enige die je kan helpen...
Oud 30-04-2003, 20:25
Purgatori
Purgatori is offline
Very true wat Loezzel zegt, beetje hope.. En maybe heb je geluk.. Khoop et van harte voor je.. Suc7.. *Duimt voor je*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten