![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij mij gaat hij steeds erop liggen en gaat hij als ik me ontspan (3/4 minuten) weer vanzelf terug (veel pijn) Ik heb de afgelopen drie jaren veel gefitnist en heb nu redelijk veel spieren ook bij mijn schouder, maar het heeft niks geholpen. Als ik eenmaal in de slechte positie met mn arm kom gaat hij er weer uit. De enigste manier om ervanaf te komen is om je spieren korter te laten maken, en dat is ook wat ik deze zomer ga doen.
Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 19:16. |
![]() |
||
Citaat:
sowieso raad ik je fysio en/of fitness aan. daar zijn mensen die verstand hebben van je blessure en weten hoe je het goed kan trainen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat met gaan fitnissen je je probleem alleen probeert weg te duwen, bij mij heeft het in het begin goed gewerkt echter na een tijdje ging hij toch weer eruit en rekte de spieren weer mee. Nu heb ik best veel spieren (beetje verslaafd aan fitnis geraakt ![]() ![]() Ik laat me nu in juni opereren, ze gaan dan de schouderspieren korter maken. Ik weet niet precies welke spieren, wil ik nog ff niet aan denken ![]() Maarja van andere mensen die met hetzelfde probleem zaten heb ik gehoord dat het bij hun daarna volledig verdwenen was, heb dus goedde hoop. Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 19:22. |
![]() |
|
|