Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 19:27
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
R.E.M. zal in juni voor het eerst buiten festivalverband in Nederland optreden.

Kaartje Tivoli kost 30 euro.

Kaartje HMH kost 40 euro.

Beide concerten gaan zaterdag 3 mei vanaf 10 uur in de voorverkoop (Ticketservice en grotere postkantoren).
Oud 01-05-2003, 19:32
NERD
NERD is offline
Ik heb vandaag geinformeerd bij Ticketservice en het schijnt dat de kaartjes voor het optreden in Tivoli alleen via de website van de fanclub te verkrijgen zijn/waren. Er werd mij ook verteld dat het vrijwel zeker uitverkocht is. Da's best jammer...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:26
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
NERD schreef op 01-05-2003 @ 20:32:
Ik heb vandaag geinformeerd bij Ticketservice en het schijnt dat de kaartjes voor het optreden in Tivoli alleen via de website van de fanclub te verkrijgen zijn/waren. Er werd mij ook verteld dat het vrijwel zeker uitverkocht is. Da's best jammer...
Wat een waardeloze regeling. Vooral omdat op de Tivoli site staat dat de kaartjes pas vanaf 10 uur te koop zijn....
Oud 01-05-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 01-05-2003 @ 21:26:
Wat een waardeloze regeling. Vooral omdat op de Tivoli site staat dat de kaartjes pas vanaf 10 uur te koop zijn....
Inderdaad, ben je de hele dag weg met Queensday lees je dit 's avonds en is Tivoli al bijna uitverkocht.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 09:36
NERD
NERD is offline
OK, ik heb 2 kaartjes, wie gaat er nog meer naar de HMH?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:30
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
No way dat ik REM wil zien. Wat een bende egotrippers.
Toen ze (1 van de zoveel keren) in Werchter optraden, stond The Cure oorspronkelijk als headliner, en REM als tweede grote. En meneer Stipe weigerde komen spelen als hij niet helemaal bovenaan als headliner stond. Dat ze die afgezaagde kraai dan nog zijn zin gegeven hebben...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:40
DeadNation
DeadNation is offline
The Cure(sorry ) en REM mogen van mij allebei oplazeren naar een bejaardentehuis.
Oud 03-05-2003, 10:40
NERD
NERD is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 03-05-2003 @ 11:30:
No way dat ik REM wil zien. Wat een bende egotrippers.
Toen ze (1 van de zoveel keren) in Werchter optraden, stond The Cure oorspronkelijk als headliner, en REM als tweede grote. En meneer Stipe weigerde komen spelen als hij niet helemaal bovenaan als headliner stond. Dat ze die afgezaagde kraai dan nog zijn zin gegeven hebben...
Ik ga naar een concert voor de muziek, niet omdat ik de bandleden sympathiek vind. Oasis bestaat uit twee klootzakken, Robbie Williams heeft een overdosis kapsones en het lijkt me niet meer dan menselijk dat Robert Smith ook zo zijn mindere kanten heeft. Als ik zo zou redeneren zou ik volgens mij alleen nog maar fan kunnen worden van Frans Bauer. Ik heb een schijthekel aan zijn muziek maar ik ben er heilig van overtuigd dat hij 100% sympathiek is....

(en een festival dat The Cure hoger inschaalt als R.E.M. is natuurlijk heel moeilijk serieus te nemen )
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:46
Professor Aap
Professor Aap is offline
Tivoli!
Oud 03-05-2003, 10:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
jamaar jamaar niets verkeerd over meneer Smith, ben al van m'n elfde verliefd op hem (al ziet hij er de laatste tijd wel vadsig uit )
maar idd, het maakt niet echt uit of het klootzakjes zijn of niet: Lou Reed is er bv. ook een, en die van Endraum bijvoorbeeld ook, zaten die daar op elkaar te schelden op een concert, en toch blijf ik het mooi vinden.

Nee ooit vond ik rem wel koel, maar toen ontdekte ik Robert Smith en vond rem wat saaitjes sorry. Maar ga vooral!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:57
NERD
NERD is offline
Citaat:
Twatboy schreef op 03-05-2003 @ 11:46:
Tivoli!
vieze vuile etter...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:00
NERD
NERD is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 03-05-2003 @ 11:48:
maar idd, het maakt niet echt uit of het klootzakjes zijn of niet: Lou Reed is er bv. ook een
offtopic: binnen de VU was Reed nog een lieverdje vergeleken bij John Cale, dat schijnt echt een probleemgeval te zijn (geweest?). Toch is hij een van mijn favoriete artiesten ooit.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:53
machina82
machina82 is offline
ik heb ticket voor tivoli hoera hoera
Oud 03-05-2003, 13:00
NERD
NERD is offline
Citaat:
machina82 schreef op 03-05-2003 @ 13:53:
ik heb ticket voor tivoli hoera hoera
ruilen?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 13:59
machina82
machina82 is offline
ik verkoop het ticket wel, en niet tegen de normale prijs . Dus als je met een heel aantrekkelijk bod komt.
Reageren

Regels voor berichten