Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2003, 18:18
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
haai!!
ik heb ff een verhaaltje, over mij en n jongetje op sgoolkamp.. kweenie wat ik ervan moet denken dus ik wil weten wat jullie als buitenstaandertjes ervan denken!!
owja, mijn taalgebruik is irri enzo, ja, weet ik, dus daar hoef je t nie meer over te hebbe okeej ?

nouw komt ie!

we ware dus op kamp met sgool en daar leerde ik n hele leuke jongen kennen, A. en nouw vanaf de eerste avond zijn we met elkaar opgetrokken en het werd steeds hechter. we zijn de hele week lang de hele dag en snagts ook (we hebebn niet gezoend ofzo) met elkaar opgetrokken en hij maakte ook opmerkingen zoals dattie erg blij was dattie mee was omdat ie mij heeft ontmoet en bla.. hij flirtte ook heel erg en we sliepen tegen elkaar aan enzo. maar hij heeft dus al n vriendin!! grrr! dus tja.. k wil dat niet kapot maken maar ik weet hoe hij tegen mij deed dus dan zit het niet 100% bij hun. donderdag weer naar sgool.. wat moet ik doen?

tips zijn nogal welkom

kusjes
Oud 04-05-2003, 18:23
stout!
stout! is offline
Ik zou er niet teveel van verwachten of mee doen. Waarschijnlijk voelde hij wel iéts voor je, maar hij heeft ook een vriendin en zolang dat nog aan is zou ik me als ik jou was terughoudend opstellen.
Oud 04-05-2003, 18:26
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
stout! schreef op 04-05-2003 @ 19:23:
Ik zou er niet teveel van verwachten of mee doen. Waarschijnlijk voelde hij wel iéts voor je, maar hij heeft ook een vriendin en zolang dat nog aan is zou ik me als ik jou was terughoudend opstellen.
maar moet ik op sgool wel naar hem toe komen enzo? ook als hij bij HAAR zit? of dat ook nie? hmmm
Oud 04-05-2003, 18:29
stijnaapje
stijnaapje is offline
gewoon eerlijk aan hem vragen wie die nou leuker vind.....tja....... gewoon eerlijk aan hem vragen wie die nou leuker vind.....tja.......
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:30
miro
miro is offline
Je kunt toch gewoon normaal tegen hem doen dus idd ook op school naar m toekomen, je moet alleen niet verwachten dat het wat wordt.

Ps. als je weet dat je taalgebruik irritant is waarom doe je het dan nog? Ik denk dat je anders meer (serieuze) reacties zou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:32
stout!
stout! is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 04-05-2003 @ 19:26:
maar moet ik op sgool wel naar hem toe komen enzo? ook als hij bij HAAR zit? of dat ook nie? hmmm
Ja, je kunt wel gewoon met hem praten. Er is niet echt iets gebeurd tussen jullie toch? Inderdaad zoals Miro zei gewoon met hem praten alleen niet verwachten dat het wat wordt. Het niet meer maken dan het misschien was.
Oud 04-05-2003, 18:33
wiebenik
wiebenik is offline
Ik zou er iig geval niet teveel werk van maken, hij heeft nou eenmaal een vriendin, het is niet echt netjes om daar tussen te gaan zitten en als hij jou echt leuk vind dan zou het wel uitmaken met zijn vriendin lijkt mij. Dus nee niet naar hem toe gaan, laat hem maar komen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:33
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
miro schreef op 04-05-2003 @ 19:30:
Ps. als je weet dat je taalgebruik irritant is waarom doe je het dan nog? Ik denk dat je anders meer (serieuze) reacties zou krijgen.
ja sorry..
hm kweenie wrom ik het doe, het zit er nou eenmaal in, gaat lekker snel.. anders moet ik bij elk woord nadenken hoe het ook alweer in ABN moet.
Oud 04-05-2003, 18:37
Evito
Evito is offline
Ja, jij bent inderdaad dom ja! Ga eerst een opleiding volgen voordat je aan zogenaamde liefde begint!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:38
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Evito schreef op 04-05-2003 @ 19:37:
Ja, jij bent inderdaad dom ja! Ga eerst een opleiding volgen voordat je aan zogenaamde liefde begint!
Oud 04-05-2003, 20:55
Verwijderd
Er is een 'of', dan wil ik kunnen kiezen... maar kennelijk kan ik alleen voor de eerste optie kiezen, dus dan doe ik dat maar. Ja, je bent dom.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 17:19
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-05-2003 @ 21:55:
Er is een 'of', dan wil ik kunnen kiezen... maar kennelijk kan ik alleen voor de eerste optie kiezen, dus dan doe ik dat maar. Ja, je bent dom.
kom op heej.. je hoeft je toch geen zorgen te maken om het onderwerp??
Reageren

Regels voor berichten