Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zelf ga naar geen een.. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben in Roermond geweest was best vet, Di-rect was ook wel vet. maar ik ben eigenlijk tijdens di-rect meer bezig gweest met me vriendin laura. is aan te raden tijdens di-rect met je vriendin bezig zijn
![]() ![]()
|
ik was in wageningen om een uur of 4
bij tranzaction een of ander goatrance feestje in het park daaro een joint gerookt lekker op het gras gelegen daarna ff bij de devile gekeken vervolgens ff bij kabaal am gemaal geweest face tommorow gezien. jankerige emo wel grappig ![]() ![]() ![]() nog een of andere dude van het forum tegengekomen kom ff niet op de naam na een wild frituurfeestje ben ik wel toe aan men bedje
||
Citaat:
![]() was op 't eind nogal wazig dus ik heb van de drum 'n bass niet heel veel meer meegekregen, behalve dan dat het heel gaaf was. face tomorrow was ok, vooral de (natuurlijk) refused cover op 't eind, toen heb ik nog ff in de pit gestaan die niet zo heel veel voorstelde. verder nog wat techno gehoord, was ook leuk. zit nu wel als een brakke hond op school |
![]() |
|
kwas in zwolle (goh ik woon er) en twas wel weer kewl ja...
beef was erg kewl, greenlizard was ook wel leuk, blijft gewoon wel leuk live, vind ik... en the junes waren ook wel weer grappig, al zijn de langzame nummers echt ontzettende zeiknummers en stuurbaard bakkebaard was errug relaxed. heb gelijk maar een cd aangeschaft. en within temptation was ook wel leukig, maar de paraplu's waren vet irritant.. maar ja nix aan te doen verder vind ik 5 mei altijd zo'n dag waarop alternatief overijssel + gasten uitgebreid aan elkaar laat zien hoe alternatief men is... je struikelde echt over de hippe avril lavigne meisjes... blugh. jeej ik ben zo mezelf en absoluut geen kuddedier en verder iederen wel en dat al mijn vriendinnetjes dezelfde hippe punk rokjes en armwarmers dragen komt helemaal niet omdat dat hip gevonden wordt maar doordat wij onszelf zijn. jeej. en dan waren er nog de punk mensen 'jeej no future man, anarchy zie mijn hippe punkrokje en mijn hippe punk haar' en dan waren er nog de mensen die altijd irritant zijn. zucht wat ben ik toch dol op mensen kijken en natuurlijk kritiek leveren op andere mensen. ![]() btw mensen die echt true zijn, bovenstaande niet bedoeld voor jullie >voor ik commentaar krijg< ik weet best dat sommige hippe alto meisjes echt hippe alto meisjes zijn en dat sommige punkers echte punkers zijn, maar er lopen mensen rond... en dan het hoogtepunt van 5 mei 2003: ik ben voor de eerste keer in anderhalf jaar mijn persoonlijke engel weer eens tegen gekomen. >zucht< >droom weg< ![]() maar goed, volgend jaar weer ![]() ![]() |
![]() |
|
ik was in denbosch...
was wel cool vooral toen spike (di-rect) een bal naar me schopte vanaf het podium en ik 'm terug kopte haha dat hoofd hij lachen zat ie te gebaren dat ie dat wel cool vond zeg maar de andere bands waren ook top! Jacqueline
|
![]() |
|
|