Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Romero was degene die voor de sfeer van de spellen zorgde bij ID, Carmack degene die de hoofdprogrammering verzorgt. Romero vertrok, maakte Daikatana, zag dat floppen en is nu niets meer. Carmack is nog immer de god van 3d-gamers. Jammer dat hij af en toe wat afwijkende meningen heeft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel. Hij krijgt er voor betaald en hij heeft op zijn minst het spel zelf een keer gespeeld. By gamers for gamers zullen we maar zeggen ![]() (Romero en Carmack horen er inderdaad ook wel tussen ![]() Betaald krijgen voor gamen en dan ook nog eens games waar je zelf aan mee hebt geholpen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sorry moest ff. Als een groot iemand op zijn bek gaat, maar zelf doet alsof er totaal niks aan de hand is haam ik hem flink neer. En ja, ik heb Daikatana hier liggen.5 euro voor betaald, en ik baal nog steeds Edit: wow, mooie kleur blauw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ontopic: de bekendste progamer is volgens m'n broertje en mij toch wel Thresh, een Amerikaan die in alle mogelijke Quake-ladders bovenaan staat. Zoals ik trouwens al zei, je moet wel in het oog houden dat progamers zielig zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken wel een zooi op het diablo2Lod Channel1 die zich zelf über vinden. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
die had al een deathwing-icon voordat ik de campaign had uitgespeeld ![]()
||
Citaat:
en 1 keer maar ? geen vier ? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik heb geen idee wie de bekendste progamers zijn en eerlijk gezegd kan 't me ook niet schelen ook; evenals nare man vind ik het vrij zielig als je jezelf een progamer mag noemen; gamen doe je voor de fun en niet voor geld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
trouwens, ik heb echt wel respect als je professioneel met counterstrike je geld kan (bij)verdienen. De prijzen op een grote lan zijn niet nix. Je zou net zo goed ook geen respect hebben voor mensen die een olympische medaile halen. hij pleegde geloof ik zelfmoord omdat hij het niet meer zag zitten, depressie ofzo. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dan studeer ik liever nog een paar jaar voor écht werk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
programer? ![]() hij is alleen maar baas van bv die zelda.. bedenkt amper meer wat. Het echte orginele werk zijn onbekende mensen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verbond het feit dat hij(blijkbaar) zijn leven wijdt aan CS en zijn zelfmoord met elkaar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet het wel zeker eigenlijk..
|
![]() |
|
|