Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 13:30
Miracle
Miracle is offline
Maakt het je veel uit of je altijd hetzelfde zou moeten doen, of neem jij echt alleen maar baantjes aan waar je ook door kunt stromen? En let je op doorstoommogelijkheden binnen je (bij)baan?

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 13:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2003, 14:17
m'neer
m'neer is offline
Carričremogelijkheden bij een bijbaantje? Hahaha! Mijn bijbaantje is puur om een zakcentje te verdienen tijdens m'n studie. Ik heb wel 'n aantal keer een (incidentele) loonstijging gekregen, en ik geef mijn volledige inzet, maar ik staar me niet blind op een betere functie.
Bij de functie die ik wil bekleden na mijn studie is het uiteraard een ander verhaal
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:20
Balance
Balance is offline
in mijn bijbaantje zijn wel carričremogelijkheden, maar deze zal ik toch nooit benutten, omdat ik dit niet voor altijd wil blijven doen. 't is puur voor het geld en gezellig met m'n collega's.

in mijn baan die ik later zal krijgen hoef ik geen carričremogelijkheden. als het goed is kom ik namelijk terecht op de plek waar ik voorgeleerd heb en dan heb ik mijn doel bereikt. je kan er wel hoger mee opkomen, maar dan komt het er op neer dat je een leidinggevende functie zal krijgen, die ik niet wil.
al zou ik dus carričre kúnnen maken, ik zou het niet willen.
(zo denk ik er althans nu over).
Oud 05-05-2003, 17:16
Verwijderd
Nee dat maakt me echt helemaal niet uit. Als ik zou willen zou het wel kunnen...

Ik doe overigens wel alleen werk dat ik leuk vind... ik werk niet alleen voor het geld en zou ook niet als vakkenvuller oid aan de slag gaan...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 06:55
m'neer
m'neer is offline
Citaat:

Ik doe overigens wel alleen werk dat ik leuk vind... ik werk niet alleen voor het geld en zou ook niet als vakkenvuller oid aan de slag gaan...
Daar ben ik het wél mee eens, maar voor een bijbaantje naast mijn studie zijn goede doorstroommogelijkheden toch wel het állerlaatste waar ik naar kijk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:47
iamcj
iamcj is offline
Ik zoek mijn bijbaantjes wel in de sector waar ik wil werken of iets vanaf wil weten. Zo leer je gelijk een beetje hoe het in het bedrijfsleven gaat.
Reageren

Regels voor berichten