Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat jij moet hebben is Stormwarrior. Grote kans dat je het super vind. Vette zang met hier en dara wat hoge gillen, dikke zware gitaarsolo´s. En je kunt ook Dragonforce nemen. Erg snel en de gitaarsolo´s zijn totaal NIET over the top. Nee, ze vergruizen gewoon de top ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ghehe, Stormwarrior en Dragonforce, die namen alleen al ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zou de teksten eens moeten lezen. Of een andere band: Dragonland(weer zo´n draak). Klinkt wel redelijk melancholisch. Maar daarvan moet je eens de teksten lezen als je die ergens kunt vinden. Zwaar slecht, maar de zang, gitaren, drums en keyboards zijn heerlijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk anders ff op www.mp3.com Je moet je wel ff aanmelden maar het kost niets.
Ik vraag me alleen nog af in hoeverre die site legaal is. Er zijn ruim genoeg bands die op hun pagina hiernaartoe linken voor mp3´s, maar ze hebben ook een hele zooi nummers van bands die niet doorlinken. Verder een erg handige site: Het staat op genre,al passen sommige bands volgens anderen weer beter in andere genres, en als je 1 nummer hebt van een band, kun je meteen ff kijken welke ze er nog meer van hebben. Ps, ben er bijna een jaar niet meer geweest, weet dus niet hoe het nu is. :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En muzikaal zijn ze ook niet slecht! Beetje de BZB van de metal!
|
![]() |
JBO is ook een satirische metalband. Het erge is alleen dat ze absoluut niet grappig zijn. De teksten zijn meestal Duits en ze staan in roze pakkies op het podium. Echt vreselijk. Het ergste was eigenlijk nog dat ze op Wacken speelden en dan niet ergens in de middag, maar om ongeveer 11 uur 's avonds, waardoor het hele concert van my dying bride overstemd werd...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rock/Metal Papa Roach fan | 11 | 13-08-2018 14:44 | |
Muziek |