Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat is echt ziek. Zo'n kind wordt gewoon helemaal geconditioneerd om te voldoen aan de wens voor een wonderkind van die ouders. Je maakt mij namelijk niet wijs dat een kind van twaalf jaar liever één of andere ingewikkelde studie doet dan in een normale klas zitten, dingen ontdekken, met z'n vriendjes kattekwaad uithalen en het leven zelf ontdekken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dit kind wordt echt geen arts die je in het ziekenhuis tegenkomt, maar waarschijnlijk een onderzoeker die een medicijn voor aids ontwikkeld ofzo. Hoe lullig het ook mag zijn voor dit jongetje dat hij zo inteligent is, dit soort mensen hebben we wel nodig voor onze evolutie en vooruitgang.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik weet zeker dat dit bij 99.995% van de andere vwo leerlingen het zelfde is. Je moet gewoon van natuure een genie zijn wil je dat kunnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 17:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wonderkinderen zoals deze jongen bestaan er altijd, niet veel, maar toch. Maar zijn koreaanse afkomst zegt ook wel iets. Deze kinderen worden vaak heel erg strend opgevoed, presteren daardoor ook vaak wel goed. Ik denk dat wel zou kunnen, maar dan moeten ze zo'n kind ook genoeg vrijheid en tijd geven om zich te ontspannen (ook als hij dat uit zichzelf niet doet).
Zon kind zal in ieder geval eenzaam zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verzameld werk van Etmakas Verwijderd | 134 | 20-07-2012 00:01 | |
Algemene schoolzaken |
School zuigt Shadyboy-Ray | 55 | 23-04-2006 20:26 | |
De Kantine |
Ben jij een wonderkind maar heb je gefaald? Verwijderd | 87 | 01-05-2004 09:20 | |
Verhalen & Gedichten |
BOEKBESPREKING: Buitenstaanders - Renate Dorrestein Vlooienband | 59 | 21-09-2002 10:45 | |
Vrije tijd |
hebben jullie ook een voetbal bijnaam De_Zaagmans | 27 | 11-01-2002 23:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
vraagje aan mensen met Latijn D@mien | 15 | 01-06-2001 23:31 |