Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij staat op www.eindexamen.nl ergens wat je allemaal moet weten voor wiskunde.
Dat wil zeggen een lijst met de "eindtermen". De eerste 20 zijn voor jou niet zo van belang, maar de vakinhoudelijke wel. Bekijk ze allemaal en ga voor jezelf na welke je wel kent en welke niet. Eventueel leg je je boek ernaast en kijk je hoe ze een bepaalde eindterm hebben ingevuld (wat voor lesstof). In het kort: je boeken zijn een uitgebreide collectie van opgaven en theorie die veel tijd kosten om door te nemen. Oude eindexamens kunnen makkelijk een verkeerd beeld geven. Misschien kun je op alle oude eindexamens een 9 scoren en scoor je met het nu komende examen een 3. Dat is heel goed mogelijk. Omdat ze voorgaande jaren "............" gevraagd hebben wil niet zeggen dat ze dat nu weer doen. Verder kan een boekje als samengevat handig zijn. Als je vervolgens nog met vragen over wiskunde zit dan kun je mij dat toemailen. jwxs@iisa.nl zie ook bij "Wiskunde" waar ik een bericht geplaatst heb. Succes. Groeten, Joost ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien kun je je ff bedenken dat er ook mensen zijn die vwo-examen doen, die hebben wel centraal examen wiskunde a1 ![]() Trouwens, ik ben/was ook ontzettend slecht in wiskunde maar ik schijn nu het licht gezien te hebben. Mijn tip is gewoon heel heel heel veel oefenen, dat heeft mij geholpen! Echt alle hoofdstukken in je boek(en) doornemen. Je kunt wel meteen aan een proefexamen beginnen maar als je er écht niks van begrijpt heeft dat weinig zin en raak je alleen maar meer in de stress! En als je echt vastloopt mag je me best mailen hoor, misschien kan ik helpen ofzo.. ![]() Moppie |
![]() |
|
![]() |
als je moeite met wisk hebt zou ik eerst alle theorie opnieuw doorlezen en dan kijken of je die oefenopgave snapt die na de theorie volgt...zo geselecteerd doen (dus niet exponentiele groei en kansen door elkaar maar eerst alle hoofdstukken van kansen dan alle hoofdstukken van groei enz enz) en dan zoveel mogelijk oefenen oefenen oefenen...
en als je het niet snapt dan kan ik het misschien wel uitleggen...snap eigenlijk alles van wiskunde behalve kansen ![]() succes ![]() |
![]() |
|
![]() |
bedankt voor jullie reacties.....ik heb al het een en ander geoefend, maar nu eerst ff goed geschiedenis in mn kop stampen dit weekend, en dan weer verder met wiskunde...het MOET gewoon lukken, nog ruim de tijd (mn laatste examen) en ik mag een 3,8 hebben --> voor 6 op mn eindlijst.
xxxx Judith tnxxxxx
|
Ik ga morgen naar een 3 daagse stoom cursus voor wiskunde en ben zeer benieuwd wat daar het resultaat van is. Ik doe alleen dat en verder concentreer ik me op de andere vakken... Iedereen sterkte met leren want wat gaat de tijd snel he?!
Kuzz Ik ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Leren voor een exact vak Verwijderd | 17 | 13-12-2005 19:28 | |
VWO |
HELP wiskunde b1 hoe leren jullie dat?! Ingrid87 | 3 | 02-05-2005 17:29 | |
Eindexamens 2003 |
Hoe leren jullie wiskunde? *Novah* | 45 | 05-05-2003 20:43 |