Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 22:31
Verwijderd
Hey,

Wie van jullie doet nog meer de opleiding ICT? Ik (helaas) wel.. ik ben benieuwd of jullie school ook zo chaotisch en ongeorganiseerd is als de mijne ..

Vanochtend flikten ze het weer, kom je op school.. blijkt de leraar er 'ineens' niet te zijn.. waarna je vervolgens 3 tussenuren hebt voor de volgende les begint en toen de les begon ging de leraar weg en werd er dus ook weer niks uitgevoerd. (Niet echt uitleg hoe het werkte enz).

Tot overmaat van ramp hoorden we vandaag voor het eerst dat we een toets hadden . Op het rooster stond 'herkansing' maar het bleek opeens een echte toets te zijn.. na veel gezeur heeft de coordinator de toets afgeblazen.

Dit is dus 1 dag Friese Poort en het gaat er regelmatig zo aan toe.. altijd tussenuren, vrije uren.. brakke lessen enz enz.. zonde van je geld niet waar?

Hoe gaat het bij jullie opleiding? Net zo waardeloos als op deze 'school'?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 06:03
Megadeth
Megadeth is offline
Lekker veel reacties..
Oud 09-05-2003, 07:51
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
ik doe zelf niet ICT, maar mijn vriend wel. Hij is alle dagen voor 13 uur uit en op donderdag en vrijdag meestal vrij. Omdat hij maar 1 leraar per dag heeft is hij gemiddeld 3 dagen per week vrij.

Bij hem gaat het dus net zo als bij jou Bij hem was het zelfs zo: zijn school heeft verschillende lokaties en de plek waar hij zat kon opeens de opleiding niet meer geven en toen werd hij gedwongen om naar een andere lokatie te gaan. Toen hij daar dus dit jaar kwam bleek dat ze 3 vakken vorig jaar niet gekregen hadden die ze eigenlijk wel moesten hebben en die hadden ze ook vorig jaar af moeten sluiten wat dus niet gebeurd was. Die vakken moeten ze dit jaar dus extra doen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 09:24
Studentje
Studentje is offline
Zijn dit soort dingen niet sowieso schering en inslag op de meeste ROC's? Volgens mij is het niet alleen de ICT-opleiding.
Oud 10-05-2003, 00:13
Eva*
Eva* is offline
Je verhaal klinkt me bekend in de oren. Ik volg dan wel geen ICT-opleiding, maar heb dit schooljaar wel MBO op een ROC gevolgd. Dat was ook een ontzettend chaotische opleiding, ik ga er maar niet aan beginnen wat er allemaal aan mankeerde. Voor mij was de (slechte) kwaliteit van de opleiding dan ook de rede om er een punt achter te zetten. Ik hoor vaak zulke verhalen van mensen die op een ROC zitten.
Na de zomervakantie ga ik beginnen aan een opleiding op een particuliere school.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:41
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
volg inderdaad wel een ict opleiding maar zoals ik bij vrienden hoor die andere opleidingen volgen gaat het er precies zo aan toe.

MBO volgen is in principe gewoon zwaar kut
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 18:51
Marshall84
Marshall84 is offline
Ik doe ictttttt en bij mij is het net zo erg als bij jouw werkt voor geen meter :@
Oud 12-05-2003, 19:20
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
T klinkt als het DaVinci college waar ik opzat
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 23:37
Megadeth
Megadeth is offline
godverdomme.. niet populair genoeg? 7 reply's
Oud 01-06-2003, 01:35
Verwijderd
Daarom had ik er al genoeg van na 6 weken. Ben nooit meer terug gekomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten