Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ontbijt haast nooit eigenlijk, maar om die rottige buikgeluiden tijdens het examen tegen te houden, zal ik er 's morgens toch maar een boterham inproppen
![]()
|
hmm.. ik heb meeste examens 'smiddags, dus ik eet gewoon hoe ik altijd doe
alleen ik ga er wel op letten dat ik niets eet waar ik misselijk van zou kunnen worden, want mijn maag gaat altijd wel tekeer als ik zenuwachtig ben
|
wij mogen niks te eten mee nemen de zaal in maar laat me je een tip geven neem geen nrg drink mee zoals golden power bulit redbull e.d. werkt op je zenuwen krijg je nrg van en ga je gestrest doen(eigen ervaring bij school onderzoek 2
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
brood met een beetje hageslag. niet teveel. dan lijkt 't alsof een kabouter met overgewicht in zo'n draaiwiel in m'n maag aan 't lopen is. (serieus, ochtend hé...).
ehm voor de rest? thee drinken denk ik. verder neem ik ook gewoon brood mee op m'n examen! wit/bruin brood! |
![]() |
|
ik zit in een VRESELIJk dillema: ik lust met drinken bijna niets, behalve melk, vruchtensap n thee. Ik drink eigenlijk alleen maar thee (half thee, half melk, twee zoetjes), ik leef erop (dankzij m'n ouders zij hebben het me aangeleerd: als kind lusste ik geen melk uit de fles, maar toen m'n vader er een klein beetje lauwe thee bij deed lustte ik het wel. Sindsdien ben ik verslaafd) en ik word zonder thee niet wakker, maar als ik het drink moet ik meteen naar de wc!!! wat zal ik nou doen?
|
genoeg boterhammen zodat ik er zeker 3 uur tegenaan kan
![]() gewoon ontbijten met brood en karnemelk.. of yoghurt.. net waar ik zin in heb..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |