Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() Sos is heel leuk enzo, maar ook zeer verslavend en op de lange duur erg schadelijk voor je lichaam. Je kunt het op zich wel proberen, maar het schijnt dat je de eerste keren vaak weinig voelt. En als je het wel voelt vind je het misschien wel zo goed dat je het nog eens wilt doen.. Ik zou gewoon lekker afblijven van die zooi. http://www.drugsinfoteam.nl/Cocaine.html Feiten over Cocaïne Cocaïne geeft je een opgewekt, energiek gevoel. Cocaïne stimuleert stofjes in de hersenen: adrenaline, dopamine, serotonine. Adrenaline maakt actief. De hartslag gaat omhoog en de ademhaling wordt gestimuleerd. Dopamine zorgt o.a voor genot. Serotonine heeft ook invloed op je stemming Na snuiven begint cocaïne na enkele minuten te werken, het werkt 20 tot 30 minuten Bij veel en vaak gebruik heb je steeds meer nodig om het gewenste effect nog te voelen Regelmatige gebruikers voelen zich de volgende dag vaak moe en wat down Wanneer je cocaïne rookt in een sigaret verbrandt het grootste gedeelte van de cocaïne. Het inademen van verbrande delen cocaïne is slecht voor je longen Cocaïne is tot 48 – 72 uur aantoonbaar in de urine. Bij frequente gebruikers kan deze periode langer duren Bij een gebruikershoeveelheid cocaine (0,5 gram) zal de politie niet optreden. Wel kan zij de cocaine in beslag nemen Werking/bijwerking Gebruikers noemen als werking Actief, helder, zin om dingen te doen Gevoel van welbehagen, opgewekt en vrolijk Vol zelfvertrouwen Bij lage dosis en incidenteel gebruik: zin in sex, hevig klaarkomen Gebruikers noemen als bijwerking Hartkloppingen, snel ademen Onrust, angstig, opgefokt. Ongewenste psychische effecten kunnen na langdurig en hevig gebruik al optreden bij kleine hoeveelheden Bij hogere dosis en frequent gebruik: geen zin in sex, impotentie Na afloop vermoeid, slaapstoornissen Risico's: korte termijn: De meeste gebruikers nemen cocaïne voor de fun. Als je cocaïne matig gebruikt - niet te vaak en niet te veel per gelegenheid - beperk je de risico's aanmerkelijk. Cocaïne vormt een belasting voor je hart- en bloedvaten. Dat komt omdat cocaïne de hartslag stimuleert. Het hart heeft meer zuurstof nodig. Tegelijkertijd vernauwt cocaïne de bloedvaten waardoor het hart minder zuurstof krijgt In combinatie met alcohol wordt deze belasting groter. Cocaïne en alcohol leiden tot de vorming van een nieuwe stof: cocaethyleen. Ook deze stof stimuleert de hartslag en werkt vaatvernauwend Cocaïne put je uit. Je vermoeidheid wordt onderdrukt waardoor je over je grens heengaat Door het snuiven van cocaïne raakt het neusslijmvlies geïrriteerd en ontstoken. Cocaïne kan ook in de voorhoofdsholte komen en daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken Risico's: lange termijn Frequent gebruik van cocaïne verandert je omgang met mensen. Je kunt er opgefokt en geïrriteerd van worden Cocaïne is sterker verslavend dan XTC. De werking is kort en gebruikers vinden het contrast tussen het positieve gevoel en het gevoel erna vaak groter dan bij XTC. Daardoor neem je snel meer. Ga je veel en vaak gebruiken dan voel je je in nuchtere toestand uitgeput en down. Hierdoor kan een sterk verlangen naar cocaïne ontstaan. De depressies die optreden na stoppen kunnen heftig zijn en enkele weken (of soms nog langer) duren. |
![]() |
|
Ik heb t 8 keer gebruikt daarna ben ik ermee gestopt
Het lekker, niet zo lekker als MDMA caps of MDMA poeder. Het verschil is, er zit geen rommel in als je een goede dealer hebt. Alleen kopen bij iemand die je kunt vertrouwen anders kan je flink genaait worden. Het duurt ongeveer 20 minuten 2 snuifjes op je sleutel. Je voelt je lekker veel energie,daarna voel je je kut en wil je meestal meer. Als je wel eens een pil hebt genomen en je kan er van afblijven voor een lange tijd 2,3 maanden, kan je coke wel aan meestal. Maar als je om de week of om de 2 weken slikt,moet je geen coke gebruiken. De volgende dag na je gebruikt hebt krijg je een sterke aandrang. Als je hier niet tegen kan, kan je een junk worden. Een vriend haalde mij over om het een keer te doen. Hij is nou een beetje verslaafd 5 gram per week dat moet je niet hebben. veel succes
|
![]() |
Erg lekker als je uitgaat... Zorg dat je iig wat te doen hebt als je het hebt gebruikt, het is wel duur, maar zaker de moeite waard om een keer te proberen, maar alleen als je niet erg vatbaar bent ovor verslavingen.
Je ontploft echt van de energie !
||
Citaat:
Maar nu ik je cu2 heb gezien: AANSCHOUW: ![]() (neem het tijdstip of de inhoud van dit bericht niet serieus)
||
Citaat:
||
Citaat:
maareh.... kan je coke onbeperkt bewaren, of is het na een tijdje bedorven ofzo?
|
![]() |
Je kan coke redelijk onbeperkt bewaren,maar ik als je je eerste lijntje hebt gepakt ga je meestal toch door totdat alles op is. Maar het is niet zo dat als je iets één keer probeert dat je gelijk verslaafd raakt. Coke is gewoon een drugs waar je extra voorzichtig mee moet zijn,en altijd goed erover nadenken wat je doet,zodat het niet uit de hand loopt. Groetjes @tmoz
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar negatief het is zo zwaar slecht voor je en verslavend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik heb het geprobeerd gisteren. Was zwaar relaxed, inderdaad veel energie en ik lulde 5 kwartier in een uur
![]()
|
![]() |
ik ken ook genoeg mensen die het gebruiken!
heb het zelf nooit gehad en doe het ook niet! zou het wel een keer doen maar ben toch maar verstandig en blijf eraf! pep is ook enorm slecht! kun je nog beter sos snuiven! pillen snuiven schijnt ook wel vet te zijn trouwens! alleen kan enorm zeer doen en hevige hoofdpijn veroorzaken!
|
![]() |
http://www.hulpgids.nl/ziektebeelden...ng/cocaine.htm
ik ga het ook eens een keer proberen. denk ik. een bekende van mij doet het namelijk vrij regelmatig (hiermee bedoel ik niet abnormaal vaak) hij zei dat ik maar gewoon een keer moest bellen en als hij tijd had en dat spul in huis had kon ik wel langs komen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik krijg altijd wel de neiging om zo'n gevoel te krijgen, maar het idee er om heen vind ik zelfs eng. Ik ben een ervaren smoker maar ik ben ook al redelijk verslaafd (van sigaretten kan ik gelukkig ook afblijven), tenminste ik heb "the day after" en de dagen daarna meestal dan ook al 'n grote drang om nog ff te gaan shoppen, maar ik weet me te bedringen. Maar ik vind het snuiven en het slikken een wel erg rare gedachte, ik ben wel iemand die er snel verslaafd aan zal raken, dus ik weet zeker dat ik het niet zal doen, omdat ik het nadat ik het 1 keer heb gedaan zeker nog wel 'n paar keer wil. Bij weed was ik ook van plan het bij een paar keer te houden, ik ben nu al weet ik veel hoelang bezig, gelukkig ben ik gematigd vanwege depresiviteit (ik vond het eerst ook raar en aanstellerig staan, maar het was er wel en eigenlijk ben ik er blij mee, zo weet ik me in de hand te houden). Gelukkig heb ik ook geen maten die dit soort shit doen ofzo, eentje heeft wel eens een pilletje gepakt, maar dat doet hij nu volgens mij ook niet meer, behalve bij grote feesten ofzo, dan zaltie dat wel doen denk ik. Maar goed, de stap is zo gemaakt denk ik van soft- naar harddrugs, maar de geestelijke stap is voor mij (en dit zal denk ik verschillen per persoon) erg groot. En dit Sos, als ik zo het effect hoor en de kosten, dan weet ik toch wel zeker dat dit niet iets is wat ik wil (ook het snuiven in principe is al een kut idee), als ik één keer zoiets wil dan zal het meer in de richting van Halucinaties zijn e.d: paddo's ofzo dus, maarja ook iets wat ik niet echt zie zitten, ik houd ook al niet van champignons dus dit zal ook niet echt een lekkernijtje voor mij worden, maar goed ik zie wel. Zal er vast niet van komen denk ik, ben braaf kindje dus komt wel goed
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
andere namen voor drugs needlefreak | 54 | 29-11-2003 18:49 | |
Drugs & Alcohol |
waarom wordt er in de homoscene veel drugs gebruikt? Blenderhead | 30 | 27-10-2003 23:43 | |
Lifestyle |
wat vinden jullie van de nieuwe look van christina aguilera??? Verwijderd | 221 | 31-08-2003 22:38 | |
Drugs & Alcohol |
hoevaak gebruik je drugs en welke is dat dan ? Günther | 86 | 05-06-2003 19:37 | |
Muziek |
Metallica - Master of Puppets Joël | 39 | 30-04-2003 15:48 | |
Drugs & Alcohol |
Sos Verwijderd | 8 | 03-08-2002 12:00 |