![]() |
||
Citaat:
|
Ze verbranden vaak sneller. Goed insmeren met zonnebrand, het liefste een hoge factor. Maar pas zoizo op met zon, bruin zijn is een teken van huidbeschadigingen. Met zonnebrand voorkom je dat je verbrand, niet de beschadigingen die je oploopt!
||
Citaat:
![]() Je moet zowiezo altijd oppassen met littekens in de zon en zeker als ze 'vers' zijn. Voor de zekerheid heb ik dus maar zo'n tankini gekocht zodat er in ieder geval weinig zon op komt ![]() Als je nog vragen hebt kun je ook naar je huisarts gaan en het daar vragen |
![]() |
|
die worden heel erg donker van de zon. littekenweefsel is minder sterk en niet echt normale huid en wordt vlugger bruin.
ik had een litteken op mijn hand, deze winter was het bijna weg en nu is het echt donkerbruin geworden...en dan in het midden is het weer bleker... strange ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
dank jullie wel....
kheb niet eerder kunnen antwoorden door school gedoe, maar ik wou jullie wel even bedanken... het zijn best duidelijke littekens, ze zijn van 2,5 tot 1/2 jaar geleden. De meeste zijn wit, maar enkele zijn nog steeds bruin-blauwachtig. Ik heb geen zon op de littekens gehad zolang ik ze heb... mja... kga deze zomer in spanje op vakantie dus ik wou het ff zeker weten... kzal naar de apotheek gaan en de hoogste zonnenbrandolie kopen die er is... geen zin in blaren en pijn.... mja, hopen dat ze niet te veel opvallen (absoluut geen zin in!) mja. Dankje me |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
x
|
heb 4 littekens op mijn buik. Ga er gewoon de zon mee in. Maar ze zijn ook niet zo groot. (ongeveer 1 cm per litteken). Heb bij 1tje wel af en toe jeuk als ik in de zon ben geweest.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2 Miracle | 499 | 21-08-2006 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje over littekens Kapoen | 42 | 14-07-2006 23:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
littekens Regenboog! | 42 | 05-04-2004 19:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een litteken weg te laten halen? summer1986 | 14 | 03-01-2003 07:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Zon aanbidster Snow White | 13 | 19-06-2002 09:34 |