Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 07:02
sneakie
sneakie is offline
mijn vriendin is net terug van vakantie(ze is 2 weken op de camping geweest met haar ouders) en daarvoor ging alles super, vandaag kwam ze terug van vakantie maar ik merkte dat ze opeens heel afstandelijk was maar ik kon niet met haar praten omdat er anderen bij waren, toen ik thuis was heb ik haar opgebeld en toen verrtelde ze me dat ze niet meer weet wat ze voor me moet voelen, ze zegt dat het komt omdat ze me 2 weken niet heeft gezien, ze zegt dat ze me nog steeds super leuk vind enzo en morgen zouden we daar over praten maar ik ben zo bang dat ik haar kwijt raak !, zou het gewoon een dipje kunnen zijn?
Oud 12-05-2003, 08:17
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
sneakie schreef op 12-05-2003 @ 08:02:
mijn vriendin is net terug van vakantie(ze is 2 weken op de camping geweest met haar ouders) en daarvoor ging alles super, vandaag kwam ze terug van vakantie maar ik merkte dat ze opeens heel afstandelijk was maar ik kon niet met haar praten omdat er anderen bij waren, toen ik thuis was heb ik haar opgebeld en toen verrtelde ze me dat ze niet meer weet wat ze voor me moet voelen, ze zegt dat het komt omdat ze me 2 weken niet heeft gezien, ze zegt dat ze me nog steeds super leuk vind enzo en morgen zouden we daar over praten maar ik ben zo bang dat ik haar kwijt raak !, zou het gewoon een dipje kunnen zijn?
Het kan van alles zijn. Een dipje of misschien wil ze even afstand houden. Maar ik denk dat zo´n gesprek BIJNA nooit goed afloopt. Ik hoop voor je dat ze je niet moet vertellen dat ze verliefd is geworden op een ander ofzo...
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:10
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Hmm kwou eigenlijk ongeveer hetzelfde zeggen als Sjoe..

Veel suc6 en sterkte
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:27
Dotcom
Dotcom is offline
Ze heeft veel andere leuke jongens gezien, en daarom is ze gaan twijfelen of ze wel bij jou wil blijven omdat er zoveel andere leuke visjes in de zee zwemmen. Dit effect krijg je vaker als je heel lang niet bij elkaar bent.

Dus doe je uiterste best om te bewijzen dat jij beter bent dan al die andere jongens!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:45
Evito
Evito is offline
Ik denk dat het hopeloos is.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:57
Verwijderd
Denk dat ze gewoon een ander heeft geneukt. Dat soort dingen gebeuren op vakanties.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:57
miro
miro is offline
Ligt er ook een btje aan hoe lang je al met haar gaat. Als je al lang met haar gaat zou ik zeggen, werk er aan, ga leuke dingen doen enz. Dan zal het namelijk wel een dipje zijn.

Als het nog niet zo lang is..vrees ik t ergste
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:13
Thomas
Thomas is offline
Ga er maar vanuit dat ze vreemdgegaan is en nu niets meer van je wil weten. Vraag dat haar eens, je hebt toch niets te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:13
dino84
dino84 is offline
Ik denk ook dat het komt doordat ze veel andere leuke jongens heeft gezien of ze zit met iemand anders in haar hoofd.

Ik denk dat het geen dipje is maar bij vrouwen weet je het nooit dus.

Laat in ieder geval zien dat je om haar geeft en van haar houd en als ze het dan nog niet meer ziet zitten dan zit er denk ik niet veel meer op

Succes david
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:22
miro
miro is offline
Hoe komt iedereen dr bij dat ze waarschijnlijk is vreemdgegaan? Oke, dr is natuurlijk een kans. Maar t kan ook zijn dat ze in die 2 weken juist eens goed de tijd heeft gehad om na te denken over de relatie. Of misschien heeft ze m niet zo heel erg gemist en is ze daardoor gaan nadenken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:23
sneakie
sneakie is offline
mja ik heb net met haar gepraat en ze voelde gewoon niks meer voor me, ik heb haar ook gevraagd of ze iemand anders leuk vond maar dat was het niet, ze keek gewoon anders tegen een relatie als mij, ze zag het minder serieus als mij helaas .
Oud 12-05-2003, 10:51
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
ik weet niet hoe dat zit.. maar ik kan ook zo binne een week bijna niks meer voelen voor een persoon

En dan ben k niet verliefd op een ander.. of ben k ook neit vreemdgegaan (doe k niet aan) maar dan zijn gewoon me gevoelens weg... en als dat vriendje zoals jij als zegt probeert te knuffelen of iets dan voel je jezelf heel schuldig omdat jij in je hoofd al weet dat je niks meer voelt en t diegene moet vertellen...

Maar je bent nog jong... dus geniet van t leven
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
sneakie schreef op 12-05-2003 @ 11:23:
mja ik heb net met haar gepraat en ze voelde gewoon niks meer voor me, ik heb haar ook gevraagd of ze iemand anders leuk vond maar dat was het niet, ze keek gewoon anders tegen een relatie als mij, ze zag het minder serieus als mij helaas .
echt klote voor je! Maar ze is tenminste wel eerlijk... en nu, gaan jullie het nog wel ff proberen of ook niet meer...
Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:24
sarslijer
sarslijer is offline
ze is gewoon een snol
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:32
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2003 @ 10:57:
Denk dat ze gewoon een ander heeft geneukt. Dat soort dingen gebeuren op vakanties.
Oud 12-05-2003, 18:54
sientjuh
sientjuh is offline
Toen ik 3 weken zonder vriendje op vakantie was geweest, heb ik het ook uitgemaakt bij thuiskomst.
Waarom is moeilijk uit te leggen. Ik was geen andere jongen tegengekomen, ik had m elke dag gemist, maar toen ik thuiskwam toen had ik toch zoiets van: is dit t nou?!

Ik vond m gewoon niet meer leuk./
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:37
Gwinnie
Gwinnie is offline
misschien is ze vreemgegaan,

kwam ze erachter dat er leuke jongens in dr geinterseerd waren en wil ze wel is verder gaan 'ontdekken' wat er te doen valt

misschien merkte ze dat ze je totaal niet miste

misschien tja.. misschien.. vraag iig aan dr of ze is vreemdgegaan enzo
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:51
gizmo
gizmo is offline
Heb zelf ook zoiets meegemaakt.
Ik ging op vakantie met een vriendin, was ech super gezellig en in het begin miste ik hem ook maar op een gegeven moment had ik door dat het toch niet alles was. Ik was niet vreemdgegaan en had ook geen andere jongen ontmoet.. het was gewoon over. Ik heb het bij thuiskomst ook uitgemaakt. Heb hem nooit goed uit kunnen leggen waarom en dat deed hem nogal zeer... tja..

Er kunnen meerdere redenen zijn bij jou vriendin. Misschien als ze je ziet weet ze "het" weer en was het idd maar een dipje. Maarja..
Oud 13-05-2003, 11:13
Verwijderd
1. Ze heeft je nauwelijks gemist op vakantie
2. Ze heeft steeds aan je gedacht en een te perfect beeld van jou gekregen in haar hoofd, en toen ze thuiskwam viel je tegen
3. Ze heeft op vakantie nagedacht of gepraat over jullie relatie, en is tot de conclusie gekomen dat er geen toekomst in zit
4. Ze is op vakantie verliefd op iemand anders geworden
5. Ze is er op vakantie achter gekomen dat andere mensen veel beter bij haar passen dan jij
6. Ze is op vakantie gegaan met iemand die voortdurend slechte dingen over jou vertelde, en die dingen is ze gaan geloven
7. Terwijl ze op vakantie was zag ze jou te weinig, en daardoor is de verliefdheid voorbij gegaan of minder geworden
8. Ze heeft ruzie met haar ouders gehad over jou en haar ouders verbieden haar nu met jou om te gaan
9. Ze is op vakantie vreeemdgegaan en vind het niet eerlijk om nu met jou door te gaan

Ik hoop voor je dat het 2, 5, 7 of 8 is, dan is er nog hoop.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:08
Des
Des is offline
Lees de topic dan goed, hij heeft al met haar gepraat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten