Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze heeft veel andere leuke jongens gezien, en daarom is ze gaan twijfelen of ze wel bij jou wil blijven omdat er zoveel andere leuke visjes in de zee zwemmen. Dit effect krijg je vaker als je heel lang niet bij elkaar bent.
Dus doe je uiterste best om te bewijzen dat jij beter bent dan al die andere jongens! |
![]() |
|
![]() |
Ik denk ook dat het komt doordat ze veel andere leuke jongens heeft gezien of ze zit met iemand anders in haar hoofd.
Ik denk dat het geen dipje is maar bij vrouwen weet je het nooit dus. Laat in ieder geval zien dat je om haar geeft en van haar houd en als ze het dan nog niet meer ziet zitten dan zit er denk ik niet veel meer op Succes david |
![]() |
|
Hoe komt iedereen dr bij dat ze waarschijnlijk is vreemdgegaan? Oke, dr is natuurlijk een kans. Maar t kan ook zijn dat ze in die 2 weken juist eens goed de tijd heeft gehad om na te denken over de relatie. Of misschien heeft ze m niet zo heel erg gemist en is ze daardoor gaan nadenken.
|
![]() |
|
mja ik heb net met haar gepraat en ze voelde gewoon niks meer voor me, ik heb haar ook gevraagd of ze iemand anders leuk vond maar dat was het niet, ze keek gewoon anders tegen een relatie als mij, ze zag het minder serieus als mij helaas
![]()
|
![]() ![]() En dan ben k niet verliefd op een ander.. of ben k ook neit vreemdgegaan (doe k niet aan) maar dan zijn gewoon me gevoelens weg... en als dat vriendje zoals jij als zegt probeert te knuffelen of iets dan voel je jezelf heel schuldig omdat jij in je hoofd al weet dat je niks meer voelt en t diegene moet vertellen... Maar je bent nog jong... dus geniet van t leven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Sterkte ermee! |
![]() |
|
Toen ik 3 weken zonder vriendje op vakantie was geweest, heb ik het ook uitgemaakt bij thuiskomst.
Waarom is moeilijk uit te leggen. Ik was geen andere jongen tegengekomen, ik had m elke dag gemist, maar toen ik thuiskwam toen had ik toch zoiets van: is dit t nou?! Ik vond m gewoon niet meer leuk./ |
![]() |
|
Heb zelf ook zoiets meegemaakt.
Ik ging op vakantie met een vriendin, was ech super gezellig en in het begin miste ik hem ook maar op een gegeven moment had ik door dat het toch niet alles was. Ik was niet vreemdgegaan en had ook geen andere jongen ontmoet.. het was gewoon over. Ik heb het bij thuiskomst ook uitgemaakt. Heb hem nooit goed uit kunnen leggen waarom en dat deed hem nogal zeer... tja.. Er kunnen meerdere redenen zijn bij jou vriendin. Misschien als ze je ziet weet ze "het" weer en was het idd maar een dipje. Maarja.. ![]()
|
Verwijderd
|
1. Ze heeft je nauwelijks gemist op vakantie
2. Ze heeft steeds aan je gedacht en een te perfect beeld van jou gekregen in haar hoofd, en toen ze thuiskwam viel je tegen 3. Ze heeft op vakantie nagedacht of gepraat over jullie relatie, en is tot de conclusie gekomen dat er geen toekomst in zit 4. Ze is op vakantie verliefd op iemand anders geworden 5. Ze is er op vakantie achter gekomen dat andere mensen veel beter bij haar passen dan jij 6. Ze is op vakantie gegaan met iemand die voortdurend slechte dingen over jou vertelde, en die dingen is ze gaan geloven 7. Terwijl ze op vakantie was zag ze jou te weinig, en daardoor is de verliefdheid voorbij gegaan of minder geworden 8. Ze heeft ruzie met haar ouders gehad over jou en haar ouders verbieden haar nu met jou om te gaan 9. Ze is op vakantie vreeemdgegaan en vind het niet eerlijk om nu met jou door te gaan Ik hoop voor je dat het 2, 5, 7 of 8 is, dan is er nog hoop. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |