Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 17:54
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik kreeg vandaag de definitieve cijfers van de schoolexamens terug en wat blijkt, mijn 9 voor KCV is op onverklaarbare wijze in een 10 veranderd! Echt te relaxt!

Meer mensen met positieve (of negatieve) vergissingen van de school?
Oud 12-05-2003, 18:05
madwoman
madwoman is offline
boehoeeee.nee.de vervanger die wij kregen voor latijn en kcv vond een 10 niet kunnen op je lijst heeft hij d.m.v lage cijfers voor een p.o die 10 omlaag gehaald.de lul
Oud 12-05-2003, 18:21
jetty
jetty is offline
jaaaah ik kreeg eerst een cijferoverzicht waarbij ik voor ned een 7.0 had.....

vervolgens kreeg ik de definitieve versie... had ik ineens een 6.9... (ts maar een tiende maar toch)... helaas bleek dat ik ook gewoon een 6.9 had... dus helaas hebben ze hun eigen fout weer goedgemaakt...
Oud 12-05-2003, 18:24
Verwijderd
Dat had ik vorig jaar ook ja Voor economie ging m'n cijfer 1 punt omhoog, volgens m'n leraar (gevraagd toen 't niet meer veranderd kon worden, gnagna) was dat vanwege m'n goede gedrag
Oud 12-05-2003, 18:32
Rapido
Rapido is offline
Sterker nog: ik heb dit jaar nog geen enkele cijferlijst gehad die klopte! En natuurlijk waren de cijfers altijd te laag .Kheb wel ontdekt dat het heel belangrijk is dat je altijd je cijfers goed bijhoudt. Doen jullie dat ook?
Oud 12-05-2003, 18:51
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik doe het nu wel, dit jaar, maar vooral in de 4e en in mindere mate in de 5e hield ik ze echt niet bij, daardoor ging ik er maar vauit dat mij cijferlijst klopte. Natuurlijk wist ik wel wat ik ongeveer had gehaald,maar precies niet.
Baal ik achteraf wel een beetje van.
Dus mijn wijze raad is: hou altijd je cijfers goed bij!!!
Oud 12-05-2003, 18:55
alpha
alpha is offline
Ja, ik had een 6.3 ofzo uitgerekend voor Engels, maar de leraar beweerd dat ik een 6.7 heb! Kan wel kloppen, dat ik een cijfer mis ofzo, ben er verder ook niet op in gegaan.
Oud 12-05-2003, 18:55
Get pierced
Get pierced is offline
ik had een tekort voor engels. I haalde toen voor een proefwerk en 6,9. Toen ik later op me leerbericht keek had ze een 9,6 in gevuld dus de getalen omgedraaid dus stond ik niet meer tekort
Oud 12-05-2003, 20:29
break of dawn
break of dawn is offline
Ik wel

Fries: eigenlijk een 7,3 maar kreeg een 7,4
M&O: eigenlijk een 5,3 maar kreeg een 5,4
ckv3: eigenlijk een 8,5 maar kreeg een 8,7

Nou hopen dat het zo blijft (vooral m&o)
Oud 12-05-2003, 20:40
Nuck
Nuck is offline
Joah, één tentamencijfer van natuurkunde was eigenlijk een 6,9 en ik kreeg een 7,9 . Verder geen fouten.
Oud 12-05-2003, 20:47
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik heb voor engels een 7,8 in plaats van een 7,6 gekregen. dat is mooi
Oud 12-05-2003, 20:53
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
economie p.o. had ik een 7,1 of 7,2 voor...had ik op mijn cijferlijst ineens een 7,5 En ik d8 nog wel dat die vent een hekel aan me had (ik wel aan hem iig..nog steeds ondanks dit...)
En voor Geschiedenis stond er opeens een extra 7 op mijn lijst Maja nu sta ik een 5,4 ipv een 5,1 Is wel net wat relaxter...nu ik vrijdag aan mijn examens begin
Oud 12-05-2003, 21:21
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 12-05-2003 @ 21:29:
Ik wel

Bij fries en M&O heb je waarschijnlijk op een cijfer achter de komma afgerond, terwijl de leraren op 2 cijfers doen....

Ik had een schoolexamen (tentamen dus) sk terug en kreeg een 8,1 ipv een 6,9.... Die sukkel heeft 54 punten gerekend ipv 45....
Oud 12-05-2003, 21:36
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Multilot schreef op 12-05-2003 @ 22:21:
Bij fries en M&O heb je waarschijnlijk op een cijfer achter de komma afgerond, terwijl de leraren op 2 cijfers doen....

Ik had een schoolexamen (tentamen dus) sk terug en kreeg een 8,1 ipv een 6,9.... Die sukkel heeft 54 punten gerekend ipv 45....
Nou... ik denk het niet, want m&o is gemiddeld een 5,34. Ik denk dat ik gewoon mazzel heb gehad eigenlijk, en anders is het ook goed.

En beter van scheikunde
Oud 12-05-2003, 21:41
Mariebel
Mariebel is offline
Bij mij is bij wiskunde een 6 veranderd in een 9.
Ga ik echt niets van zeggen, als ze erachter komen heb ik pech en anders heeeel erg veel mazzel.
Oud 13-05-2003, 07:50
Miess
Miess is offline
Na het eindexamen worden ALLE cijfers standaard nog een keer gecontroleerd (verplicht van inspectie) dus dan komen de meeste grote fouten wel aan het licht.
Zelf heb ik een keer bij een schoolonderzoek een aantal mensen expres een half of een heel punt hoger gegeven dan ze hadden, om te checken of ze het eerlijk zouden zeggen. Bij degenen die het eerlijk zeiden heb ik het zo gelaten en de mensen die dachten dat ze sneaky waren door het niet te zeggen heb ik alsnog veranderd gna gna gna.
Oud 13-05-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Fries

Maar alleen maar fouten in mijn nadeel hoor.... Latijn examendossiertoets was het laatste vel van kwijtgeraakt, met daarop mijn antwoord op de laatste vraag die nog een meningsvraag was ook. Hele klas 0,3 punt op gekregen behalve ik, ook niet achteraf. Gelukkig had ik nog een 7,8 maar het gaat me om het principe....

Daarom heb ik toen op de schoolkrantdag dat jaar, ging ik heen, bij een workshopje column schrijven onze conrector examens vergeleken met Videla, Stalin en Hitler, want die lieten ook 'dingen' verdwijnen Werd alleen door de hoofdredacteur van onze schoolkrant aan de schoolleiding doorgepasst (zelf vond ie m wel leuk ) en toen moest ik dat stukje komen verantwoorden...

Oud 13-05-2003, 10:51
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ja, mijn punt voor engels literatuur en mijn punt voor engels spreken zijn omgedraaid, waardoor ik voor literatuur nog steeds voldoende sta en ik voor engels teksten een lager punt kan halen
Oud 13-05-2003, 10:54
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Miess schreef op 13-05-2003 @ 08:50:
Na het eindexamen worden ALLE cijfers standaard nog een keer gecontroleerd (verplicht van inspectie) dus dan komen de meeste grote fouten wel aan het licht.
Volgens mij was het een lijst met definitieve cijfers, hij zou 's middags naar de inspectie worden opgestuurd, dus volgens mij liggen ze dan vast. En als ze nog een keer gecontroleerd zouden moeten worden, weet ik zeker dat die leraar dat toch niet gaat doen
Oud 13-05-2003, 11:01
shaya
shaya is offline
ik kreeg me lijst met cijfers en ik had ineens een 8,8 voor engels terwijl ik net elf hd uitgerekend dat ik 8,5 stond.
helemaal nie erg, want ik ga voor de 9 op me diploma.
Oud 20-05-2003, 13:26
:(:(
:(:( is offline
ik heb het hele jaar best dom gedaan en gespijbeld bij gym. zou dus een onvoldoende moeten hebben, leraar was gelukkig de cijfers kwijt geraakt en heeft mij vervolgens een voldoende gegeven. Kan me overgang maken!!!!!!!
Oud 20-05-2003, 13:43
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Jaaah...ik stond een 8,48 voor Geschiedenis 1. In ons PTA staat: 50 of hoger afronden naar boven, 45 en lager naar beneden. Ik zat daar net tussen en vond dat ze ,48 maar naar boven af moesten ronden. Mijn afdelingsleider heeft me gelijk moeten geven, gna gna

Wat wel weer vreemd is dat op de lijst die mn leraar op de administratie ingeleverd had wél weer een 8,5 stond en op de lijst met álle gemiddeldes een 8,4....Maar ja, ik heb lekker een 9!!
Oud 20-05-2003, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 20-05-2003 @ 14:43:
Jaaah...ik stond een 8,48 voor Geschiedenis 1. In ons PTA staat: 50 of hoger afronden naar boven, 45 en lager naar beneden. Ik zat daar net tussen en vond dat ze ,48 maar naar boven af moesten ronden. Mijn afdelingsleider heeft me gelijk moeten geven, gna gna
tss...deden ze bij mij nou nooit...

Volgens mij staan schoolonderzoekcijfers (of hoe dat nu ook heten mag) vast zodra het examen begint...maar weet ik niet zeker.
Oud 20-05-2003, 13:58
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Hadden ze bij mij ook niet gedaan als ik er niet om gezeurd had hoor.....

Maar ja, de SE-cijfers staan vast ja. Wij moesten ze op 8 mei controleren en 9 mei gingen ze naar de inspectie. Dus daar is niks meer aan te doen. Gelukkig klopte bij mij verder alles en over gs had ik al eerder dan 8 mei geklaagd omdat ik toen al wist dat t niet klopte
Oud 20-05-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 20-05-2003 @ 14:58:
Hadden ze bij mij ook niet gedaan als ik er niet om gezeurd had hoor...
Leraar zei dat hij het gedaan zou hebben, als hij het had gezien...ik denk ook wel dat ie het dan gedaan zou hebben...zo iemand was het wel. Ik had ook niks gezegd, misschien ook niet zo slim... Jij gelukkig wel.
Advertentie
Oud 24-05-2003, 13:52
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ja met die 8 zou ik ook wel slagen en da´s ook wel leuk, maar een 9 is natuurlijk nóg leuker
Oud 24-05-2003, 14:01
Earwen
Earwen is offline
* mij wiskunde cijfer had een 5,2 uitgerekend had een 6,0

* informatica twee keer geweest nooi wat ingeleverd had ik eind vierde een 7,0 op mijn rapport. in de vijfde hadden we het nooit meer nu is het opeens een 8,0 geworden

deze foutjes zijn wel leuk
Oud 24-05-2003, 14:04
Photodynamic
Photodynamic is offline
ik sta voor mn afgesloten biologie 1 schoolexamens eigenlijk een 6,47 Dat zou dus eigenlijk een 6 worden. Maar de school heeft met haar hand over haar hart gestreken en me een 7 op mn eindlijst gegeven.
Oud 24-05-2003, 16:26
pyres74
pyres74 is offline
nog een leuke fout

ik zou voor wis po gemiddeld een 7.1 staan
vraagt de lerares of het klopt dat ik een gemiddeld een 8,1 voor mn po staat... ja dan ga ik geen nee zeggen
Oud 25-05-2003, 14:03
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
Ik wel

Huh
Dat mag toch helemaal niet, bij ons op school doen ze dat ook vast niet
Advertentie

Regels voor berichten