Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En beter van scheikunde ![]() ![]()
|
![]() |
Na het eindexamen worden ALLE cijfers standaard nog een keer gecontroleerd (verplicht van inspectie) dus dan komen de meeste grote fouten wel aan het licht.
Zelf heb ik een keer bij een schoolonderzoek een aantal mensen expres een half of een heel punt hoger gegeven dan ze hadden, om te checken of ze het eerlijk zouden zeggen. Bij degenen die het eerlijk zeiden heb ik het zo gelaten en de mensen die dachten dat ze sneaky waren door het niet te zeggen heb ik alsnog veranderd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar alleen maar fouten in mijn nadeel hoor.... Latijn examendossiertoets was het laatste vel van kwijtgeraakt, met daarop mijn antwoord op de laatste vraag die nog een meningsvraag was ook. Hele klas 0,3 punt op gekregen behalve ik, ook niet achteraf. Gelukkig had ik nog een 7,8 maar het gaat me om het principe.... Daarom heb ik toen op de schoolkrantdag dat jaar, ging ik heen, bij een workshopje column schrijven onze conrector examens vergeleken met Videla, Stalin en Hitler, want die lieten ook 'dingen' verdwijnen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, mijn punt voor engels literatuur en mijn punt voor engels spreken zijn omgedraaid, waardoor ik voor literatuur nog steeds voldoende sta en ik voor engels teksten een lager punt kan halen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Jaaah...ik stond een 8,48 voor Geschiedenis 1. In ons PTA staat: 50 of hoger afronden naar boven, 45 en lager naar beneden. Ik zat daar net tussen en vond dat ze ,48 maar naar boven af moesten ronden. Mijn afdelingsleider heeft me gelijk moeten geven, gna gna
![]() Wat wel weer vreemd is dat op de lijst die mn leraar op de administratie ingeleverd had wél weer een 8,5 stond en op de lijst met álle gemiddeldes een 8,4....Maar ja, ik heb lekker een 9!! ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij staan schoolonderzoekcijfers (of hoe dat nu ook heten mag) vast zodra het examen begint...maar weet ik niet zeker. |
![]() |
|
Hadden ze bij mij ook niet gedaan als ik er niet om gezeurd had hoor.....
Maar ja, de SE-cijfers staan vast ja. Wij moesten ze op 8 mei controleren en 9 mei gingen ze naar de inspectie. Dus daar is niks meer aan te doen. Gelukkig klopte bij mij verder alles en over gs had ik al eerder dan 8 mei geklaagd omdat ik toen al wist dat t niet klopte ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
* mij wiskunde cijfer had een 5,2 uitgerekend had een 6,0
![]() * informatica twee keer geweest nooi wat ingeleverd had ik eind vierde een 7,0 op mijn rapport. in de vijfde hadden we het nooit meer nu is het opeens een 8,0 geworden ![]() deze foutjes zijn wel leuk
||
Citaat:
![]() Dat mag toch helemaal niet, bij ons op school doen ze dat ook vast niet ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool Utrecht - IBL onbekend12345 | 1 | 09-03-2008 15:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
STELLING: advocaten hebben geen geweten Verwijderd | 98 | 07-08-2003 19:25 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |