Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben de perfecte vrouw omdat ik het voor elkaar weet te krijgen met 3 jongens samen te wonen zonder al te veel problemen en al 1,5 jaar een vriendje heb..
nee grapje, perfecte mensen bestaan niet, als je daarin gelooft krijg je vanzelf een minderwaardigheidscomplex, dus niet doen ![]()
|
Inderdaad, je onderscheiden door één eigenschap is vrijwel onmogelijk. Het is de combinatie van eigenschappen die jou van anderen onderscheidt (of juist niet).
Ik geloof trouwens niet dat iemand perfect kan zijn voor alle andere mensen op de aardbol omdat al die mensen weer van elkaar verschillen en dus de perfecte persoon ook voor iedereen anders is. Ik ben natuurlijk wel bloedmooi, hyperintelligent, humoristisch, lief, attent, boeiend, gevoelig, diepgaand, vermakelijk, openminded, schattig, stoer, welbespraakt en getalenteerd op vele vlakken... maar dat zijn zoveel mensen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Om welke ene reden vind je dat jij je in aantrekkelijkheid positief onderscheidt van anderen?
Nou, ik kan zo niet echt iets bedenken waarom juist ík me zou onderscheiden van anderen, maar goed, laat ik het proberen, noem gewoon een paar dingentjes op; - ik ben intelligent, - ik ben niet lelijk, - ik ben geduldig, - ik kan goed luisteren... Mja... ik denk dat dat wel vier dingen zijn die aantrekkelijk zijn. Maar perfect of beter dan anderen ben ik niet... |
![]() |
|
Lief, zorgzaam, attent, gevoelig, best wel grappig misschien, ik probeer flexibel te zijn en ruimte te geven, ik denk dat ik fijn ben om mee te praten en dingetjes mee te doen, ik ben best sterk, ik ben ook best beschermbaar. En ik heb een zachte g.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maureen, misschien lijken wij best een beetje op mekaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
he, wat naar om dit over jezelf te zeggen
![]() ![]() euhm ik kan wel lief zijn, heb altijd wel leuke ideeën, ik heb humor hier en daar, zorgzaam, ik merk het op als er wat is, ik ben geinteresseerd in de ander, ben niet al te dom, ben niet zo lelijk dat ik een zak over mijn kop moet tijdens de seks, ik hou van seks, redelijk attent, euh.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik hoef ook niet perfect te zijn.. vinnut wel goezzow ![]() Maar warvan k me onderscheid.. mja.. weenie.. ieddreen vind me anders dan andere meisjes ![]() Ben gewoon een beetje vreemd ![]()
|
- Ik ben er altijd voor diegene zelfs om 4 uur snachts
- Ik kan hele goed luisteren naar mensen - Ik kan heel lief en gek zijn eehh verder niet zoveel positiefs ober mezelf te vertellen ![]()
|
ik hoor wel vaak van jongens dat ze leuk aan mij vinden:
dat ik niet veel zeur en moeilijk doe biiiijjjjna nooit jaloers ben biiijjjjna altijd vrolijk ben goed kan luisteren begripvol ben me van weinig wat aantrek en vorige week hoorde ik dat ik een "briljante uitstraling" heb ![]() jajaja
|
![]() |
nobody is perfect....
tis gwoon zow... de ene heeft wel iets heel speciaals maar heeft verder weer nix de ene kan vb goed leren en weer helemaal niej in gezleschap zijn maar de andere kan vb heel goed luisteren naar iemand maar niej goed leren... iedereen heeft wel wat wat diegene speciaal maakt, maar NOBODY IS PERFECT.... |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik ben enkel de perfecte vrouw voor een select groepje mannen. Ha-ha. Ik denk vanwege mijn exceptioneel gevoel voor humor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *ff serieus* euh nou nee, ik vind dat ik me onderscheid in aantrekkelijkheid van de rest van de meisjes op dit-toch-best-wel-achterlijke-eiland soms, in dat ik er beter uitzie dan de norm. (Anders gezegd ik ben blond en heb borsten... wat je van de meeste meisjes in mijn klassen niet zeggen kunt, en ohja, ik ben niet dik ![]() En nee ik ben niet arrogant het is gewoon zo, ja okay dat klinkt arrogant... *zucht* dus ja ik denk dat ik me daarin positief onderscheid, in zekere mate. Voor zover uiterlijk telt. Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 00:57. |
![]() |
|
Ik ben niet perfect, maar kom zo over omdat ik mijn lovers hypnotiseer en laat denken dat ik perfect ben.
Probleem is namelijk dat zij nooit genoeg zijn en dat ik ze weer moet dumpen of gewoon stom met hypnotiseren waardoor het doodbloed of ik gedumt wordt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De opdracht duivelaartje | 14 | 13-09-2005 09:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |