![]() |
|
Als je het wilt moet je het zeker doen en leeftijd maakt dan niet zoveel uit. Het gaat erom wanneer je eraan toe bent.
Zelf zou ik het niet kunnen. Ik wil alleen sex met iemand die ik echt leuk vind, en als ik iemand echt leuk vind en ik heb er ook nog eens sex mee, dan word ik toch weer verliefd. En dan is het geen sexrelatie meer. Wat een verhaal ![]()
||
Citaat:
![]() En ja.. welke leeftijd.. ik ben 17 en heb zoiets dergelijks gehad. Wat is daar in jou ogen dan fout aan?.. vind je 17/18 te jong? Het word (idd) toch normaal gevonden?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mathfreak, waarschijnlijk is dat wat kimmetjeluvsya bedoelt met dat het alleen dan kan. Ze bedoelt 'kunnen' niet als 'mogelijk zijn' maar als 'acceptabel zijn'.
Ik denk dat je 'oud genoeg' bent voor een seksrelatie als je verstandig genoeg bent om in te zien dat het echt echt écht geen liefdesrelatie is, en ook niet iets dat er op lijkt. Daar is geen leeftijd voor, sommigen zullen op hun zestiende al genoeg controle over zichzelf hebben om een seksrelatie niet mer liefde te associeren en anderen nooit. Daarnaast duiken in Sex & the City geen vrouwen van rond de 40 elke week met een andere man het bed in. Er is er zelfs maar één van wie je zoiets zou kunnen zeggen, en zelfs dan is 't niet élke week een andere. De rest is getrouwd, heeft een vaste relatie en is seksloos vrijgezel. Bovendien zijn ze eerder rond de 30. En ja, ik vind het kunnen dat er een serie is waarin dat voorkomt. |
![]() |
|
Ik vind het wel kunnen, heb zelf nu ook zoiets...alleen zei die vandaag op het laatste moment ons afspraakje af...grrr
Zolang beide zich er goed bij voelen en het niet zo is dat er eentje verliefd is en de ander niet en als je beide single bent, dan vind ik dat het moet kunnen hoor. En ik vind 18 daarvoor niet te jong, juist niet omdat je nu net nog lekker jong en onbehouden bent... Zolang je het maar bij een "vaste" sexpartner houdt... haha klinkt stom. Maar ik bedoel, ik heb nou ook weer niet de behoefte om iedere keer een ander in m'n bed te slepen en dan te gaan turven ofzo... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ** en even aan wiebenik : Ik vind dat mocht je dat wel doen, dat turven en met elke keer een andere naar bed gaan, dan vind ik zo iemand gewoon echt een dikke slet. Als je het dan "ik heb verschillende sexrelaties" gaat noemen ben je toch wel ver van huis zo ![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2003 om 10:58. |
![]() |
||
Citaat:
Daar bedoelde ik dus mee: als de 1 verliefd wordt moet hij/zij dat wel tegen de ander zeggen. Ik heb zelf wel eens meegemaakt dat een jongen met wie ik een sexrelatie had verliefd op me werd. Vanaf zo'n moment is een sexrelatie geen sexrelatie meer, omdat er liefde bij is komen kijken. De verhoudingen lagen gewoon in één keer heel anders: vanaf dat moment ging het ook niet echt goed meer tussen ons...
|
|