Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als je het zelf teveel vind dan hoef je toch geen bevestiging van anderen
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik herken het maar al te goed.
De 1e keer blowen zat ik echt te twijfelen en ik d8 "het is wel wiet". En dat vond ik dus heel wat, want er werd toch altijd gezegd dat blowen zo slecht voor je is enz. Nu 2 jaar later Tja, ik heb tijden gehad dat ik dagelijks blowde (vooral vakantie's). Maar ik doe het nu eigenlijk alleen in het weekend (met een uitzondering af en toe). Ik zie nu blowen als minder slecht als alcohol (hoewel ik dat nog niet 100% zeker weet, maar zelfs onderzoekers weten het niet zeker) Probeer gewoon duidelijke afspraken te maken (met jezelf) kan je je daaraan houden dan heb je geen probleem lijkt me. Oh en btw ik doe het wel goed op school enz. Als ik echt ineens mega klote cijfers zou halen ofzow en het zou door het blowen komen zou ik wel stoppen.
|
![]() |
ik snap ook wat je bedoelt. bij mij vind mijn omgeving het feit dat ik gebruik echt een verschrikking. maar zolang het niet uit de hand loopt vinden ze het oke. (familie uitgezonderd!) ik slik vrij regelmatig speed en xtc, maar ik doe het niet om iets te ontvluchten oid.
dat hoeft voor mij ook geen reden te zijn om iemand verslaafd te noemen, want als je gewooon kickt op het gevoel en daar verslaafd aan raakt is het precies hetzelfde, maar goed. (volg je me nog?) ik vind idd ook dat je voor jezelf na moet gaan of je teveel gebruikt. als je twijfelt, vraag het eens aan je vrienden, kijk of zij (negatieve) veranderingen bij je hebben opgemerkt. is dit het geval, stop dan gewoon es een paar maand en kijk wat er dan gebeurd. ik werd er bv heel opvliegend van, en dat was voor mij het teken om te minderen...! ik heb pas zown test gedaan: ben ik sterker dan drank? daar kwam uit dat drank mij bijna de baas is. ![]() drugstest ga ik zo ook maar es ff doen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nee valt reuze mee je doet het niet veel!
ken mensen die het ook door de week doen! snuiven en slikken dan! en mensen die elke dag in de sjop zitten jointjes te roken! dat is pas overdreven! met jou valt het reuze mee... ik zat elke zat. aan de drugs!
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gekkewoos
V - Lid gepost op 16-05-2003 @ 19:22 -------------------------------------------------------------------------------- ik snap ook wat je bedoelt. bij mij vind mijn omgeving het feit dat ik gebruik echt een verschrikking. maar zolang het niet uit de hand loopt vinden ze het oke. (familie uitgezonderd!) ik slik vrij regelmatig speed en xtc, maar ik doe het niet om iets te ontvluchten oid. dat hoeft voor mij ook geen reden te zijn om iemand verslaafd te noemen, want als je gewooon kickt op het gevoel en daar verslaafd aan raakt is het precies hetzelfde, maar goed. (volg je me nog?) ik vind idd ook dat je voor jezelf na moet gaan of je teveel gebruikt. als je twijfelt, vraag het eens aan je vrienden, kijk of zij (negatieve) veranderingen bij je hebben opgemerkt. is dit het geval, stop dan gewoon es een paar maand en kijk wat er dan gebeurd. ik werd er bv heel opvliegend van, en dat was voor mij het teken om te minderen...! ik heb pas zown test gedaan: ben ik sterker dan drank? daar kwam uit dat drank mij bijna de baas is. drugstest ga ik zo ook maar es ff doen... ---------------------------- Drank is bij mij op alle punten de baas... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moest het doen. Het is me 5 dagen gelukt, en vraag niet hoe? Merk nu wel dat ik zwaar moet minderen, maar dat wil ik zelf. Als het jezelf niet uitmaakt dat je verslaafd bent, geeft het niet, al kan het voor problemen van hier tot tokio zorgen. Je raakt best fucked up van als je niet drinkt. Succes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hm doordeweeks drink ik niet echt, tenzij er feest is, maar bij het uitgaan, feesten en elke dag dat anders is als de rest wil ik zuipen. Ik drink me dan helemaal naar de tering en de dag daarna ga ik dood van een kater en toch drink ik elke week weer.
Ik word chagereinig als ik geen drank heb bij feesten en dan wil ik naar huis. Opzich loopt het niet uit de hand, maar ik vind het gewoon schraal dat ik het niet naar me zin kan hebben tijdens een concert, festival, uitgaan, feestdagen en gewoon jaarlijkse feesten als ik niet lam ben... Hebben jullie dat ook? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ps, drank was mij ook bij alles de baas voilgens de test, maar ik ben in ontkenning, ben het er NIET mee eens, alleen met feesten wel.. ![]() |
![]() |
|
uit mijn standpunt doe je het niet te veel
en doe je het eerder nog weinig ![]() maar denk dat alleen jij der over kan oordelen of je het te veel doet ik heb een half jaar elke dag stoned geweest, gestopt voor het exaams en nu terug elke dag en ik vind dat niet te veel maar als je vind dat je niet meer normaal kan functionere dan moet je minderen he |
![]() |
||
Citaat:
![]() -edit- beetje verkeerd gelezen -edit- Hmzz, zolang je maar niet echt vaker dan eens in de paar maanden slikt. Het tast je hersenen toch echt wel aan, en als je t nie merkt, komt t alleen maar omdat je gewoon intelligent genoeg bent om er nog niet onder te lijden met school enzo (intelligenter dan verijst is dus).. Dus, voor degene die meer slikken, misschien dat je t nu nog niet merkt, maar later wel.. En ik heb wel redelijk wat gebruikt geloof ik, maar nooit echt t id gehad dat ik zonder drugs geen lol kon hebben op een feest (en ben wel naar feesten geweest zonder echt drugs te nemen, al weet ik eigelijk niet of ik ook zonder blowen een feest heb doorgemaakt..).
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 20:51. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Raad de forumer! Verwijderd | 445 | 08-11-2022 13:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Grote Ik Zit Stoned Achter De Computer Topic #90 Verwijderd | 500 | 31-03-2011 11:21 | |
Drugs & Alcohol |
wanneer valt iets onder hard en wanneer onder soft-drugs? Dop_16 | 15 | 28-04-2006 00:25 | |
Drugs & Alcohol |
Kruidenfoto-topic! Vlooienband | 26 | 19-01-2004 13:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
vegetariër: dingen bijslikken? Verwijderd | 55 | 13-01-2004 20:04 | |
De Kantine |
Enquête: "Legalisering van softdrugs" Pall | 31 | 12-03-2003 12:34 |