![]() |
||
Citaat:
serieus?? ik dacht eigenlijk dat het niet mocht... ![]() ben ik niet illegaal bezig geweest ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook de APV's van Nederlandse gemeenten zullen echt geen bepalingen bevatten over seks in het openbaar, hooguit misschien die van Staphorst. ![]() In de praktijk kom je er dan met een boete vanaf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
is exhibitionisme niet verboden in nl? altijd gedacht.
||
Citaat:
![]() "jah, ik wil het graag meenemen, mijn vriendin ligt hierachter. Heeft u ook nog wat extra servetten? ".
|
![]() |
ik heb het paar keer al buiten gedaan, het beste is eigenlijk met schemering, ergens in een park ofzo. dan zie je ten minste nog beetje wat er gebeurt en is het ook nog niet te koud
![]() wel een kleed ofzo meenemen, en toch bes wel lef vond ik zelf, en verder gewoon genieten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als je het echt zegt ist wel maf... ![]() maar het bos is idd een heel goede plek.. maar moet je wel 's nachts ofzo gaan.. anders kijken van die honduitlaterigemensjes je zo raar aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dan wat.. zij zijn toch ook jong geweest.. vind het wel leuk het idee te hebben betrapt te worden.. maar kan me voorstellen dat jij als vrouw zijnde er wat meer moeite mee hebt.. ![]() Kus
|
Mijn beste vriendin was tijdje terug beetje zat en had een jongen gepijpt, en toen kwam er ook een honduitlaterig mens aan. Toen ie er iets van zei zei dat meisje "jah sorry meneer, had u maar niet uw hond moeten uitlaten hier" (midden op de weg...)
||
Citaat:
Ik ben dan een man, stel als ik het in de openlucht zou doen... dan zou ik het duz geen leuk idee vinden om betrapt te worden bij zoiets...
||
Citaat:
maar kan me voosrtellen dat het voor een dame veel erger zou zijn.. bedoel die ligt daar dan met der benen wijd waar de voorbij ganger recht in kan kijken als de jongen van schrik van haar af springt ![]() CIAO
||
Citaat:
![]()
|
het spannendst is het natuurlijk wel als je het niet gepland hebt, maar dan heb je idd. wel al die nadelen die hierboven al vernoemd zijn. nog een tip, als je toch afgelegen genoeg zit kun je je beter uitkleden, heb je in elk geval nadien niet allemaal van die groene plekken op je kleren (en het geeft wel een extra kick om spiernaakt in het groen te zitten met de koude avondlucht over je velletje)
|
Het valt me eigenlijk op hoe weinig mensen je het in de bosjes ziet doen. In nederland hebben we zo'n 17 miljoen mensen, waarvan er zo'n 4 miljoen in de leeftijd zitten waarbij ik denk "de ideale leeftijd om het in de bosjes te doen", maar je ziet echt niemand. Terwijl de meeste stelletjes het toch zo'n 3 a 4 keer per week doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|