Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 12:11
Sjaan
Sjaan is offline
Ik lees hier van bijna iedereen dat hij/zij zo zenuwachtig is, en ook al staan ze er goed voor, ze toch bang zijn om te zakken etc...
Ik ben volgensmij juist té relaxed.... Ik sta er ook goed voor, en het hoogste wat ik moet halen is een 4,3... Maar anderen moeten ook zoiets halen, en zijn mega-zenuwachtig... Ik heb juist zoiets van; "wat kan er nou misgaan, ik haal het toch wel...Ik heb nog nooit zo laag voor een vak gehaald, dus waarom nu wel..."
Hebben meer mensen dat, of ben ik echt de enige..?
Tis wel raar, normaal onderschat ik mezelf juist, en ben ik super onzeker, maar nu heb ik daar nog geen last van...

(Ik denk trouwens wel dat ik na mun examens morgen gestresst ben, omdat het dan niet goed ging ofzo.....)

xxxxx en Succes allemaal!
Advertentie
Oud 15-05-2003, 12:12
No return
No return is offline
nou nou wat leuk voor je
Oud 15-05-2003, 12:15
Sjaan
Sjaan is offline
Citaat:
No return schreef op 15-05-2003 @ 13:12:
nou nou wat leuk voor je
Zeg dan niets ofzo...
Oud 15-05-2003, 12:17
bumblebee
bumblebee is offline
*jaloers*
Oud 15-05-2003, 12:19
bindmiddel
bindmiddel is offline
[QUOTE]Sjaan schreef op 15-05-2003 @ 13:11:
[B]Ik lees hier van bijn.............QUOTE]

ben ik het helemaal mee eens. niet te druk maken.
Sjaan
Sjaan is offline
Ja, ik snap wel dat de zenuwachtige mensen liever dit zouden hebben, maar ik wil liever iets meer zenuwen...
Het gevolg van te relaxed zijn is dat je daar ook naar leert.... Je doet dus eigenlijk niets, en daarom ben ik toch weer bang dat het tegen gaat vallen, en dat ik lage cijfers ga halen....

Och ja, we zullen het allemaal wel zien...!
Des
Des is offline
Ik ben helemaal niet gestresst eigenlijk, terwijl ik er helemaal niet zo goed voorsta. Ik denk dat het een half uurtje voor het examen er heel anders itziet
brynn
brynn is offline
ik ben hoogstens zenuwachtig van het feit dat ik niet zenuwachtig ben en dat idd in vergelijking met anderen hoogst opmerkelijk is.
trixie
trixie is offline
ik ben ook niet echt superzenuwachtig maar vooral stress dat ik alles nog moet leren dat ik nooit alles nog een keer inkijken omdat daar gewoon te weinig tijd voor is.

Vandaag hoorde ik op de radio van de examens zijn vandaag begonnen en toen pas werd ik voor het eerst zenuwachtig.
Oud 15-05-2003, 12:28
Sjaan
Sjaan is offline
Ja, als je het zo hoort en ziet, dan wordt het wel spannend.... Zo écht allemaal.....
Ik denk dat het da meer is, hoe erover wprdt gedaan enzo...
Want ik hoor van iedereen dat de examens makkelijker zijn dan je tentamens.... Dus dat geloof ik maar dan...
Oud 15-05-2003, 19:30
Firefly182
Firefly182 is offline
ik heb echt compleet 0% kriebels, heb zoiets van: ik doe m'n best, ik kan ook iets van een 4,4 halen ofzo. Haal ik 't is dat geweldig, zak ik, naja, jammer dan, dan maar een herexamen.

Maar alles heb je opzich al gehad, en waarom zou ik me zenuwachtig maken voor dit.... Tis gewoon een groot PTA. Aan zenuwen heb je geen ene flikker, dus ik ben het ook niet. Ik zie wel hoe het gaat.

Ben ik nou een stereotype van een nuchtere Hollander???

Regels voor berichten