Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 12:20
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Dat komt omdat de Palestijnen elk incident zo veel mogelijk proberen op te blazen om propaganda redenen. Aangezien Israel alleen de waarheid wil vertellen wordt elk incident eerst grondig onderzocht op de ware toedracht. Daardoor is Israel altijd later in de berichtgeving. Vaak hebben de internationale media de Palestijnse leugens dan al verspreid.
Het bekendste voorbeeld is uiteraard de zogenaamde massamoord op minstens 500 burgers in Jenin, dat alle Palestijnse leiders op alle zenders bij hoog en bij laag beweerden. (Er bleken uiteindelijk 7 burgerslachtoffers gevallen te zijn.)

Maar er zijn voorbeelden te over: het Palestijnse jongentje dat schuilend achter zijn vader is neergeschoten (blijkt Palestijns vuur geweest te zijn), de groep burgers die zogenaamd vreedzaam voor de moskee stonden (was een vuurgevecht met bewapende terroristen) enz. enz.

Daarboven komt de vertekening die optreedt doordat een democratie het moet opnemen tegen een dictatuur. In een democratie wordt elk incident grondig onderzocht of er toch geen fouten zijn gemaakt, wordt alles gedebatteerd en is er kritiek op het eigen functioneren. Dit debat wordt weergegeven in de internationale media. Palestijnse kritische geluiden daarentegen worden onderdrukt door censuur en het Palestijnse schrikbewind (circa 10% van de volwassen mannelijke bevolking werkt bij de politie of de geheime dienst, een ongehoord percentage).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2003, 12:26
red_and_black
red_and_black is offline
ga anders sporten ofzo, dit is het 5000000000e zinloze topic van jou:rooleyes:
Oud 15-05-2003, 12:45
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Als er een land is dat al zijn misstappen altijd goed probeert te praten en daar ook een heel uitgekiende propaganda-machine voor heeft, dan is het Israël wel.
Oud 15-05-2003, 13:04
CraigDavid
CraigDavid is offline
je hebt een paar taalfouten gemaakt: je moet niet 'Waarom lijkt het of Israel te hard optreedt tegen de Palestijnen?' schrijven maar 'waarom israel de palestijnen massaal afslacht'
Oud 15-05-2003, 13:31
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Echt waar, als iedereen zoals jou dacht sim, dan was het een fucked up world, je moet vooral zo opgefokt en onschuldig blijven doen, dan komt er zeker snel vrede, en verander je nickname, je onteerd het woord shalom.
Oud 15-05-2003, 13:35
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Wel toepasselijk trouwens, El Al de israelische luchtvaartmaatschappij zijn hoge risico vluchten, afgelopen dinsdag deed ik mee aan een calamiteiten oefening op schiphol, waarbij een aantal terroristische aanslagen werden na-gebootst, en waarbij ik en andere mensen passagier en slachtoffer speelde, er waren mensen van de El Al en de koninklijke marechaussee, nou moet ik zeggen dat ze het bij de El Al zeer slecht deden.
Oud 15-05-2003, 13:37
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 15-05-2003 @ 13:20:
Dat komt omdat de Palestijnen elk incident zo veel mogelijk proberen op te blazen om propaganda redenen. Aangezien Israel alleen de waarheid wil vertellen
LOL

grapjas
Oud 15-05-2003, 13:46
Gatara
Gatara is offline
Hmm, kun je dit niet inbrengen in een al bestaande post? Want zo blijven we bij elke mening een nieuw topic openen.
Oud 15-05-2003, 14:42
Verwijderd
je zeurt te veel SimShalom
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:28
geen punt.
geen punt. is offline
best boeiend hoor, maar kun je het ook over iets anders hebben please?
Oud 15-05-2003, 16:04
Verwijderd
SimShalom; Israël is duidelijk de sterkste. Een professioneel (en hevig gesupport door Amerika) leger tegen een paar stenengooiers. Zelfmoordacties zijn dan ook bijna het enige wat die beste Palestijnen kunnen.

SimShalom; Israël is vele malen machtiger dan de Palestijnen. Dat brengt bepaalde plichten met zich mee. In dit geval dus VREDE STICHTEN. Alleen denkt de Israëlische regering daar bepaald anders over. Wat zich daar in Israël afspeelt draait mijn maag van om, het Joodse volk (die illegaal kolonies stichten) maakt mij misselijk met hun gedrag.

De eerste de beste die kritiek heeft is een antisemiet. Het is verschrikkelijk wat er in WO2 is gebeurd, maar dat is ab-so-luut geen rechtvaardiging voor hetgeen de Joden nou in Israël laten zien. Er was trouwens laatst een documentaire over de architectuur in Israël. En het was weerzinwekkend om te zien hoe Israël de Palestijnen het zo beroerd mogelijk maakt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:05
Evito
Evito is offline
Dat boeit geen fuck, Palestina en Israël zijn allebei even zielig.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:57
Psychedelic
Psychedelic is offline
Omdat dit zo is. Of geloof je liever je eigen bekrompen standpunt dan een VN raport over schending van de mensenrechten van palestijnen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:04
Unexplained
Unexplained is offline
Je ziet hopelijk in dat je net zo fundamentalistisch bent als de Palestijnen?

Voor de rest: aanschouw mijn avatar.
Oud 15-05-2003, 17:11
ijscoman
ijscoman is offline
Waarom zijn er hier zo weinig mensen die normaal kunnen reageren?

@dobermann:
Waarom moet Israel standaard de verantwoording op zich nemen? De Hamas voert iedere keer weer de meest walgelijke aanslagen uit op bijvoorbeeld kleine kinderen. Op welke manier word de situatie er beter op als je kleine kinderen en onschuldige burgers vermoord? Wat berijk je daar mee? Precies je berijkt ermee dat mensen je gaan haten en dat ze je wel uit kunnen kotsen. Als je dan ook nog leugens gaat verspreiden over een aantal doden (500 ipv 7) dan maak je er helemaal een groot feest van. Wat Israel dus doet met de bezette gebieden is een soort van bufferzone creeren om de hamas buiten te houden omdat ze geen zin hebben in nog meer aanslagen. Want net zoals iedere andere regering denkt: Eigen burgers gaan voor en dat is wat de Israelische regering probeert te doen: zijn eigen burgers zo goed mogenlijk beschermen. En ga nou niet allemaal naar Israel wijzen als de schuldige dat er nu nog geen vrede is want hoe vaak is het wel niet gebeurd dat de Hamas tijdens een vredes bespreking een aanslag heeft gepleegd? Ik vind dat ze daarmee een duidelijk gebaar maken in de richting van Israel dat ze helemaal geen vrede willen hebben. Israel steek een hand toe voor vrede en de Hamas steekt er een mes in in plaats van die hand vast te pakken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:14
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 15-05-2003 @ 17:04:
Wat zich daar in Israël afspeelt draait mijn maag van om, het Joodse volk (die illegaal kolonies stichten) maakt mij misselijk met hun gedrag.
Ahum?

Het is de schuld van de Joden?

Nu weet ik waarom jij de Arabieren steunt, net als alle neo-nazi's.

Alles om de Joden te bestrijden.

(Het is bekend dat zelfs groepen als Stormfront, de NVU etc. de Arabieren steunen. Zolang ze maar niet hier komen. Voor die nazi's zijn de Arabieren heel nuttig, om Joden te vermoorden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:20
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 15-05-2003 @ 18:11:

Waarom moet arafat standaard de verantwoording op zich nemen? De israel voert iedere keer weer de meest walgelijke aanslagen uit op bijvoorbeeld kleine kinderen. Op welke manier word de situatie er beter op als je kleine kinderen en onschuldige burgers vermoord? Wat berijk je daar mee? Precies je berijkt ermee dat mensen je gaan haten en dat ze je wel uit kunnen kotsen. Als je dan ook nog leugens gaat verspreiden over een aantal doden (7 ipv 500) dan maak je er helemaal een groot feest van. Wat Israel dus doet met de bezette gebieden is een soort van bufferzone creeren om nog meer gebied in te nemen van de palestijnen, hun van hun water te beroven en ze nog veel erger te onderdrukken. Want net zoals iedere andere zionistische regering denkt: de moslims moeten dood en dat is wat de Israelische regering probeert te doen: de palestijnse burgers zo snel mogelijk vermoorden. En ga nou niet allemaal naar Hamas wijzen als de schuldige dat er nu nog geen vrede is want hoe vaak is het wel niet gebeurd dat de joden tijdens een vredes bespreking een aanslag heeft gepleegd? Ik vind dat ze daarmee een duidelijk gebaar maken in de richting van de palestijnen dat ze helemaal geen vrede willen hebben. Arafat steek een hand toe voor vrede en de joden steken er een mes in in plaats van die hand vast te pakken.

helemaal met je eens!
ik had het niet beter kunnen zeggen!
Oud 15-05-2003, 17:25
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 15-05-2003 @ 18:20:
helemaal met je eens!
ik had het niet beter kunnen zeggen!
Wouw iemand ze text veranderen en dan zo een reply neer zetten jij laat echt wel zien dat je uit een beschaving komt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:30
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 15-05-2003 @ 18:25:
Wouw iemand ze text veranderen en dan zo een reply neer zetten jij laat echt wel zien dat je uit een beschaving komt.
en weet je wat het rare is?
alles wat ik veranderd heb klopt precies
Oud 15-05-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-05-2003 @ 18:14:
Ahum?

Het is de schuld van de Joden?

Nu weet ik waarom jij de Arabieren steunt, net als alle neo-nazi's.

Alles om de Joden te bestrijden.

Bedankt voor het bevestigen! Iemand die kritiek heeft op Israël of de Joodse gang van zaken wordt meteen gebombardeerd tot neonazi. Ongelofelijk hoe DOM en kortzichtig sommige mensen zijn, en altijd zullen blijven.

Leef jij maar lekker door in jouw zionistische wereldje, hoor. Zet maar fijn oogkleppen op voor recht en onrecht.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:52
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 15-05-2003 @ 18:30:
Dan vind ik toch dat je een erg eenzijdige denkwereld hebt. Mischien eens een idee om je in het midden oosten conflict en de geschiedenis daar van te verdiepen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
ijscoman schreef op 15-05-2003 @ 18:11:
Waarom zijn er hier zo weinig mensen die normaal kunnen reageren?

@dobermann:
Waarom moet Israel standaard de verantwoording op zich nemen? De Hamas voert iedere keer weer de meest walgelijke aanslagen uit op bijvoorbeeld kleine kinderen. Op welke manier word de situatie er beter op als je kleine kinderen en onschuldige burgers vermoord? Wat berijk je daar mee? Precies je berijkt ermee dat mensen je gaan haten en dat ze je wel uit kunnen kotsen. Als je dan ook nog leugens gaat verspreiden over een aantal doden (500 ipv 7) dan maak je er helemaal een groot feest van. Wat Israel dus doet met de bezette gebieden is een soort van bufferzone creeren om de hamas buiten te houden omdat ze geen zin hebben in nog meer aanslagen. Want net zoals iedere andere regering denkt: Eigen burgers gaan voor en dat is wat de Israelische regering probeert te doen: zijn eigen burgers zo goed mogenlijk beschermen. En ga nou niet allemaal naar Israel wijzen als de schuldige dat er nu nog geen vrede is want hoe vaak is het wel niet gebeurd dat de Hamas tijdens een vredes bespreking een aanslag heeft gepleegd? Ik vind dat ze daarmee een duidelijk gebaar maken in de richting van Israel dat ze helemaal geen vrede willen hebben. Israel steek een hand toe voor vrede en de Hamas steekt er een mes in in plaats van die hand vast te pakken.
Normaal reageren is in jouw ogen equivalent van Joods zijn, zeker? Nogmaals, de Joden zijn de grootste & sterkste, en hebben mijns insziens de morele plicht het conflict op te lossen. En kom nou niet aan met dat Palestijnen beesten zijn; de Zionisten daar zijn net zo erg zo niet erger. Israël moet opdonderen uit de bezette gebieden, punt uit. Vrede of geen vrede; dat moet sowieso gebeuren. Maar nee; met Amerika als grote beschermengel tegen de rest van de wereld durft Israël wel.

Ik heb helemaal NIETS tegen Joden, sterker nog, de meeste Joden zullen net zo lief vrede zien -met dezelfde concessies- als ik doe. Neemt echter niet weg dat dat tot de dag van vandaag nog niet gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:03
BARON
BARON is offline
Er heeft kort geleden nog een artikel hierover in de NRC gestaan. Daaruit bleek dat die Palestijnen gewoon betaald worden voor het verspreiden van leugens, door te gretige (linkse) journalisten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:08
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 15-05-2003 @ 18:54:
Normaal reageren is in jouw ogen equivalent van Joods zijn, zeker? Nogmaals, de Joden zijn de grootste & sterkste, en hebben mijns insziens de morele plicht het conflict op te lossen. En kom nou niet aan met dat Palestijnen beesten zijn; de Zionisten daar zijn net zo erg zo niet erger. Israël moet opdonderen uit de bezette gebieden, punt uit. Vrede of geen vrede; dat moet sowieso gebeuren. Maar nee; met Amerika als grote beschermengel tegen de rest van de wereld durft Israël wel.

Ik heb helemaal NIETS tegen Joden, sterker nog, de meeste Joden zullen net zo lief vrede zien -met dezelfde concessies- als ik doe. Neemt echter niet weg dat dat tot de dag van vandaag nog niet gebeurd is.
Normaal reageren is voor mij iets wat bij een beschaaft mens hoort. De domme afzeik reacties van 1 of 2 regels die ik hier heb gezien vind ik niet normaal reageren. Zoals ik al eerder in mijn reactie vermelde: Israel heeft meerdere malen geprobeerd vrede te stichten door vredes besprekingen te houden die dan weer verstoord worden door een bloederige aanslag. Israel heeft dus meerdere malen zijn morele plicht uitgevoerd maar werd daar in weer gehinderd door de hamas. En je hoort mij ook niet zeggen dat alle Palestijnen beesten zijn. Ik vind alleen dat je een beetje eenzijdig oordeeld. Ik vind toch dat het van 2 kanten moet komen en niet dat als 1 van de 2 vrede probeerd te stichten dat de ander dan even snel een aanslag pleegt want dan is de moraliteit aan zijn kant ver te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:52
Nate
Nate is offline
Sodemieter nou es op met je zeikposts over Israel en meer van dat geleuter - het interesseert me geen zak.
Oud 15-05-2003, 19:55
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 15-05-2003 @ 19:03:
Er heeft kort geleden nog een artikel hierover in de NRC gestaan. Daaruit bleek dat die Palestijnen gewoon betaald worden voor het verspreiden van leugens, door te gretige (linkse) journalisten.
Dat journalisten mensen omkopen voor een smeuig verhaal is al langer bekend.
Oud 15-05-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
ijscoman schreef op 15-05-2003 @ 19:08:
Normaal reageren is voor mij iets wat bij een beschaaft mens hoort. De domme afzeik reacties van 1 of 2 regels die ik hier heb gezien vind ik niet normaal reageren. Zoals ik al eerder in mijn reactie vermelde: Israel heeft meerdere malen geprobeerd vrede te stichten door vredes besprekingen te houden die dan weer verstoord worden door een bloederige aanslag. Israel heeft dus meerdere malen zijn morele plicht uitgevoerd maar werd daar in weer gehinderd door de hamas. En je hoort mij ook niet zeggen dat alle Palestijnen beesten zijn. Ik vind alleen dat je een beetje eenzijdig oordeeld. Ik vind toch dat het van 2 kanten moet komen en niet dat als 1 van de 2 vrede probeerd te stichten dat de ander dan even snel een aanslag pleegt want dan is de moraliteit aan zijn kant ver te zoeken.
Eenzijdig? ZIONISTEN HEBBEN NIETS TE ZOEKEN IN DE DOOR HUN BEZETTE GEBIEDEN. Wat is daar eenzijdig aan!?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef op 15-05-2003 @ 20:52:
Sodemieter nou es op met je zeikposts over Israel en meer van dat geleuter - het interesseert me geen zak.

SimShalom, kan je dergelijke berichten niet beter in al bestaande topics posten, dat discussieert wat makkelijker. Anders geef moet ik dubbel typen, en ik ben al zo moe 's avonds.
Met citaat reageren
nameless
nameless is offline
hee beste mensen realiseren jullie je wel wat je nu doet, jullie vechten misschien niet met kogels of stenen maar wel met woorden jullie schelden elkaar maar uit en geven elk de ander de schuld als dit geholpen had was de crisis in het midden oosten al opelost geweest jullie moeten eerst nadenken over die gebeurtenissen.
en die shalom nog iets is veel te positief over israel want palestijnen blazen zich op maar israel doet ook iets hoor.
SSER
SSER is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 15-05-2003 @ 18:04:

Voor de rest: aanschouw mijn avatar.
Karl Marx?
Oud 15-05-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
SSER schreef op 15-05-2003 @ 22:07:
Karl Marx?
Unexplained en Karl Marx? Dan zou ie radicaal bekeerd zijn Het is Charles Darwin, de bioloog van de evolutietheorie.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:26
Verwijderd
SimShalom, alsjeblieft, ga weg
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:33
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 23:26:
SimShalom, alsjeblieft, ga weg
your wish had been granted
Oud 15-05-2003, 22:43
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 15-05-2003 @ 23:33:
your wish had been granted

zet r op je negeerlijst als je r niet wilt horen, maar ze heeft evenveel recht op dit forum als ieder ander.
Ze heeft geen ergere dingen gezegd dan sommigen op dit forum.
Radicaal is ze, dat wel.
Oud 15-05-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 15-05-2003 @ 23:43:

zet r op je negeerlijst als je r niet wilt horen, maar ze heeft evenveel recht op dit forum als ieder ander.
Ze heeft geen ergere dingen gezegd dan sommigen op dit forum.
Radicaal is ze, dat wel.
Precies, ze heeft volgens mij nog geen ernstig beledigende uitlatingen gedaan.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:05
Verwijderd
Het is gewoon een enorme troll, daarom is ze zo irritant.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:13
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 15-05-2003 @ 23:53:
Precies, ze heeft volgens mij nog geen ernstig beledigende uitlatingen gedaan.
ze noemde mij 'loser'
Oud 15-05-2003, 23:15
Verwijderd
ga huilen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 23:15
Verwijderd
en het leuke is, die trut gelooft het zelf ook allemaal nog!

en doet echt nog haar best om het te verdedigen

Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 00:01
ijscoman
ijscoman is offline
Wat me toch op valt is dat men hier als een idioot begint te schelden wanneer Sim Shalom iets plaatst. Als je in een discussie begint te schelden omdat je het niet eens bent met een ander is dit een teken van zwakte en dat is iets waar ik boven sta daarom zullen jullie mij ook nooit zien schelden in een reply maar enkel kritiek geven. Als andere dit nou ook deden dan werd dit forum gebruikt waarvoor het bedoeld was: Discussies voeren. Als je topics van een bepaalde persoon niet leuk vind om te lezen ga er dan vooral ook niet op reageren met dat desbetreffende persoon moet oprotten, je komt dan nogal dom over dus kun je beter helemaal niet reageren op zo'n topic.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 07:22
Tio
Tio is offline
Ik geloof meer dat sommige mensen op SimShalom schelden omdat ze ietwat (understatement) gefrustreerd raken van haar. Zoals je zegt, dit forum is om discussies te voeren. Maar als mensen dat met SimShalom proberen, dan blaat ze altijd maar een eind weg, zonder duidelijke argumentatie etc. Dus zijn een aantal mensen hier wat gefrustreerd geraakt door SimShalom doen ze daarom soms ietwat ongenuanceerde uitspraken.

Maar weer even ontopic.

Ik denk dat je voor het Israël-Palestina conflict wel kan zeggen: "Waar er twee strijden hebben er twee schuld" Zowel de Palestijnen als de Israëli's zijn hier gewoon ontzettend fout bezig. Beide kanten blijven elkaar aanvallen, en steeds als "reactie" op de ander. Palestijnen doen dat door zichzelf op te blazen in Israelisch gebied, omdat ze niet de mogelijkheden hebben tot een conventionele oorlog. De Israëli's vallen weer aan door met tanks over Palestijnse huizen heen te rijden, eens in de zoveel tijd een gevechtje te leveren in een vluchtelingenkamp, of grote muren om Palestijnse gebieden heen te zetten. En ondertussen blijven beide partijen doorgaan met op elkaar te reageren.
Ergens in dit topic (kon het even niet zo snel weer vinden), stond trouwens nog dat de Palestijnen natuurlijk allemaal de Hamas steunen. Dit om aan te geven dat er met alle Palestijnen niet te werken valt. Maar de Israëli's steunen hun regering, die voor geweldadig militair ingrijpen is, ook. Israël is namelijk een democratie, dus moet een meerderheid van de bevolking dus zowiezo voor geweld zijn, misschien wel ipv vrede.
Owja, en wist je trouwens, dat die ene keer, dat het vredesproces echt dichtbij een succesje was, dat toen een Israëlische terrorist de Israëlische premier heeft vermoord? En zodoende de vrede omzeep heeft geholpen.

En nog even een vraagje, voor mensen die de Torah enzo goed kennen? Stond er niet ergens dat de Joden pas terug mogen keren naar het beloofde land, als de messias is teruggekeerd?
Oud 16-05-2003, 10:09
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 15-05-2003 @ 18:30:
Je bent echt sneu zeg! Het is dat je het zelf nog geloofd.....
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:13
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 11:09:
ARGUMENTEN
Oud 16-05-2003, 11:05
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 15-05-2003 @ 13:20:
Heel ang verhaal
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 11:23
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Assasin schreef op 16-05-2003 @ 12:05:
ARGUMENTEN
Oud 16-05-2003, 11:33
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 11:09:
de enigste sneue pesoon hier ben jij......
Oud 16-05-2003, 11:39
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 16-05-2003 @ 12:33:
de enigste sneue pesoon hier ben jij......
Omdat ik niet in die arabische propaganda trap? Omdat ik weet hoe het er werkelijk in elkaar zit? Omdat ik jouw palestijnse droom lek prik??
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 11:41
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 12:39:
Omdat ik niet in die arabische propaganda trap? Omdat ik weet hoe het er werkelijk in elkaar zit? Omdat ik jouw palestijnse droom lek prik??
Je bedoelt palestijnse nachtmerrie.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 11:42
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 12:39:
er is geen arabische propaganda.....alleen westerse,
niemand weet hoe het in het echt in elkaar zit, alle partijen hebben schuld, mijn Palestijnse droom? ja inderdaad, maar je prikt hem niet lek, je moedigt me alleen aan om de Palestijnen nog meer te steunen door die oppervlakkige verhaaltjes van je
Oud 16-05-2003, 12:01
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Joostje schreef op 16-05-2003 @ 11:13:
ARGUMENTEN
Waar zijn de argumenten van die carckdavid dan? Juist die zijn er niet dus waarom van haar wel argumenten eisen en niet van hem?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten