ik ben t helemaal zat!

niet nu ineens, maar al heel lang..
t moet maar ns afgelopen zijn met die onzin
ik heb mezelf t afgelopen anderhalf jaar eigenlijk alleen maar met veel ups en downs zien afdwalen en afzakken van veel goeie dingen die me voor die tijd nog bezighielden.
wat er precies aan de hand is is niet duidelijk. m'n psych's denken aan vanalles, maar ik vind t allemaal maar veel te lang duren voordat ze ergens echt zeker van zijn, en er echt iets gebeurd of veranderd.
ik praat nu 1 of 2 keer in de week met gezinscouncellor/psych, dat geeft me teminste t idee dat er iets gedaan wordt, en dat ik r zelf ook wat aan kan doen.
ik ben t wachten op hulp echt zat en vind dat ik zelf barrieres moet gaan breken, en dat denk ik al weken.
t kost me heel veel moeite om er goed over na te denken en om te beslissen wat ik eerst aan "de situatie" ga doen. en dan zijn er nog allerlei dingen die me tegen (kunnen) houden..
ik moet in ieder geval weer iets gaan doen wat ik leuk vind, een beetje rondcrawlen in de studio ofzo, zoals ik dat heel lang met veel plezier heb gedaan. ik moet dingen die me al heel lang irriteren er alsnog uitgooien (bijv op t forum) en dingen die me al heel lang aan mezelf irriteren ook zien aan te pakken.
t idee er alleen voor te staan laat me wel vaker onwijs instorten, maar ik mag me er niet door laten tegenhouden.
zoals ik eerder heb gezegd, vanaf nu moet t allemaal anders...
laat ik in ieder geval een eind maken aan de situaties waarin ik al heellang iets wil zeggen, t er niet uitkomt en ik mezelf daarom ga zitten haten..
kwestie van 'just do it'.. hoop ik.
lekker wazig berichtje

never mind