Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 23:28
Verwijderd
Herken je het probleem? 's ochtends sta je voor de spiegel en je weet echt niet wat je aan moet trekken.. dan staat het toch niet zo leuk en dan trek je toch maar iets anders... of dan heb je iets aan wat je gister ook al aan had... op zich geen probleem... maar toch... strax kom je die ene leuke jongen/meisje van gister tegen en dan denkt hij hè bah heeft hij/zij nou weer hetzelfde aan?
Of ben jij heel makkelijk en trek je gewoon iets aan wat schoon is? Ook al matcht het niet of vloekt het met elkaar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2003, 23:35
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ehm, meestal heb ik gewoon mn pyama of joggings kleding of wat dan ook aan.
maak me daar nooit zo druk om.
als ik uit ga doe ik zomaar wat aan. 1 van de voordelen van maar 1 kleur kleding hebben is dat alles wel bij elkaar past
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 23:38
poesiefox
poesiefox is offline
Oja, ik ging glashard het eerste uur maar niet naar school als ik mijn toilet nog niet gemaakt had. Nu zal het me worst wezen, tenzij ik ergens naar toe moet waar ik netjes voor de dag moet komen. Dan heb ik nog steeds niks om aan te trekken, en mijn haar zit niet, en ik heb een rooie neus( hooikoorts), zucht..

Gelukkig vindt mijn wederhelft me altijd mooi, en bij voorkeur zonder kleren. Maar dat is wat lastig uitgaan...

Hij houdt helaas niet van een classy vrouwelijke look. Of het moet sexy zijn, of anders stoer en tegendraads.

Als ik ergens zonder hem naartoe moet, waar normale mensen komen controleer ik even of hij het niks vindt. Dan is het goed.
Oud 17-05-2003, 03:06
maar
maar is offline
Mja ik bedenk het wel eens 's avonds vast, maar dat vergeet ik vaak weer door alle wilde dromen heen.. Nouja, 's ochtends loop ik de kast in, even kijken wat ik ook alweer allemaal had en dan met een paar kanshebbers weer naar buiten, even voorhouden, snel kiezen. Hangt ook wel van mijn bui en hoofd af; na een veel te korte nacht trek ik geen wit blousje aan bijv.

Ik doe trouwens nooit twee opeenvolgende dagen hetzelfde aan, of het moet een superfijne trui zijn en ik moet twee dagen leren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 04:54
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
daar heb ik nou echt shijt aan
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 06:15
Roxy
Roxy is offline
ik ben vrij makkelijk, voor school oid ruk ik wat uit de kast wat een beetje bij elkaar past en klaar.. voor uitgaan of belangrijkere dingen wil het weleens heel erg lang duren ja
Oud 17-05-2003, 07:16
soske
soske is offline
ik kom er eigenlijk altijd wel uit, pak de broek die ik gisteren aanhad, nieuw ondergoed en een vers truitje ofzo.
Oud 17-05-2003, 08:15
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-05-2003 @ 00:28:
Herken je het probleem? 's ochtends sta je voor de spiegel en je weet echt niet wat je aan moet trekken.. dan staat het toch niet zo leuk en dan trek je toch maar iets anders... of dan heb je iets aan wat je gister ook al aan had... op zich geen probleem... maar toch... strax kom je die ene leuke jongen/meisje van gister tegen en dan denkt hij hè bah heeft hij/zij nou weer hetzelfde aan?
Haha heel erg maar zo ben ik echt
Ik bedenk meestal de dag van tevoren wat ik de volgende dag aan ga doen, anders kom ik 's ochtends echt in tijdnood. Ik heb echt zo'n lading kleren maar toch kom ik vaak weer op dezelfde dingen uit
Oud 17-05-2003, 08:46
Taeke
Taeke is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 09:44
rodina
rodina is offline
Citaat:
Esmée schreef op 17-05-2003 @ 09:15:
Haha heel erg maar zo ben ik echt
Ik bedenk meestal de dag van tevoren wat ik de volgende dag aan ga doen, anders kom ik 's ochtends echt in tijdnood. Ik heb echt zo'n lading kleren maar toch kom ik vaak weer op dezelfde dingen uit
Met als gevolg dat je sochtends als nog voor de kast staat met de kleding die je gister avond gepakt hebt; jeeeetje hoe heb ik dát nou kunnen pakken . Dilemma.
Oud 17-05-2003, 10:05
klikorat
klikorat is offline
Ja echt erg heb ik dat. Ik weet het nooit. Mijn kamer ligt altijd vol met 1x aangetrokken kleren. Dan zijn ze nog niet vies. Dus gooi ik ze nog niet in de was -> gevolg een rommelkamer. Kan ik dan toch nix aan doen
Tis altijd maar weer een geluk als ik iets leuks bij elkaar vind, wat ik nog niet elke dag aan heb gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:15
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik trek normaal gewoon aan wat schoon is.
maar als ik ergens speciaals heen ga (of als ik verliefd ben) doe ik er wat langer over vooral als ik ergens heen ga en ik niet weet hoeveel blootheid daar normaal is zeg maar, je wilt niet te bloot zijn maar ook niet te aangekleed, snap je
Oud 17-05-2003, 10:58
on the moon
on the moon is offline
ja, dat herken ik zeker! heb ik een hele kast vol met kleren, zit nét dat ene truitje in de was wat ik aan wil! of ik vind gewoon alles stom, en dan wordt het toch echt tijd om te gaan winkelen!
Oud 17-05-2003, 13:36
dystopia
dystopia is offline
Wat je hier beschrijft heb ik met name als ik kleding koop. Wat ik heb staat allemaal wel ongeveer bij elkaar en zo niet doe ik het toch aan, interesseert me geen zak. Het moet lekker zitte;. als iets niet lekker zit had ik 'm niet gekocht tenzij het komt door de groei maar dat is de laatste jaren niet meer het geval. Het enige waar ik wel over nadenk is of m'n t-shirt inclusief boodschap kan stroken met diegene(n ) die ik zie aangezien is gebleken dat dat tot leuke gesprekken kan lijden zo is gebleken in het verleden. Tot nu toe heb ik maar 3 (of 2, 1 kwijt.. het was een cadeautje ) t-shirts waarmee dat mogelijk is.
Oud 17-05-2003, 14:24
Fortisi
Fortisi is offline
Ik heb zojuist ontdekt dat er wel een diepere betekenis achter mijn kledingkeuze-voor-de-dag- zit.

Bij de ene outfit zie ik er slanker uit dan de ander, terwijl ik bij een andere weer wat classy-er uitzie, dus ik kijk eigenlijk gewoon naar wat ik die dag wil uitstralen, kom ik die dag gegarandeert die leuke jongen tegen dan kies ik de outfit waar ik er naar mijn mening het best in uitzie, moet ik veel zitten dan kies ik niet dat truitje waarbij je mijn buikkwabben kunt tellen, ben ik moe, dan doe ik niet die jurk aan waarbij de bandjes afzakken (want dan heb ik geen zin om ze telkens op te hijsen)

Ok , het is niet elke dag zo, maar geregeld wel...*zucht*...waar maak ik me toch druk om

Het probleem is bij mij meer dat er bepaalde eigenschappen bij elke outfit zijn, en zodra ik meerdere eigenschappen wil, dan kan dat niet, dus moet ik kiezen *Bv: of ik ben slank en saai, of ik ben classy maar met een onderkin, neen allebei kan dus weer niet *

[edit] typo...

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 14:29
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
dat duurt bij mij nooit langer dan 30 seconde, zoveel tijd heb ik nodig om mijn kleding kast door te spitten naar iets wat kan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 15:08
muckymouse
muckymouse is offline
soms kan ik er uren over peinzen, en soms trek ik t eerste de beste uit de kast en verbaas ik me daarna over de vreselijke combi.

het ligt er natuurlijk ook aan waar je heengaat
Oud 17-05-2003, 15:12
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 17-05-2003 @ 15:24:
dan doe ik niet die jurk aan waarbij de bandjes afzakken (want dan heb ik geen zin om ze telkens op te hijsen)
Ja logisch toch
isa toch niet gaaf als steeds alles afzakt
als je mager bent
en je trekt zo'n andere broek aan
dan ben je de zak
kun je geen riem gebruiken /
Oud 17-05-2003, 15:36
italianboy
italianboy is offline
ik ben niet zo moeilijk
Met citaat reageren
Advertentie