Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja echt erg heb ik dat. Ik weet het nooit. Mijn kamer ligt altijd vol met 1x aangetrokken kleren. Dan zijn ze nog niet vies. Dus gooi ik ze nog niet in de was -> gevolg een rommelkamer. Kan ik dan toch nix aan doen
![]() Tis altijd maar weer een geluk als ik iets leuks bij elkaar vind, wat ik nog niet elke dag aan heb gehad. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik trek normaal gewoon aan wat schoon is.
maar als ik ergens speciaals heen ga (of als ik verliefd ben) doe ik er wat langer over ![]()
|
![]() |
Wat je hier beschrijft heb ik met name als ik kleding koop. Wat ik heb staat allemaal wel ongeveer bij elkaar en zo niet doe ik het toch aan, interesseert me geen zak. Het moet lekker zitte;. als iets niet lekker zit had ik 'm niet gekocht tenzij het komt door de groei maar dat is de laatste jaren niet meer het geval. Het enige waar ik wel over nadenk is of m'n t-shirt inclusief boodschap kan stroken met diegene(n ) die ik zie aangezien is gebleken dat dat tot leuke gesprekken kan lijden zo is gebleken in het verleden. Tot nu toe heb ik maar 3 (of 2, 1 kwijt.. het was een cadeautje
![]()
|
Ik heb zojuist ontdekt dat er wel een diepere betekenis achter mijn kledingkeuze-voor-de-dag- zit.
Bij de ene outfit zie ik er slanker uit dan de ander, terwijl ik bij een andere weer wat classy-er uitzie, dus ik kijk eigenlijk gewoon naar wat ik die dag wil uitstralen, kom ik die dag gegarandeert die leuke jongen tegen dan kies ik de outfit waar ik er naar mijn mening het best in uitzie, moet ik veel zitten dan kies ik niet dat truitje waarbij je mijn buikkwabben kunt tellen, ben ik moe, dan doe ik niet die jurk aan waarbij de bandjes afzakken (want dan heb ik geen zin om ze telkens op te hijsen) Ok , het is niet elke dag zo, maar geregeld wel...*zucht*...waar maak ik me toch druk om ![]() Het probleem is bij mij meer dat er bepaalde eigenschappen bij elke outfit zijn, en zodra ik meerdere eigenschappen wil, dan kan dat niet, dus moet ik kiezen ![]() ![]() [edit] typo...
Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 14:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
isa toch niet gaaf als steeds alles afzakt als je mager bent en je trekt zo'n andere broek aan dan ben je de zak kun je geen riem gebruiken /
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat moet ik nou doen voor haar? joes | 4 | 21-08-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? Verwijderd | 50 | 28-08-2004 16:58 | |
Liefde & Relatie |