Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hmm nee ik heb geen handleiding, m'n ouders hebben 'em een keer van iemand gekregen en hij ligt hier dus al een half jaar...ik heb er nu een oplader bij en zit dus een beetje met dat ding te klooien. maar anyway, thnx voor de reacties
enne, ben niet echt een newby hier...onder een andere naam kom ik hier al 4 jaar ofzo, deze heb ik toevallig laatst ook een ker aangevraagd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan maken we een los staande groep ![]()
||
Citaat:
![]() Maar laat maar zitten ook...
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je bent wel bijna 2x zo oud als mij ja! ![]() *denkt aan dieren-fototopic* In het als je een politieke partij zou maken, (I), blz 1 of 2 dacht ik.. Iig voordat ik wegging. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom ben jij eigenlijk 10? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Uhm...waarom kan ik na 1 post met mijn oude account opeens niks meer beantwoorden onder die naam (zie hieronder)? Tja dit zal wel weer een newby verschijnsel zijn
![]() ![]() --- Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dat kan een van de volgende oorzaken hebben: Probeer je het bericht van iemand anders aan te passen? Of zit je aan de functies voor forumbazen? Kijk bij de Forumregels wat je allemaal mag. Als je een reactie probeert te plaatsen kan het zo zijn dat je rechten om te mogen reageren zijn ontnomen door het beheer, of misschien is je aanmelding nog niet geactiveerd (klik hiervoor op het adres dat staat in het mailtje dat je na registratie hebt ontvangen). Gebruikersnaam: Lily [uitloggen] --- |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens; dit is eigenlijk ee ncrosspost, want op vraag&aanbod heb je je topic ook zo verdraaid dat het over je toetsenblokkering gaat...
||
Citaat:
ik heb t antwoord nu, zal jullie niet mer lastig vallen ![]() toch leuk dat je op zo'n vraag nog 46 reply's krijgt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|