Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ennehm, jah, de enige oplossing is het gewoon vragen: er is niks ergers dan twijfel
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou zeggen, als hij al weet dat je wat voor hem voelt, vraag hem om bv. wat te gaan drinken, uiteten of id. uitgaan. Als hij (ehm hoe zeg ik dit netjes ![]() (bv Ja, leuk! of Jah is goed...). Als jullie dan wat zouden gaan doen, ben je en alleen en weet jij waar je aan toe bent! (en hij weet zeker dat je echt wat in hem ziet, dan moet zijn reactie zeker wel komen.) Veel suc6!! |
![]() |
||
Citaat:
Dus het komt (hoop ik) allemaal goed. Ik ga volgende week een keertje met hem uit. En dan zie ik het allemaal wel. Ik heb nu wel gemerkt dat hij mij toch ook wel ziet zittenn. (hij ging vandaag keilief op mij wachten! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |