Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 14:05
Loesje
Loesje is offline
Ik vind al een tijdje een jongen die bij mij op school zit erg leuk. Nu is hij zaterdag bij mij op mijn verjaardag geweest. Helaas waren er natuurlijk nog veel meer mensen enz bij. Ik had graag die avond uitsluitsel gehad over wat hij van mij vond, maar dat is niet helemaal gelukt. Het is hem nu wel duidelijk dat ik hem leuk vind, maar ikzelf doe er zo weinig mee. Ik praat wel met hem als ik hem toevallig zie enzo. Maar ik ben gewoon beetje bang dat hij mij niet leuk vind. Daarom heb ik zoiets van jij moet maar iets uitvoeren, maar dat blijkt ook niet echt te gaan lukken.

Ik merk niets ervan dat hij mij misschien ook wel leuk vind. Daar heeft hij ook verder niets over losgelaten tegen wederzijdse vrienden. Ik weet echt niet wat ik moet doen???
Oud 09-04-2002, 17:10
Cerberus
Cerberus is offline
uuhm, tsjah. dat soort situaties vind ik nou ook heel erg lastig. ik zou zelf denkik eerst een tijdje afwachten, maar dat heb je dus kennelijk al gedaan. als daaruit zou blijken dat hij mij niet leuk zou vinden ga ik lekker verder zoeken. in alle andere gevallen zou ik wel wat proberen. ik bedoel....wat heb je te verliezen....nix toch?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:12
snoopy
snoopy is offline
ga 's een goed gesprek met 'm voeren, waarin je vraagt wat-ie van je vindt.... eng, maar doen hoor!
Oud 09-04-2002, 17:53
Troffee
Troffee is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ga 's een goed gesprek met 'm voeren, waarin je vraagt wat-ie van je vindt.... eng, maar doen hoor!
ga ik in mee...tis ff durven, maar je hebt wel gelijk duidelijkheid...
Oud 09-04-2002, 19:07
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
nou.. zoals snoopy/mamo ook al zei gewoon vragen wat hij van je vind, lijkt me het beste.
iig zelf actie onder nemen want nu gebeurd er niks.
en stel hij vind jou niet leuk.. dan is dat vet kut en shit maar je weet dan wel waar je aan toe bent.

succes!!!

~*DeathlyDiva*~
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:59
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ja ik denk dat ik dat ga doen. Maar ik vind dat zo moeilijk. Normaal ben ik altijd heel zeker van mezelf, maar als ik verliefd ben dan wordt ik een ramp. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?

En ik xzit altijd samen met andere mensen bij hem.
Oud 09-04-2002, 20:23
[SAS]Q
[SAS]Q is offline
Citaat:
Loesje schreef:

ja ik denk dat ik dat ga doen. Maar ik vind dat zo moeilijk. Normaal ben ik altijd heel zeker van mezelf, maar als ik verliefd ben dan wordt ik een ramp. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?

ik denk dat wanneer je daar vanaf wil komen je moet stoppen met een mens te zijn, hormonen blijven hormonen.

ennehm, jah, de enige oplossing is het gewoon vragen: er is niks ergers dan twijfel
Oud 10-04-2002, 12:01
mickael
mickael is offline
Je moet je eerst afvragen hoe zeker je ervan bent, dat het wederzijds is. Zodra je er bijna zeker van bent, moet je hem subtiel duidelijk maken dat je echt iets wil...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:27
Verwijderd
Ik ken het , heb het zelf ook gehad. Uiteindelijk is hij het via een vriendin van mij te weten gekomen, maar hij vond mij niet leuk
Als je het zelf niet durft te zeggen kan je het beste een vriend(in) een beetje laten vissen. Misschien kom je er dan wel achter.
succes!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:06
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
mickael schreef:
Je moet je eerst afvragen hoe zeker je ervan bent, dat het wederzijds is. Zodra je er bijna zeker van bent, moet je hem subtiel duidelijk maken dat je echt iets wil...
ja dat wederzijdse daar twijfel ik dus over. Ik zit er aan te denken om hem morgen te bellen...en hem dan mee uit te vragen ofzo!
Oud 10-04-2002, 21:45
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Loesje schreef:

Nu kan ik wel gaan zeggen dat je het hem moet vragen enzo, maar dat doe ik ook niet als het puntje bij paaltje komt, dus...

Ik zou zeggen, als hij al weet dat je wat voor hem voelt, vraag hem om bv. wat te gaan drinken, uiteten of id. uitgaan. Als hij (ehm hoe zeg ik dit netjes ) niet zoveel interesse in je zou hebben merk je dat vanzelf aan zijn reactie.
(bv Ja, leuk! of Jah is goed...). Als jullie dan wat zouden gaan doen, ben je en alleen en weet jij waar je aan toe bent! (en hij weet zeker dat je echt wat in hem ziet, dan moet zijn reactie zeker wel komen.)

Veel suc6!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 21:03
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:

Nu kan ik wel gaan zeggen dat je het hem moet vragen enzo, maar dat doe ik ook niet als het puntje bij paaltje komt, dus...

Ik zou zeggen, als hij al weet dat je wat voor hem voelt, vraag hem om bv. wat te gaan drinken, uiteten of id. uitgaan. Als hij (ehm hoe zeg ik dit netjes ) niet zoveel interesse in je zou hebben merk je dat vanzelf aan zijn reactie.
(bv Ja, leuk! of Jah is goed...). Als jullie dan wat zouden gaan doen, ben je en alleen en weet jij waar je aan toe bent! (en hij weet zeker dat je echt wat in hem ziet, dan moet zijn reactie zeker wel komen.)

Veel suc6!!
Ik heb hem gevraagd of hij keer met mij uit wou. En hij zei ja! Het was dan wel over MSN, maar toch. Ik dacht gewoon van WTF ik ga het nu vragen, want ik word gek van mezelf. Hij had natuurlijk allang gehoord dat ik hem wel leuk vond enz enz. Dus ik had zoeits van hoe kan ik die bemoeizucht van iedereen zo goed mogelijk beperken, gewoon door het zelf te gaan regelen.

Dus het komt (hoop ik) allemaal goed. Ik ga volgende week een keertje met hem uit. En dan zie ik het allemaal wel. Ik heb nu wel gemerkt dat hij mij toch ook wel ziet zittenn. (hij ging vandaag keilief op mij wachten!
Reageren

Regels voor berichten