![]() |
|
![]() |
![]() Verdien twee vrijkaartjes voor het Indorppop festival, 29 mei (Hemelvaartsdag) aanstaande met oa Lowlife, Heideroosjes, Green Lizard, Van Katoen en Playroll!!! Maak een gedicht waarom je denkt dat JIJ die kaartjes verdient en waarom je Playroll zo graag wilt zien! Het is de bedoeling dat je natuurlijk zo creatief mogelijk te werk gaat want het zéér strenge selectie-team (de band) zal precies en erg streng zijn en de meest leuke en creatieve inzending rijkelijk belonen; dus doe je best! Je mag op allerlei manieren je gedicht maken, dus gewoon met tekst, maar ook met een tekening erbij of misschien gesproken of gezongen, wees creatief!!! De band zal de leukste inzending maandagavond (26 Mei) selecteren en dinsdag bekend maken! De winnaar mag samen met een vriend of vriendin gratis de hele dag naar het Indorppop festival en wint ook een meet-en-greet met de band, en krijgt als klap op de vuurpijl ook nog twee Still Naked verzamel cd's waar 22 Nederlandse punkbandjes op staan, waaronder ook Playroll !! Stuur je inzending vóór maandag 26 mei naar: prijsvraag@playroll.net voor meer info over indorppop, kijk op www.indorppop.nl
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als ik een gedicht moet schrijven win ik toch
![]() Maar goed, zal ik het doen? Nou vooruit Vergeten daar de energie die me loslaat waar de creativiteit zweeft en op mijn schouder neerdaalt en daar, terwijl de storm langs mijn hoofd maalt Daar verblijf ik, in mijn eigen hoofd in mijn eigen huis, in mijn eigen thuis daar word ik van mijn verlegenheid beroofd langs de paden dir mij leiden naar het bos ik zat al jaren vast aan mijn ellende, de tijd is daar, ik ruk me los waar de takken van wanhoop mijn gezicht verblinden Is het dat ik doorzet en mijn hoop terug zal vinden de agnst is al dagenlang gevestigd en ik weet niet meer of ik nog van iemand kan houden en geven omdat ik weet, dat ik niet meer hetzelfde zal beleven als toen, de put van verdriet is toch al veel te vol gevuld met tranen van gelukvoor playroll moek hem opsturen? (hijs niet super, maar wel leuk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (nou ja, hij is wel schoon, maar ik wil hem wel alsnog bevuilen)
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|