Advertentie | |
|
![]() |
|
probeer ze allemaal netjes te houden natuurlijk, maar als ik dan weer een feestje ofzo heb en bier in mijn tas heb en cd's en dat knapt (geen goede combinatie).......
en als een cd overslaat fik ik hem wel opnieuw. maar ik ga nooit naar de cafetaria en leg mijn cd neer en zeg: 'een patatje graag, een bord heb ik al'. dat doe ik niet.
|
Verwijderd
|
Ik houd mijn cd's perfect. Als wat van die pinnetjes in de binnenkant van het hoesje afbreken (je weet wel, die in het midden) word ik al wanhopig. Ik laat ze nooit buiten het hoesje liggen en ik zorg dat ze in de zomer niet te warm worden. Ik neem ze ook alleen mee in hun hoesje, niet in een of ander mapje. Hoesjes liggen ook nooit op de grond of op bureau ofzo, altijd in het rek.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De meeste cd's zijn wel redelijk onbekrast enzo. Ik heb meestal wel zo'n 5 a 10 cd's los rond m'n stereo liggen, maar die liggen dan wel redelijk veilig.
Eens in de zoveel tijd zoek ik alle cd's bij de hoesjes enzo ...heeeel soms ben ik dan een cd kwijt ![]() ![]() ![]() Maar ik ben nog nooit orginele cd's kwijtgeraakt...met gekopieerde cd's ben ik nou eenmaal wat minder voorzichtig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben heel zuinig op mijn cd's. Ik laat ze nooit rondslingeren, heb ze altijd in hun hoesje zitten en als het kan heb ik een plastic hoesje om mijn digipaks en promo's zitten. Als ze eenmaal mijn kamer binnen zijn komen ze er moeilijk weer uit. Ik leen ze vrijwel niet uit, alleen aan goede vrienden van wie ik weet dat ze er voorzichtig mee zullen zijn. Ik neem ze bijna nooit mee ergens naartoe, en ik neem ze op op cassettebandjes zodat ze niet kunnen beschadigen in mijn tas of discman. Ik heb naar mijn weten ook maar één cd met hoorbare krassen erop.
|
![]() |
||
Citaat:
goede cd's hebben een xtra beschermlaag zeker
|
in staat van ontbinding
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn Vinyl is heilig daarentegen. Degeen die daaraan komt gaat dood.
|
Een paar van mijn favoriete CD's zijn zeer bekrast of hebben zelfs gaten, omdat er iets langs is geschuurd toen ze in m'n CD tasje zaten (wat weet ik nog steeds niet)
![]()
|
Verwijderd
|
Ik behandel mijn CD's paranoide. Altijd in 't doosje, uit de zon, coverwork allemaal ongescheurd/gevouwen en d'r zit geen krasje op. Geen enkele. Goed, op Master of Puppets van Metallica zit een kras, maar dat is een CD die ik ooit eens uitgeleend heb, wat ik dus ook niet meer doe.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||