Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar 1 tip beledig geen caberatiers ofzow waar die fan van is heel dom, maarre euh zijn 'humor' mag je niet beledigen heel weird ja.. maar das mijn ervaring met jongens niet zijn humor beledigen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik neem aan, ikje17, dat als je een vriend hebt je dezelfde humor hebt, en je dus als hij een cabaretier helemaal geweldig vindt, jij die cabaretier op z'n minst acceptabel vindt, niet?
![]() Ontopic: Ik neem zijn mening wel een beetje over, maar als ik het niet helemaal met hem eens ben dan verloochen ik mijn eigen mening niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 2 keer gehad dat een jongen mij leuk vond en dan ook steeds precies dezelfde mening had als ik had. Dus als ik zei hoe ik over iets dacht, dat diegene dat dan ook precies dacht en eerlijk gezegd vond ik dat alleen maar irritant. Ik moet juist een discussie met iemand kunnen voeren, dus voor mij was het een beetje een afknapper (niet dat ik die jongens anders wel leuk had gevonden hoor).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Levensbeschouwing Oproep voor meningen xJustxMe | 2 | 01-03-2009 15:37 | |
Algemene schoolzaken |
Op kamers: hoe gaat dat met inschrijven bij gemeente? Verwijderd | 1 | 01-08-2005 20:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Stelling] Door vrijheid van meningsuiting ga je sneller de fout in WillKillForSex | 81 | 07-01-2004 18:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eigen Mening/manier van doen [BlisteX] | 13 | 06-08-2003 21:17 | |
Lifestyle |
wanneer zou jij je lifestyle veranderen prinses eowyn | 64 | 23-06-2003 08:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
eigen mening? minimouse | 9 | 08-03-2002 12:53 |