Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 16:28
load_harmony
load_harmony is offline
belt ie mij op (ik vind hem wel... uhm.. interessant) en we praten leuk. Na een tijdje hebben we het ergens over, hij vraagt wat ik er van vind, en voordat ik het door hebt zeg ik dat ik het met hem eens ben. Hebben we het over vakantie, hij heeft het over zijn droomland, 1 van mijn favoriete landen, vertel ik opeens dat ik daar ook heen wil, terwijl het helemaal niet echt nummer 1 van mijn wishlist is (wel nummer 3 of zo, ik sla niet complete onzin uit).

AAAARGH!!! wie heeft dit ook?

zou het hem opvallen? ik doe het helemaal niet bewust
Oud 18-05-2003, 16:34
coecie
coecie is offline
ja... het si zo dat je soms elkaars mening overneemt of je aan elkaar aanpast... maar bedenk... goede discussies omdat je juist verschillende meningen hebt zijn geweldig...
... *denkt terug aan een ruzie over lot en toeval*
en vooral als je het dan bijlegt omdat er wel een kern van waarheid zit in allebei jullie meningen...
Oud 18-05-2003, 16:54
moizelf
moizelf is offline
nou dat heb ik echt niet!! haha je kunt me wel overhalen met goede argumenten maar het is echt niet zo dat ik iemand anders mening overneem omdat ik die persoon leuk vind! zo iemand noem je n meeloper
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:26
Loezzel
Loezzel is offline
Heb ik ook totaal niet, maar je moet met zo iets wel oppassen. Vaak vinden jongens het niet leuk als "hun" meisje het met ALLES eens is. Dan wordt ze saai en zit er geen uitdaging meer in haar.
Oud 18-05-2003, 17:42
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
ik doe dat altijd bewust bij mijn vriendin als we ruzie hebben gehad, dan kan ik het weer goed maken, of juist om ruzie te ontwijken!! maar verder wil ik wel me eigen mening hebben anders word ik boos!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:09
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
coecie schreef op 18-05-2003 @ 17:34:
ja... het si zo dat je soms elkaars mening overneemt of je aan elkaar aanpast... maar bedenk... goede discussies omdat je juist verschillende meningen hebt zijn geweldig...
... *denkt terug aan een ruzie over lot en toeval*
en vooral als je het dan bijlegt omdat er wel een kern van waarheid zit in allebei jullie meningen...
haha jah precies. Had met een ex vriendin een discussie in de klas over waarom wij nou eigenlijk op aarde zijn. Ik ben van mening dat niet naar de persoon gekeken het toch alleen maar om voortplanten gaat etc. Dus dat alles om seks draaide in het leven. Was ze het echt heel erg mee oneens, wij waren er ook om lol te maken, en de wereld proberen te verbeteren ( ben ik dus van mening dat wij op elke manier het toch verpesten )
Maja, hebben wij van de week biologie les, hst Gedrag. Stond de docent te vertellen dat in het dierenrijk het inprincipe alleen om het voortbestaan van de soort gaat, en dus kortgezegd eigenlijk ook voor de mens. Het is dan dat ik nu door andere redenen een ontzettende ruzie met der heb. Maar ik durf te wedden dat ze daar nu ook aan terug dacht... haha

Maar ontopic, jah is denk ik logisch, je probeerd jezelf zo goed mogelijk over te laten komen bij die ander, en overeenkomsten te zoeken ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:25
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 18-05-2003 @ 18:26:
Heb ik ook totaal niet, maar je moet met zo iets wel oppassen. Vaak vinden jongens het niet leuk als "hun" meisje het met ALLES eens is. Dan wordt ze saai en zit er geen uitdaging meer in haar.
ja,
maar 1 tip
beledig geen caberatiers ofzow
waar die fan van is

heel dom,
maarre euh
zijn 'humor' mag je niet beledigen

heel weird ja..
maar das mijn ervaring met jongens
niet zijn humor beledigen
Oud 18-05-2003, 20:05
Verwijderd
Ik neem aan, ikje17, dat als je een vriend hebt je dezelfde humor hebt, en je dus als hij een cabaretier helemaal geweldig vindt, jij die cabaretier op z'n minst acceptabel vindt, niet?

Ontopic: Ik neem zijn mening wel een beetje over, maar als ik het niet helemaal met hem eens ben dan verloochen ik mijn eigen mening niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:28
Thomas
Thomas is offline
Je vormt je mening idd wel een beetje naar je partner, maar verschillen zullen altijd blijven bestaan en die moet je ook zeker niet uit de weg gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:49
Verwijderd
Ik heb 2 keer gehad dat een jongen mij leuk vond en dan ook steeds precies dezelfde mening had als ik had. Dus als ik zei hoe ik over iets dacht, dat diegene dat dan ook precies dacht en eerlijk gezegd vond ik dat alleen maar irritant. Ik moet juist een discussie met iemand kunnen voeren, dus voor mij was het een beetje een afknapper (niet dat ik die jongens anders wel leuk had gevonden hoor).
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 13:02
Verwijderd
Dat vind ik enorm irritant, ik kan er echt niet tegen als mensen constant het met mij eens zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 13:50
Dominique24!
Dominique24! is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-05-2003 @ 14:02:
Dat vind ik enorm irritant, ik kan er echt niet tegen als mensen constant het met mij eens zijn.

soms heb je dat weleens.....en dan nog niet eens gelogen
Oud 19-05-2003, 14:55
NERD
NERD is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-05-2003 @ 14:02:
Dan heb je het wel zwaar hier op dit forum
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:57
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
NERD schreef op 19-05-2003 @ 15:55:
Dan heb je het wel zwaar hier op dit forum
Oud 19-05-2003, 18:02
damaetas
damaetas is offline
geen last van gelukkig. maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
Reageren

Regels voor berichten