Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2003, 22:05
colors
colors is offline
Tis uit en ik zit er middenin. Goede vriend vs. Familielid
Daar komt nog eens bij dat ze allebei bij hetzelfde clubje vrienden behoren, ik ook.

Dat het uit is maakt niks uit, ze zijn beide welkom. Alleen zorgt zij ervoor dat de sfeer knudde is. Zij accepteerd nog niet dat het uit is en blijft er over door gaan. Ze zoekt overal ook nog wat achter en als we d'r uitnodigen komt ze meestal niet. Kijk, als ze zo doet zitten we niet meer echt op haar te wachten.

Omdat ik familie ben spreek ik haar het meest(ze heeft daarbij de hele week nadat het uit was bij mij thuis bij mijn moeder zitten janken )
Dan vertel ik haar gewoon waar we dan en dan zitten(dat ze niet gebelt wordt is omdat iedereen weet dat ik het haar al verteld heb)
Ze zegt meestal dat ze niet komt omdat ze geen zin heeft. Oke, best. Maar dan wordt ze wel boos als de plannen wijzigen en we niet bij die zitten maar bij die. Ik bedoel, zij had toch geen zin??
En de volgende dat krijg ik een kruisverhoor over wat we allemaal over haar gezegd hebben. Dan zeg ik dat we het niet over haar gehad hebben, dat is ook vaak zo, en dat gelooft ze dan niet.

Ik weet echt niet wat ik hier mee aanmoet. Het blijft mijn familie maar ik wordt gek van der. Ze blijft doorgaan. Ze zegt ook altijd dat alles voor der verzwegen wordt, dat haar niks verteld wordt maar ondertussen weet ze wel alles. Komt gedeeltelijk omdat ze hier oude msngesprekken heeft zitten doorlezen, stiekum
Ik weet het echt niet meer, iemand advies hoe je nou met iemand moet omgaan die zo achterdochtig en alles is?
__________________
Colors Will Keep On Turning
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2003, 22:15
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
als het subtiel niet lukt een keer goed boos uitleggen hoe het nou zit en als dat doorgedrongen is kun je haar natuurlijk troosten.

iig duidelijk laten merken dat haar gedrach niet door de beugel kan
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 22:15
roughneck01
roughneck01 is offline
tsja, erg lastig, maar ik denk dat er zo nie echt ruimte is voor deze twee in dezelfde groep. is het dan op een lullige manier uitgegaan?? k zou ze er beiden op aan spreken en dat ze het echt toch onderling goed uit moeten praten, want vriendschap blijft toch belangrijker. moeilijk maar waar!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 22:18
colors
colors is offline
Citaat:
roughneck01 schreef op 19-05-2003 @ 23:15:
is het dan op een lullige manier uitgegaan??
Een beetje wel. Ze hadden ruzie, hij zei dat het uit was en ze weg moest gaan(op moest rotten)
__________________
Colors Will Keep On Turning
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 22:24
roughneck01
roughneck01 is offline
ow das wel erg lullig, en hadden ze lang? er moet toch iets zijn waar over valt te praten want het kan toch niet zomaar over zijn en dan zeggen flikker maar een endje op. (is met mij trouwens ook gebeurt, maar nu naar een tijdje kan ik wel goed met haar opschieten, en hopelijk ziet ze nu in wat voorn fout ze heeft gemaakt en wil ze het nog eens proberen)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 22:59
Verwijderd
'Tis bij haar waarschijnlijk erg hard aangekomen, dat kun je d'r niet kwalijk nemen, gun d'r tijd... hoelang was het aan? Hoe lang is het al uit?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:08
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ga Friends kijken...
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:32
colors
colors is offline
ze hadden bijna een jaar en het is nu een dikke maand uit.

Hij had idd het op een wat nettere manier uit kunnen maken, dat is hem ook gezegd en hij zag dat wel in.
Later heeft hij haar zo'n beetje gezegd waarom hij het uitmaakte, hij was het geruzie zo zat. Het is wel eens vaker bijna uitgegaan door hun geruzie, nu is het dus definitief. Ik heb haar dit ook 20 keer moeten vertellen, waarom hij het uit heeft gemaakt(het geruzie dus) maar ze blijft erover door ratelen.
__________________
Colors Will Keep On Turning
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:17
Drizzt
Drizzt is offline
Toon begrip en medeleven, zij heeft het nu waarschijnlijk zeer moeilijk. Doordat ze zelf zo in de shit zit, zal ze misschien minder rekening houden met gevoelens van anderen. Blijf je haar echter steunen, dan zal ze dit over een tijdje waarschijnlijk zeer waarderen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:26
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Kheb hetzelfde mee gemaakt alleen was ik dat meisje. En mijns inziens stelde ik me niet zo erg aan, maar dat zal dan wel. Moet toch 1 rede zijn waarom ze me hebben laten vallen

Maar genoeg over mij; sta voor haar klaar, ze heeft gewoon tijd nodig om erover heen te komen en dan is het altijd fijn iig nog vrienden te hebben. Neem haar mee winkelen ofzo, maar wees wel altijd eerlijk..
Zeg altijd wat je plannen zijn en zorg dat ze wat houvast heeft.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 22:14
colors
colors is offline
Ik wil best voor der klaar staan, der mee nemen om leuke dingen te doen maar zij verpest het gewoon omdat ze door blijft gaan over hem enzo. Daar heb ik dan geen zin in. En zeggen dat ze ermee op moet houden heeft niet zo veel nut. Ik heb al een keer gezegd dat ze het met rust moet laten en gewoon mee moet doen maar zolang zij het niet mer rust laat...
__________________
Colors Will Keep On Turning
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie mijn ouders maken me gek...
evanescence
4 21-10-2004 09:49
Liefde & Relatie Chatlog gelezen van hem en z'n vriend
floorzub
65 17-05-2004 08:30
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
De Kantine Wat zouden jullie doen..?
cin-D
46 27-06-2003 10:31
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.