Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jaaaa topnummer!!!! Ik kende hem eigenlijk al best lang, maar nu issie ook eindelijk op de radio... Vooral het stukje:
Ik wou dat ik jou was Gewoon een dag niet mezelf was dat ik alles was wat jij was en jij was dan wie ik was en wij dan nog steeds wij was... Jaaaa das mooi!!! Dat wil ik namelijk vaak:-) (en als je dit dan toch mooi vind, ga dan ook eens andere texten van veldhuis&kemper luisteren... Die zijn ook ![]()
|
Ja, ik vond het eigenlijk ook wel een aardig nummer. De tekst is opzich ook niet onaardig maar ze hebben te veel hun best gedaan om er iets speciaals van te maken en daardoor is het toch een beetje verkracht vind ik.
Maar ja...het is idd meer een Acda en de Munnik cloon. Mijn vader vond het in ieder geval een verschrikkelijk nummer, en toen mijn moeder het hoorde schreeuwde ze het uit!! AHHH, zet dat uit! Wat een irritant nummer zeg!!! ![]() Maar ja.....smaken verschillen zullen we maar zeggen
|
Als dit tegenwoordig het niveau van de liedjes op de radio is, dan ben ik dolblij dat ik daar niet naar luister. Ik was ervan overtuigd dat dat mensding bovenaan het zelf had geschreven. Wat een semi-literaire baggerpoep is dit zeg. Wat een stelletje debielen die dit nog goed vinden ook. Koop gvd is een keer een echt boek ipv op die rotzooi van die egotrippende intelligent klinkende jostimuziek te geilen.
Voor zover mijn kritiek op de Nederlandse popmuziek.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziek #3 Dolores | 488 | 24-09-2005 20:46 | |
Psychologie |
Muziek #2 Verwijderd | 497 | 19-04-2005 07:59 | |
De Kantine |
De Paus is dood, wat vind jij dat nog meer dood is? RanC | 119 | 10-04-2005 14:00 | |
Liefde & Relatie |
SMSjes Zazoo | 58 | 16-02-2004 17:08 | |
Muziek |
veldhuis en kemper FaceTheTruth | 68 | 22-06-2003 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Al was het maar voor één dag… Juliah | 10 | 30-09-2002 08:36 |