Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heel veel sterkte, Liefs Dana
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Hey...
je had me dit natuurlijk al verteld en toen wist ik ook niet al te veel nuttigs te zeggen, maar ik wil toch nog even reageren. Moet zeggen dat je het echt weer ongelofelijk flink aanpakt...petje af. Waarschijnlijk weigeren ze dat contact omdat ze juist bang zijn dat je je zorgen gaat maken als er zulke dingen gebeuren en je niks kan doen (wel doh), maar ik vind niet dat ze het goed kunnen praten. Soms is contact gewoon nodig, mjah. Niet alsof we daar iets aan doen ![]() In ieder geval veel sterkte & succes...mijn agenda zegt me dat ik na 18 juni tijd heb om af te spreken en dat duurt nog wel een tijdje maar het gaat wel gebeuren. Beloofd! warmth, H.
||
Citaat:
Sorry, ik kwam er nu pas achter ![]() Na 18 juni zit ik wss weer in de kliniek, dusseuh? Kom je me weer elke week opzoeken? ![]() Ik zal dit keer braaf zijn en de socio's niet ongerust maken, als ik langer bij jou en Koen wil blijven ![]() ![]() ![]() Maar euhmz...wel kewl een sprekende agende ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar goed, tis maar waar je blij mee bent ![]() Ik hoop je idd te zien daar MET KOEN ![]() ![]() liefs Caafiej ![]()
||
Citaat:
![]() Maar knuff is genoeg hoor ![]() Liefs Eendje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik weet het echt niet meer.................. KirstenR | 2 | 17-10-2010 19:27 | |
Liefde & Relatie |
Ik sluit mezelf buiten Charina | 22 | 06-10-2007 17:34 | |
Psychologie |
ik moet het even kwijt JJ13 | 10 | 25-04-2004 13:17 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 | |
Liefde & Relatie |
Moet het even kwijt Verwijderd | 4 | 14-08-2002 10:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwe (naakt)foto's van Kournikova (die moet je echt zien!!) kournikova | 3 | 12-02-2002 13:50 |