Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je kunt ook klachten indienen over hoe het op eigen school ging, de organisatie, de surveillanten etc. Dat laatste weet ik overigens maar al te goed, ik werd vanmorgen gebeld door het LAKS omdat er een HAVO-5 leerling een klacht tegen mij had ingediend omdat ik, toen ik ging rondlopen, struikelde over een tas en alle gestresste mensen toen in lachen uitbarstten (tijdnes het wiskunde B examen). Hoe geweldig, ik ben zeer vereerd
![]() ter info: ik moest 3 uur lang surveilleren bij het wiskunde B examen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hahaha! Net maar even gebeld, ze zouden de school iig bellen en ik heb al meer mensen gesproken die gingen bellen. Dus wie weet, heeft het nog zin.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn beste vriend heeft net ook met een klacht over herrie op school naar het LAKS gebeld, ze zouden contact opnemen met school, en de kans zat erin dat we ophoging zou krijgen. Toen die vriend vertelde dat er bij meerdere examens zo'n herrie was, vroegen ze of ze deze klacht met zijn naam erbij door mochten spelen naar de media
![]() Ik heb alleen al gehoord dat er meerdere mensen uit mijn klas een klacht in gingen dienen, maar daar hoop ik niet op, want dan kan het examen ongeldig verklaard worden (van Engels), en dan moeten we het opnieuw doen. En ik had het net zo goed gemaakt ![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 16:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|