Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 15:38
Blisss
Blisss is offline
Kun je bij het LAKS alleen maar klachten indienen over de inhoud van een examen of ook over dingen die bijvoorbeeld alleen met jouw school te maken hadden, waardoor je het examen minder goed kon maken? Wij werden in een lokaal gezet omdat de gymzaal vol was. Je hoorde constant al het gepraat en geschreeuw van mensen op de gang en elke vijf minuten werd een surveillant afgewisseld. Behoorlijk storend.. Heeft het nut daarover een klacht in te dienen bij het laks? (heeft geen invloed op normering lijkt me...). Thanx voor de antwoorden.
Advertentie
Oud 21-05-2003, 15:40
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Blisss schreef op 21-05-2003 @ 16:38:
Kun je bij het LAKS alleen maar klachten indienen over de inhoud van een examen of ook over dingen die bijvoorbeeld alleen met jouw school te maken hadden, waardoor je het examen minder goed kon maken? Wij werden in een lokaal gezet omdat de gymzaal vol was. Je hoorde constant al het gepraat en geschreeuw van mensen op de gang en elke vijf minuten werd een surveillant afgewisseld. Behoorlijk storend.. Heeft het nut daarover een klacht in te dienen bij het laks? (heeft geen invloed op normering lijkt me...). Thanx voor de antwoorden.

je mag ook klachen over dingen op school MAAR niet via inet MOET via telefoon....wij hebben ook allemaal gebeld voor bio we hadden namelijk verkeerde leerstoffen van lerares gekregen dus we schrokken ons dood toen er stond nieuwe en oude stijl (ik doe oude) en iets van 8 vragen hoefde we dus ook niet te weten...

[edit]

KAN voor jou van invloed zijn op je cijfer...als het een ernstige klacht is... maar het kan ook gewoon zijn dat ze school bellen en zeggen dat ze erop moeten letten en dat het volgende examen niet mag gebeuren!

nee heb je ja kan je krijgen toch?!
Oud 21-05-2003, 15:54
Miess
Miess is offline
Je kunt ook klachten indienen over hoe het op eigen school ging, de organisatie, de surveillanten etc. Dat laatste weet ik overigens maar al te goed, ik werd vanmorgen gebeld door het LAKS omdat er een HAVO-5 leerling een klacht tegen mij had ingediend omdat ik, toen ik ging rondlopen, struikelde over een tas en alle gestresste mensen toen in lachen uitbarstten (tijdnes het wiskunde B examen). Hoe geweldig, ik ben zeer vereerd.
ter info: ik moest 3 uur lang surveilleren bij het wiskunde B examen.
Oud 21-05-2003, 16:26
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Miess schreef op 21-05-2003 @ 16:54:
Je kunt ook klachten indienen over hoe het op eigen school ging, de organisatie, de surveillanten etc. Dat laatste weet ik overigens maar al te goed, ik werd vanmorgen gebeld door het LAKS omdat er een HAVO-5 leerling een klacht tegen mij had ingediend omdat ik, toen ik ging rondlopen, struikelde over een tas en alle gestresste mensen toen in lachen uitbarstten (tijdnes het wiskunde B examen). Hoe geweldig, ik ben zeer vereerd.
hahaha lol
Oud 21-05-2003, 16:32
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
Miess schreef op 21-05-2003 @ 16:54:

Hahaha!

Net maar even gebeld, ze zouden de school iig bellen en ik heb al meer mensen gesproken die gingen bellen. Dus wie weet, heeft het nog zin..
Oud 21-05-2003, 16:38
Verwijderd
Mijn beste vriend heeft net ook met een klacht over herrie op school naar het LAKS gebeld, ze zouden contact opnemen met school, en de kans zat erin dat we ophoging zou krijgen. Toen die vriend vertelde dat er bij meerdere examens zo'n herrie was, vroegen ze of ze deze klacht met zijn naam erbij door mochten spelen naar de media

Ik heb alleen al gehoord dat er meerdere mensen uit mijn klas een klacht in gingen dienen, maar daar hoop ik niet op, want dan kan het examen ongeldig verklaard worden (van Engels), en dan moeten we het opnieuw doen. En ik had het net zo goed gemaakt

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 16:43.
Oud 21-05-2003, 16:40
alpha
alpha is offline
Citaat:
Missy_shy schreef op 21-05-2003 @ 16:40:
wij hebben ook allemaal gebeld voor bio we hadden namelijk verkeerde leerstoffen van lerares gekregen dus we schrokken ons dood toen er stond nieuwe en oude stijl (ik doe oude) en iets van 8 vragen hoefde we dus ook niet te weten...
Kom jij van die school die in de krant stond?
Oud 21-05-2003, 16:48
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
lareno schreef op 21-05-2003 @ 17:38:
Mijn beste vriend heeft net ook met een klacht over herrie op school naar het LAKS gebeld, ze zouden contact opnemen met school, en de kans zat erin dat we ophoging zou krijgen. Toen die vriend vertelde dat er bij meerdere examens zo'n herrie was, vroegen ze of ze deze klacht met zijn naam erbij door mochten spelen naar de media
Is dat niet een standaard vraag ? Vroegen ze mij tenminste ook en ik had niet het idee dat mijn klacht zo spectaculair was dat ie in de media moest.
Oud 21-05-2003, 16:54
Ikkietje
Ikkietje is offline
hoe kan je nu struikelen over een tas tijdens het examen??????? Je mag helemaal geen tassen meenemen!!!!!!!!!!
See yoe
Kussie

ps NOBODY IS PERFECT... I AM NOBODY!!!!!!!!!!
Oud 21-05-2003, 16:54
alpha
alpha is offline
Citaat:
Blisss schreef op 21-05-2003 @ 17:48:
Is dat niet een standaard vraag ? Vroegen ze mij tenminste ook en ik had niet het idee dat mijn klacht zo spectaculair was dat ie in de media moest.
Ja, op internet moet je dat ook aangeven. Dat doen ze volgens mij bij iedereen ja.

Regels voor berichten