Advertentie | |
|
![]() |
|
nee dat werkt niet. dat huis zou je moeten registreren en dan zou het heel veel geld en tijd kosten en dan zou je het ook niet in het bestemmingsplan passen en dan doen ze het neit
wat je wel zou kunnen doen is een kamer huren bij je oma en dan krijg je wel extra geld. het probleem is trappen ze daar in?? want het is familie en ze woont (waarschijnlijk) in dezelfde stad. dus je zou een familie lid nodig hebben dat in die stad woont waar jij een kamer kan huren. natuurlijk kost zoiets voor de verhuurder extra geld aan de belasting omdat ze een kamer verhuren. maar ik denk dat je dat makkelijk kan betalen uit die extra studiefinanciering zodat zij er geen extra geldlast aan overhoud. maar waarschijnlijk moet je zoveel betalen dat je evenveel overhoud als een normale studiefinanciering. en is dus een normale beter want dat is niet illegaal en niet zoveel moeitte
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het zo, dat wanneer je officieel de kamer bij je ouders huurt, je wel uitwonende stufi krijgt. Maar dan moeten je ouders eerts aanvragen of ze het mogen verhuren etc etc etc, dat gaan veel tijd kosten.
Maareh, als je thuis woont, waar heb je dan die extra stufi voor nodig? Je betaalt dan geen huur ofzo, neem ik aan... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5 number9 | 413 | 23-01-2017 20:15 | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #3 Adore | 500 | 14-12-2008 19:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Kosten op jezelf wonen DG | 28 | 08-01-2007 21:13 | |
Werk, Geld & Recht |
vragen over geld! hushpuppy | 13 | 16-11-2004 11:19 | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer in Belgie, studeren in Nederland HowLovely | 6 | 04-09-2004 14:01 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoogte v.d. studiefinanciering. Love: a passion | 16 | 29-05-2003 21:14 |