Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 20:06
~EeF~
~EeF~ is offline
worden jullie niet gek van al die mensen die de hele tijd naar de wc gaan??! tzijn echt iedere keer dezelfde mensen die gaan pissen en sommige 2 x! en dat vink eigenlijk best irritant
Oud 21-05-2003, 20:09
Silverchoice
Silverchoice is offline
Tijdens mn eerste examen (nederlands) gingen er wel 15 mensen achter elkaar naar de wc. En ik zat bij de deur..
Oud 21-05-2003, 20:09
heropsychodream
heropsychodream is offline
Kunnen ze waarschijnlijk niets aan doen, of zijn dat die typetjes die met 3 flesjes drank aan komen zetten?

Ik erger me meer aan kleine dingetjes... Iemand die naast me zit en met z'n been op en neer gaat, gesnuif, tikken met pennen...
Oud 21-05-2003, 20:10
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 21-05-2003 @ 21:09:
Tijdens mn eerste examen (nederlands) gingen er wel 15 mensen achter elkaar naar de wc. En ik zat bij de deur..
ze gingen onder economie echt de hele tijd door..die leraar bleef op de gang en als er dan weer iemand gepist had ging die andere..grr
Oud 21-05-2003, 20:10
Narrator
Narrator is offline
Met wiskunde was ik denk ik de enigste die niet naar de wc ging. De laatste drie kwartier moest iedereen nog even natuurlijk.
Oud 21-05-2003, 20:12
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
heropsychodream schreef op 21-05-2003 @ 21:09:
Kunnen ze waarschijnlijk niets aan doen, of zijn dat die typetjes die met 3 flesjes drank aan komen zetten?
hahah! jaa

Citaat:
heropsychodream schreef op 21-05-2003 @ 21:09:
Iemand die naast me zit en met z'n been op en neer gaat,
*herkenbaar* kging maar helemaal aan andere kant van tafel zitte zodak et niet zag..probeerde ik
Oud 21-05-2003, 20:17
heropsychodream
Irritant! Mja, zo zul je zelf ook wel trekjes hebben die je buurman of buurvrouw niet zo op prijs stellen...
Oud 21-05-2003, 20:18
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
heropsychodream schreef op 21-05-2003 @ 21:17:
Irritant! Mja, zo zul je zelf ook wel trekjes hebben die je buurman of buurvrouw niet zo op prijs stellen...
hmmjaa ik kreeg al te horen dat ik niet zo hard op mn pepermuntje moest kauwe
Oud 21-05-2003, 20:19
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
heropsychodream schreef op 21-05-2003 @ 21:17:
ik doe de hele tijd mn vest aan en uit
en met mensen die naar de wc gaan heb weinig problemen. of ik nou naar buiten kijk of naar die mensen...
Oud 21-05-2003, 20:20
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 21-05-2003 @ 21:19:
en met mensen die naar de wc gaan heb weinig problemen. of ik nou naar buiten kijk of naar die mensen...
jij kan naar buiten kijken? tis maar goed dat ik dat niet kan..ben ik helemaal afgeleid..et enige waar ik naar kan kijken zijn de mooie grijze muren met een basketbal net
Oud 21-05-2003, 20:24
heropsychodream
Ik had vandaag het voorrecht omringd te mogen zijn met mooie meisjes voor en naast me. Ook leuk.
Oud 21-05-2003, 20:26
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
heropsychodream schreef op 21-05-2003 @ 21:24:
Ik had vandaag het voorrecht omringd te mogen zijn met mooie meisjes voor en naast me. Ook leuk.
ahaha..nouja..toch altijd een betere afleiding dan dan dat je je aan iets irriteert lijkt me
ook zo irritant: zown mens voor je en die hele string is zichtbaar..nee tis niet irritant maar dan denk ik toch..ja..wat denk ik dan eigelijk
Oud 21-05-2003, 20:27
Blisss
Blisss is offline
In de gymzaal valt het nog mee. Vandaag hadden we examen in een lokaal, telkens wisselende surveillanten, is dus nog een stuk storender in zo'n kleine ruimte. Reden genoeg voor een telefoontje met het LAKS
Oud 21-05-2003, 20:28
heropsychodream
Ik vind het wel sexy. Maar een beetje in de verkeerde setting, niet?
Oud 21-05-2003, 20:55
SuperSanne
SuperSanne is offline
Er zat tijdens Wiskunde zo'n jongen schuin achter me die de hele tijd met z'n pen zat te klikken. Het kostte me al m'n wilskracht om niet ter plekke m'n GR naar z'n hoofd te smijten.
Oud 21-05-2003, 21:04
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 21-05-2003 @ 21:55:
Er zat tijdens Wiskunde zo'n jongen schuin achter me die de hele tijd met z'n pen zat te klikken. Het kostte me al m'n wilskracht om niet ter plekke m'n GR naar z'n hoofd te smijten.
dat was pas leuk geweest..leuke afleiding voor de anderen hmm maar je krijg ook zo een blikkie cola en van cola moet ik altijd zo boeren..zou toch wel leuk zijn als zo iemand keirhard zon boer laat..maaarja ik nie
Oud 21-05-2003, 21:05
coecie
coecie is offline
hebben jullie zeg maar niet dat als er thee en koffie gebracht is, dat dan ineens IEDEREEN tegelijk gaat roeren vanwege de suiker in hun thee of koffie... men
ik heb nu al bij al mijn examens in het midden een lachstuip moeten onderdrukken omdat iedereen begint te roeren. het start met een, die meestal heel hard roert (zenuwen ofzo) en dan binnen 20 seconden is de hele zaal aan het roeren alsof hun leven er vanaf hangt en dan na 5 minuten is het weer muisstil op af en toe een slurp geluid of een slikgeluid na...

de eerste keer dat het gebeurde was ik totaal gedesoriënteerd, ik hoorde een geluid dat ik niet kon plaatsen en toen was het ineens de thee... ooooh, wat storend, en vermakelijk
Oud 21-05-2003, 21:06
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
heropsychodream schreef op 21-05-2003 @ 21:24:
Wij hebben een eigen plaats in de gymzaal, dus ik zit altijd op dezelfde plek...het leuke-meisjes gehalte romnd mijn plek is laag

Ik ben nummer 026...ph33r m3!
Oud 21-05-2003, 21:08
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 21-05-2003 @ 22:06:
Wij hebben een eigen plaats in de gymzaal, dus ik zit altijd op dezelfde plek...het leuke-meisjes gehalte romnd mijn plek is laag

Ik ben nummer 026...ph33r m3!
halloo nummer 26

heb je niet dan dat niet iedereen dezelfde vakken heeft zeg maar??? bij nederlands zit je met alle klassenmaar niet iedreen heeft bv.natuurkunde ofso? al lijkt me de kans laag dat je bij natuurkunde bij veel meisjes in de klas zit maar je begrijp wa ik bedoel

nummer 57
Oud 21-05-2003, 21:14
rodina
rodina is offline
Ja idd, scooters zijn ook vervelend, koters die langs de examens lopen

ergste: De leraar met uien-cup-a-soup GATVERDAMME
Oud 21-05-2003, 21:18
~EeF~
~EeF~ is offline
het enige leuke is dat die leraren zich uit de naad lopen voor je..naja het geloop is dan weer iirri..maar ze krijgen geen tijd om stil te zitten iig..
Oud 21-05-2003, 21:20
heropsychodream
Ik ben ook blij dat we eindelijk eens mogen waar die leraren betaald voor worden: koffie drinken in de klas. Of cola, wat je wil.
Oud 21-05-2003, 21:21
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hm, geen last van eigenlijk.
Oud 21-05-2003, 21:22
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
rodina schreef op 21-05-2003 @ 22:14:
Ja idd, scooters zijn ook vervelend, koters die langs de examens lopen

ergste: De leraar met uien-cup-a-soup GATVERDAMME
Zo ken ik er nog wel eentje:

Steeds dezelfde leraar die over je schouder gaat hangen om te kijken wat je allemaal opschrijft, dat gaat gepaard met een ondraaglijke, vreselijke shag en koffie-geur en hard gehijg van de leraar.... Ranzig! Gelukkig heeft die pas één keer toezicht bij de examens gehad tot nu toe
Oud 22-05-2003, 09:44
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Jah of leraren die met thee en een stuk appeltaart zit te surveilleren terwijl wij alleen maar 1 flesje drinken mee mogen nemen en niets te eten!!
Advertentie
Oud 22-05-2003, 09:50
RayMania
RayMania is offline
Weet je wat irritant is?
Als iemand de hik heeft hehee...

Of niet Yvette .
Ik hoorde bij jouw gewoon "hik"...
Hahhahahaa .

Maar het idd irritant.
Bij Nederlands zat er iemand met zo'n ongelovelijke kutkraakstoel.
Werd er serieus gek van....

En ik haat ook die mensen die toch hun blikje openen, of die mensen die proberen zachtjes de deur dicht te doen maar juist meer lawaai maken.

Of die leraren die naar je toe lopen en dan weer teruglopen omdat je een blaadje wil.
Pak dan gelijk dat blaadje mee....
Oud 22-05-2003, 09:50
Verwijderd
Naast me zat eergisteren iemand die niet stil kon zitten, echt zwaaien met d'r benen (niet wiebelen, nee echt de lucht in... ) en ze ging telkens weer rechtop zitten in d'r stoel, stortte zich soms letterlijk op d'r opgaven (dan vloog ze echt op d'r tafel af) en was te lui om d'r neus te gaan snuiten.... Daarnaast was ze sowieso ook nogal vies... (d'r broek was echt goor... en d'r trui zat vol met een soort... mja... vlekken )... Dus tja... d'r was iets mis

Gisteren zat ik naast een super knappe jongen, whaaa... heb hem heel lang kunnen bekijken
Oud 22-05-2003, 09:53
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-05-2003 @ 10:50:
(niet wiebelen, nee echt de lucht in... )

Oud 22-05-2003, 09:59
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 21-05-2003 @ 21:19:
De ramen van de gymzaal zijn gelukkig afgedekt, anders kon ik me al helemaal niet meer concentreren.
Oud 22-05-2003, 10:05
Verwijderd
Whehe, in onze zaal zit zo'n zonnescherm dat automatisch omhoog en omlaag gaat; omlaag wanneer de zon te lang te fel schijnt, omhoog wanneer de zon te lang niet meer fel genoeg schijnt (en het dus te donker wordt binnen).
Dus dat ding ging omlaag... en even later weer omhoog.... en weer omlaag.... en weer omhoog... Gelukkig tijdens Engels, had ik er niet zo'n last van... was wel geinig
Oud 22-05-2003, 10:55
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
RayMania schreef op 22-05-2003 @ 10:50:
Weet je wat irritant is?
Als iemand de hik heeft hehee...

Of niet Yvette .
Ik hoorde bij jouw gewoon "hik"...
Hahhahahaa .

Maar het idd irritant.
Bij Nederlands zat er iemand met zo'n ongelovelijke kutkraakstoel.
Werd er serieus gek van....

En ik haat ook die mensen die toch hun blikje openen, of die mensen die proberen zachtjes de deur dicht te doen maar juist meer lawaai maken.

Of die leraren die naar je toe lopen en dan weer teruglopen omdat je een blaadje wil.
Pak dan gelijk dat blaadje mee....
ik had niet de hik..het was gewoon 1 hikje snapje..en ja die robert had een ontiegeljke kraakstoel..en hoorde je die scheet van hem niet? want ik moest lachen maar niemand keek verderop maargoe dik heb zo een idee dat ik weer achter hem zit vandaaag
Oud 22-05-2003, 11:02
Braakdraak
Braakdraak is offline
Ik ben veel te geconcentreerd om daar op te letten. Ik moet zeggen dat onze school het tot nu toe goed geregeld heeft. Ondanks dat ik al 5 jaar kritiek heb gegeven op m'n school vind ik dat ze eindelijk iets goed gedaan hebben (mocht ook wel eens in die 5 jaar).
Oud 22-05-2003, 11:04
Verwijderd
ach ja, wanneer je gaat zeuren over mensen die blikjes openen, dat gaat me wat ver... tja... neem dan oordopjes mee ofzo.
Oud 22-05-2003, 12:26
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Mag iedereen eten en drinken meenemen in de examenzaal???
Wij helemaal NIKS!! Na 1,5 uur komen ze altijd koffie en thee brengen....

Verder hoeven er ook nooit zoveel mensen te plassen bij ons. Zo nu en dan eentje...

De surveillanten zijn het ergst. Die wisselen ook de hele tijd. Gisteren moest ik naar het toilet, dus ik loop helemaal vanaf mijn plaatsje achterin de gymzaal naar voren om tegen zo'n vrouw te zeggen of ik even naar het toilet kon gaan (bij ons moet er altijd een surveillant meelopen) wordt ze boos. Ik moest namelijk mijn hand opsteken en dan kwam een surveillant mij vanzelf halen (en dan dus als een hond daar achteraan lopen door de gymzaal naar het toilet).

Dus ik moest van haar TERUG naar mijn plaats en mijn hand opsteken. Wat ik overigens geweigerd heb.
Hoe dom, kinderachtig en zeikerig kun je zijn tijdens examens....
Oud 22-05-2003, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ninja_Nina schreef op 22-05-2003 @ 13:26:

Verder hoeven er ook nooit zoveel mensen te plassen bij ons. Zo nu en dan eentje...

De surveillanten zijn het ergst. Die wisselen ook de hele tijd. Gisteren moest ik naar het toilet, dus ik loop helemaal vanaf mijn plaatsje achterin de gymzaal naar voren om tegen zo'n vrouw te zeggen of ik even naar het toilet kon gaan (bij ons moet er altijd een surveillant meelopen) wordt ze boos. Ik moest namelijk mijn hand opsteken en dan kwam een surveillant mij vanzelf halen (en dan dus als een hond daar achteraan lopen door de gymzaal naar het toilet).

Dus ik moest van haar TERUG naar mijn plaats en mijn hand opsteken. Wat ik overigens geweigerd heb.
Vrij logisch IMHO
Oud 22-05-2003, 17:00
heropsychodream
Ik vind het ook belachelijk. Goed gedaan.
Oud 22-05-2003, 19:52
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
Ninja_Nina schreef op 22-05-2003 @ 13:26:

dat ze zegt dat je volgende keer je vinger op meot steken snap ik wel maar trug naar je plaats sturen slaat idd nerges op
Oud 22-05-2003, 20:33
Iwein
Iwein is offline
grrrr vandaag staatsexamen duits... zat iemand een half uur lang van die crackers fijn te malen

dat is NIET goed voor concentratie
Oud 22-05-2003, 20:36
Braakdraak
Braakdraak is offline
Ik weet in zo'n stituatie altijd heel toepasselijkt te zeggen:
Kssst! Stil!
Oud 22-05-2003, 20:40
Verwijderd
Bij ons kwam gisteren een of andere surveillante/lerares binnen met een mega-bos sleutels in haar handen waar ze vrolijk mee aan het schudden was. Het feit dat iedereen haar mopperend, uit zijn concentratie gebracht en geirriteerd aankeek deed haar niet beseffen dat ze vreselijk dom bezig was. Na een paar minuten kon ik me niet meer inhouden en schreeuwde ik keihard door de zaal of die "trut haar sleutels niet in haar zak kon stoppen". Ze keek me eerst een beetje verdwaasd aan, keek toen uitermate dom naar haar sleutels en stak ze toen in haar zak. Dom mens
Oud 22-05-2003, 20:42
Braakdraak
Braakdraak is offline
Maar ondertussen zei je: mevrouw, zou u misschien willen stoppen met het maken van lawaai? i.p.v HEY KUTWIJF, HOU DAARMEE OP!
Oud 22-05-2003, 20:43
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ligt er natuurlijk ook maar net aan op welke plaats in de zaal je zit, maar euhm... tja...

ik heb er niet zo heel veel last van eigenlijk...

vanmiddag bij engels (havo) hadden we een surveilant die bij iedereen een beetje op de blaadjes gingen kijken enzo...

daar wordt ik pas para van... nie normaal meer, hehe...
Oud 23-05-2003, 15:42
~EeF~
~EeF~ is offline
Citaat:
Braakdraak schreef op 22-05-2003 @ 21:42:
Maar ondertussen zei je: mevrouw, zou u misschien willen stoppen met het maken van lawaai? i.p.v HEY KUTWIJF, HOU DAARMEE OP!
haha dat d8 ik ook!!!

Regels voor berichten