Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik weet niet of k dit ga halen, wqe hebben ook niet een keer in de les geoefend met teksten en hebben ook geen woordjes gekregen(misschien dat je me die kunt sturen?) maar goed het moet gewoon lukken, ik heb het nu ondertussen wel gezien ![]()
||
![]() |
Citaat:
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is iets heel anders dan dit... wat jij doet is een drogreden gebruiken havo he ![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hou alleen niet van mensen die stoer doen, terwijl daar geen reden voor is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Thank You ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook 19 en doe HAVO.
Heb hele goede reden; heb namelijk eerst 14 jaar Vrije school gedaan. Dan heb je nog geen diploma als je daar van af komt, en dat wilde ik wel. Vandaar.. En hoe ging frans bij jullie? Ik was echt zwaar dood, maar heb r nog t beste van gemaakt. `N 6je wordt t denk ik. ![]()
|
wow was jij om half 11 al klaar?! Ik heb alle tijd nodig gehad!!
En dit is dus echt niet leuk he... maar ik zou dus zo graag een 9 op mn eindlijst willen... maar dan moest ik een 8,5 halen... Kijk ik het net na, heb ik 40 punten.... Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen een 8,2 en een 8,8... nou maar hopen dus en in spanning zitten.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik heb 25 punten gehaald en dat is tussen de 5.3 en de 5.9! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ennee braakdraak, jij kat constant maar iedereen af, kan je ook blij zijn voor andere mensen?
|
Ik durf dus niet naar de antwoorden van FA te kijken op internet; maar ik heb blijkbaar vraag 1 ook fout: had ook dat die vrouw boos was omdat ze haar ring liever in een melkchocolade-ei wilde dan een puur chocolade-ei... Da's toch officieel een blamage? of is het wel goed? Poe, nu durf ik de rest al helemaaaaal niet meer na te kijken
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
copy paste
het ging FOKKIN slecht!!! ik heb bij iedere alinea en vraag zeker wel 4 keeri n mn woordenboek moeten kijken, snapte geen reet van de vragen (gewoon steeds gegokt)! Durf niet na te kijken omdat ik bijna ieder vraag gegokt ben (en ik ben zeer slecht in gokken) Wij hebben ook meer dan 6 maanden geen frans gehad omdat we steeds nieuwe leraar kregen, echt zeer kut. Ook hebben we we helemaal geen tekst geoefend, dus nou heb ik kans op een onvoldoende frans, eco en gs, dat zijn er dus 2 te veel trouwens, weet iemand heir *toevallig* hoeveel se cijfers je voor frans 1,2 hebt? (ik heb dus alleen 3 bij 1,2 staan en 4 bij frans1) en hoort frans 1,2 in profieldeel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() jajajaja plss laat ik geen 5,9 maar een 6 hebben anders zak ik seriues op me mondeling ![]()
||
Citaat:
welke school zit je?
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[HAVO] Havo examenvak laten vallen?! WeAreOne | 2 | 14-05-2014 08:29 | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Frans 2012 LauraJansen | 1 | 04-06-2013 13:40 | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Frans huilen LauraJansen | 15 | 24-05-2013 23:10 | |
Algemene schoolzaken |
4 vwo---> 4 havo laalala | 35 | 21-11-2011 17:54 | |
Studeren |
Havo-diploma: HBO officemangement of propedeuse en dan Franse taal en cultuur?! myrthevg | 6 | 11-09-2009 15:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans mondeling havo 4 tukkerboy | 0 | 17-06-2001 14:33 |