![]() |
|
Een Japanner in New York kweekt en verkoopt katjes die
>>BONSAI CATS worden genoemd. Dat zou leuk klinken, als >>het >>geen katten waren die een spierenkalmerend middel >>krijgen, >>in flesjes worden gestoken, en worden OPGESLOTEN voor >>de >>rest van hun leven!! De katten krijgen eten via een >>rietje >>en hebben een klein slangetje voor hun ontlasting.Het >>skelet van de kat neemt vorm van de fles als het katje >>groeit. De katten krijgen gebruikt als originele en >>exclusieve souvenirs. Deze onmenselijkheden zijn de >>laatste >>trend in New York, China, Indonesi en New Zeeland . >>Als je >>er tegen kan, dan kijk op de site: http://www.bonsaikitten.com/bkmethod.html ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
kat wordt in fles gestopt -> kat groeit
fles te klein? kleine details waar niet aan wordt gedacht, want volgens mij kan een kat ook nog groeien als hij een spierverslappend middel heeft gehad. ![]() zo was er ook een andere site over - die inmiddels is gesloten - waar alles piekfijn stond uitgelegt, ze waren slechts vergeten dat katten ook moeten poepen en plassen ![]() volgens mij is dit inmiddels het 3e topic over bonsai kittens, en op de vorige 2 kwam een slot, zal hier ook wel komen aangezien hier geen nuttige discussie uit kan komen.
|
![]() |
die site en die e-mail gaan al een aantal jaren rond en ik dacht dat al lang duidelijk was dat het nep is. alleen wat ik merk: ineens is er weer een nieuwe vlaag van die e-mails... ik heb met 2 vrienden een dierenrechtenorganisatie opgericht en sinds kort krijgen we allemaal verontruste mails van mensen die denken dat die site echt is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Dierenbescherming in China en Japan Verwijderd | 10 | 30-01-2007 20:56 | |
Flora & Fauna |
bonsai-kittens fizzle-fluffy | 6 | 08-10-2005 18:41 | |
Flora & Fauna |
bonsai bomen bloemkool | 22 | 03-06-2003 15:16 | |
De Kantine |