Ow, die is bevroren... Nou ja dit dus:

Ok... Ik neem mijn woorden terug... IK BEN ME NET TOCH EEN BLUNDER BEGAAN!!! Gister dus btje in de stress omdat er op m'n examenrooster stond dat ik muziek-examen had. Maar, ik wist echt NIET wat ik daarvoor in vredesnaam moest leren. (Ja, zie topic op dit forum). Verder zit ik met muziek met allemaal vage mensen die niet in m'n stamklas zitten, had alleen van een meisje d'r foonnummer en natuurlijk nam ze gisteravond niet op. Afijn, ik dus maar een butt samenvattinkje van internet gehaald gisteravond, die zou ik dan vanochtend gaan leren. Nou, daar kwam niet veel van want ik had gisteravond net een hooikoortsaanval gehad en vanochtend bleek die nog niet weg Dus ik met een volgelopen kop, traanogen enz enz wakker geworden, maar kon me er niet toe zetten om ook nog maar iets te leren. Nou goed, ik dus in de kleren geschoten, was aan de late kant, en naar school gescheurd op de brommert (SS!! ) Kom ik aan, bedacht ik me dat we het CE vast niet in de gymzaal zouden hebben ivm cd-luistervaardigheid. Dus ik naar Eddie, de concierge, en vroeg 'm even te checken waar ik het CE had. Hij kon het niet vinden op z'n lijst. Hmm, verdacht. Maar ik gaf niet op en zei: "CKV3 dan, staat dat er niet op??" Eddie speuren, maar nee hoor, niks. Ik met de ziel onder de arm zelf maar gaan zoeken, ben maar naar het muzieklokaal gelopen. Daar zat m'n muziekleraar. Ik stap het lokaal binnen (hijgend!) en vraag dus waar CE muziek is. Hij kijkt me aan alsof íe het in Keulen hoort donderen en sprak toen de nu al legendarische woorden: "ER IS GEEN CE MUZIEK!" Bedenk er even bij dat er een volle havo-4 klas zat die me recht in the face zat aan te staren... Ik liep rood aan... ALS DAT GEEN BLUNDER IS!!! M'n leraar, droog; "Ga maar lekker in de zon zitten"... Enige voordeel is dat ik gelukkig niets geleerd heb en nu dus zeker een 7 gemiddeld blijf staan... Maar ik begin nu ernstig aan mezelf te twijfelen of dat havo-diploma wel verdien...