Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 12:08
bellaisabella
bellaisabella is offline
Volgens mij was hier nog niet echt een duidelijk topic over. Mijn vraag. Ik heb morgen mijn laatste examen, muziek (ckv3) en ik zou echt niet weten wat ik daarvoor moet leren! Moet je begrippen kennen? Muziekgeschiedenis? Solfege? HELP! Echt geeeen idee!!!
Advertentie
Oud 26-05-2003, 16:39
bellaisabella
bellaisabella is offline
Up!!! help!!!
Oud 26-05-2003, 21:47
bellaisabella
bellaisabella is offline
Dank je!!! Maar zijn er niet meer mensen met muziek? Lijkt me toch van wel! Meld je hier!!! Heb je al geleerd, of doe je dat morgenochtend en wat ga je leren?
Oud 27-05-2003, 08:41
Ieke
Ieke is offline
Niet uppen aub.
Oud 27-05-2003, 08:48
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
ik heb vwo muziek gehad en ik weet dat havo geen muziekgeschiedenis heeft. Dus het is vooral goed luisteren en af en toe een begripje. en tip: lees de vraag goed!!!!!!!
Oud 27-05-2003, 11:56
Evito
Evito is offline
en hoe was het?
Oud 27-05-2003, 12:20
bellaisabella
bellaisabella is offline
Zie topic over examenblunders...
Oud 27-05-2003, 14:00
bellaisabella
bellaisabella is offline
Ow, die is bevroren... Nou ja dit dus: Ok... Ik neem mijn woorden terug... IK BEN ME NET TOCH EEN BLUNDER BEGAAN!!! Gister dus btje in de stress omdat er op m'n examenrooster stond dat ik muziek-examen had. Maar, ik wist echt NIET wat ik daarvoor in vredesnaam moest leren. (Ja, zie topic op dit forum). Verder zit ik met muziek met allemaal vage mensen die niet in m'n stamklas zitten, had alleen van een meisje d'r foonnummer en natuurlijk nam ze gisteravond niet op. Afijn, ik dus maar een butt samenvattinkje van internet gehaald gisteravond, die zou ik dan vanochtend gaan leren. Nou, daar kwam niet veel van want ik had gisteravond net een hooikoortsaanval gehad en vanochtend bleek die nog niet weg Dus ik met een volgelopen kop, traanogen enz enz wakker geworden, maar kon me er niet toe zetten om ook nog maar iets te leren. Nou goed, ik dus in de kleren geschoten, was aan de late kant, en naar school gescheurd op de brommert (SS!! ) Kom ik aan, bedacht ik me dat we het CE vast niet in de gymzaal zouden hebben ivm cd-luistervaardigheid. Dus ik naar Eddie, de concierge, en vroeg 'm even te checken waar ik het CE had. Hij kon het niet vinden op z'n lijst. Hmm, verdacht. Maar ik gaf niet op en zei: "CKV3 dan, staat dat er niet op??" Eddie speuren, maar nee hoor, niks. Ik met de ziel onder de arm zelf maar gaan zoeken, ben maar naar het muzieklokaal gelopen. Daar zat m'n muziekleraar. Ik stap het lokaal binnen (hijgend!) en vraag dus waar CE muziek is. Hij kijkt me aan alsof íe het in Keulen hoort donderen en sprak toen de nu al legendarische woorden: "ER IS GEEN CE MUZIEK!" Bedenk er even bij dat er een volle havo-4 klas zat die me recht in the face zat aan te staren... Ik liep rood aan... ALS DAT GEEN BLUNDER IS!!! M'n leraar, droog; "Ga maar lekker in de zon zitten"... Enige voordeel is dat ik gelukkig niets geleerd heb en nu dus zeker een 7 gemiddeld blijf staan... Maar ik begin nu ernstig aan mezelf te twijfelen of dat havo-diploma wel verdien...
Oud 27-05-2003, 14:42
Evito
Evito is offline
geen CE muziek? een meisje dat ik ken had het wel?!
Oud 27-05-2003, 17:10
rooddraakje
rooddraakje is offline
Ik hem ook muziek als ckv3 maar daar heb je geen examen van.. staat wel op die lijst maar je hebt daar geen ce in.. er vaag.
Oud 30-05-2003, 18:36
zeep007
zeep007 is offline
he ook geen ce muziek gehad, wel een openbaar schoolonderzoek een maand geleden en dat was ter afsluiting van het vak... Was wel gezellig!
Oud 30-05-2003, 19:46
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bellaisabella schreef op 27-05-2003 @ 15:00:
Maar ik begin nu ernstig aan mezelf te twijfelen of dat havo-diploma wel verdien...
Haha geweldige uitspraak
Oud 09-06-2003, 13:27
megas
megas is offline
euh, ik heb ook ckv-3 muziek, maar daar hebben we helemaal geen ce examen in gehad! wel voor ckv2, op de computer 3 uur. dan krijg je bij ons deze formule:
se + ce ckv2 : 2
se ckv3

eindcijfer wordt het gemiddelde van ckv 3+2

dacht dat dit overal zo ging eigenlijk... hoe gaat et bij jullie dan?
Oud 09-06-2003, 17:36
martijn1985
martijn1985 is offline
de school kan zelf kiezen of ckv2 en ckv3 (muziek) meedoen aan het CE. Ik had bij geen van beide vakken een CE, alleen SE.

Regels voor berichten