Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb de 4 op internet geleasede filmpjes gezien, en daarvan vond ik The Second Renaissance Part - 1 toch wel veruit de beste, op de voet gevolgd door Detective Story, dan Program en dan The Second Renaissance Part - 2. Maar zoals al eerder is gezegd, is het na 1 á 2 á 3 keer kijken niet meer heel veel aan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ze alle negen gezien, en ze zijn vrijwel allemaal erg boeiend. Of het de moeite waard is om de dvd te kopen....... mwoh. Maar dat heb ik eigenlijk bij vrijwel alle dvd's. Ze kosten sowieso relatief veel geld eigenlijk. ![]() Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 00:03. |
![]() |
|
Ben benieuwd naar degene die niet officieel op internet staan.
De Second Renaissance filmpjes zijn op zich redelijk 'informatief' als het om kennis van de Matrix gaan maar de manier waarop er enthousiast diverse ranzigheden in beeld worden gebracht dienen in mijn ogen geen enkel doel. Detective Story daarentegen vond ik een briljant prachtig filmpje. Mooi verhaal. Mooi verteld en zeer mooi getekend.
|
Final Flight of the Osiris: prachtige CGI, maar weinig plot. Eigenlijk niks meer dan een korte intro op Reloaded.
The Second Renaissance I & II: Ook erg goede animatie, en interessant om te zien hoe de oorlog begonnen is. Heeft echter wat weinig diepte en de allegorie is weinig subtiel. A Detective Story: Ongelooflijk clichématige film noir, maar wel erg sfeervol. En stijlvolle animatie. Beyond: Leuk verhaaltje dat een alternatieve verklaring geeft voor "spookhuizen". Matriculated: Interessant filmpje over vrije wil, hoewel er een beetje veel hallucinaties inzitten. World Record: Koel filmpje, maar kwam toch niet helemaal uit de verf. Kid's Story: Verhaaltje is ouwe koek, maar de anitmatie is mooi. Deed een beetje denken aan Waking Life. Program: Voor de samurai anime liefhebbers, leuke twist op het eind. Als je een brede smaak hebt in anime of absoluut alles wat met The Matrix te maken heeft in je bezit wil hebben, kun je dit wel kopen. De rest kan het beter downloaden of huren.
||
Citaat:
|
K heb ze ook allemaal gezien, vandaag nog. Wel geinig, k zou de dvd niet kopen. Zorg dat je iig de ene over de Osiris en die twee over the Renaiccanse hebt gezien.
Verder is die ene over die Glitch in de Matrix (dat rare huis) wel onwijs gaaf en die over "the kid" is ook leuk.
|
ik vond de filmpies behoorlijk phat...mooi getekend, ook al vond ik The Kid af en toe heel wazig en vaag...
jammere is alleen dat ik de Matrix verhaal-lijn al met moeite kon volgen, maar hier zaten filmpies bij, waardoor ik er werkelijk geen bal meer van snap... opzich waarschijnlijk het doel van de makers ![]() lijkt mij wel vet idee als een Japanse producent hier een te gruwelijk tekenfilm-serie van maakt...van de hele Matrix saga...
|
![]() |
|
|