Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dankjeeeeeeeeeuh ![]() en dan op mijn euhm rare andere vraag ... *ik heb altijd al het gevoel dat er altijd iets tussen ons komt , echt er zijn altijd problemen ; met zijn familie, met mijn familie enzovoort. zou dat bestaan , dat wanneer een koppel niet bestemd is voor elkaar dat iets of iemand er iets tussensteekt ?? want ik wil echt wel de rest van mijn leven met hem doorgaan , maar ik heb zo veel schrik om bedrogen te worden , tegen gelogen worden . Maar hij is echt altijd eerlijk tegen mij ookal weet hij dat het kwetsend is hij verteld het toch omdat ik het moet weten ... ook raar hé ![]() ![]() soms denk ik ook wel van shut up ge hebt geluk met die jongen zijn al 1jaar en 1 maand tesame ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hmm, die 2e vraag is wel wat lastiger. Denk je niet dat dat meer aan jou ligt? dat jij gewoon altijd het gevoel hebt dat er iets tussen jullie komt?
Want als er steeds, dan weer iets met jouw familie is, en dan weer wat met zijn (wat dat dan ook mag wezen ![]() Of zijn dat ander soort problemen die je bedoelt met die families?
||
Citaat:
![]() Open dan effe een nieuw topic als dat je dwars zit....
|
![]() |
eerder op een topic van u gepost : Allé weeral iemand die zich zonodig wil bekeren
Weeral een blanke hoer voor die bruine kakkers, allé hoe noemt uw vriendje ? Er zijn maar 3 mogelijkheden : 1.Mohammed, 2. Rachid of 3. Achmed Maar 1 ding is zeker , tzal wel ne vuile, stinkende drol zijn. Zeg eens vuile slet, waarom moet je eigenlijk maroefs leren ? Kan de lul geen nederlands is ie te lui zoals zijn soortgenoten ? Het vuile luie ras der pitta-schijters en thee-sloeberaar. Je moet echt wel dom zijn om te denken dat die je niet enkel voor sex wil, bij hun ras worden ze uitgehuwelijkt en mag men zeker niet met een blanke trouwen, of ga je je ook nog bekeren of zo ? Lekker samen naar de moskee ? Wel pech hoor want die is gescheiden, lekker geen varken eten, tja je kan moeilijk je eigen ras opeten he. Dacht je werkelijk dat zo iemand van je houd neen zij gebruiken de domme blanken als sextoys en als je je regels hebt gaan ze vreemd of maken ze het uit. Veel geluk nog he en verklaar me alsjeblief niet de djihad of eender welke moslimbullshit. Toen kreeg ik enkele nerds tegen , maar nu blijkt da ik gelijk heb hij gaat je bedriege !!! met effect bedoel je hij heeft een paal ? Zo zie je maar dat ie alleen bij je was voor de sex veel geluk bij het zoeken naar andere schapieneukers
|
Verwijderd
|
*voegt DeZomer toe aan negeerlijst*
Het is toch geen probleem als hij een meisje ziet lopen dat-ie aantrekkelijk vindt? Als dat maar twéé keer is voorgekomen, dan is dat zelfs vrij weinig. Of wilde je hem oogkleppen opzetten dat-ie alleen jou nog maar mag zien? Dat hij een aantrekkelijk meisje ziet lopen, en vervolgens 1. daar niets mee doet 2. het aan jou vertelt, pleit juist helemaal vóór zijn betrouwbaarheid en eerlijkheid. Maak je maar geen zorgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Helaas blijven jongens altijd naar meisjes kijken en helaas zeggen sommige ook nog als ze iemand mooii vinden ofzow..
Mijn vriendje vindt een vriendin van hem nog steeds erg mooi.. das ook bets kut maar ja..
|
![]() |
Ik zie het probleem niet. Hij zegt het gewoon eerlijk! Het is een man, met testosteron, wat wil je nou!
En die familieproblemen: och, problemen zijn er om overwonnen te worden, en wat anderen van jullie vinden zal je toch een rotzorg zijn, of niet? Voorbestemd zijn of niet, daar geloof ik niet in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt toch ook wel gewoon zeggen dat je een bepaald meisje erg mooi vindt zonder dat daar meteen een diepere betekenis inligt? Sjeesj... |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind sowieso dat je gewoon moet kunnen zeggen wat je denkt. En ja...ik zeg ook gewoon van; "hey, moet je dat meisje kijken joh. Die ziet er echt goed uit!" Maar volgens mij als mensen mij kennen weten ze sowieso wel dat ik daar verder niks mee bedoel. Want ik zeg ook rustig tegen een jongen dat ie mooie ogen heeft ofzo...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
ik snap niet helemaal waarom je vriend je verteld dat hij wel een 'leuk' meisje heeft gezien, zo erg is dat toch ook weer niet dat ie dat moet vertellen. kan ie misschien beter niet doen als je er onzeker van wordt. Beetje overdreven om (altijd) te vertellen dat je wel een knap iemand hebt gezien. iig, er zijn altijd wel problemen...naja iets te pesimistisch maargoed, daar moet je je proberen door heen te slaan. tsja..en als het te veel energie gaat kosten moet je je afvragen of je dat nog wel wilt..
|
![]() |
|
|