Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 19:28
Verwijderd
*Wel , mijn vriendje vertelde me juist dat hij een maand geleden toen het niet zo goed ging tussen ons een "effect" had wanneer een meisje die in zijnbuurt woont voorbijwandelde, ik weet niet juist wat voor een effect , hij kon het ook ni goed uitleggen . Ok , hij is eerlijk met mij ,maar dat is al de 2de keer op korte termijn want bij een vrouw op zijn zus haar werk had hij dit ook ?

hij is eerlijk tegen mij en hij zegt dat nu het goed gaat dat hij zeker is dat dat niet meer gebeuren zal , en dat hij echt een toekomst wil met mij . maar dat ik altijd zo onzeker doe en zo hem ook onzeker maak tijdes die slechte periode en dat hij denkt dat het daarom komt.

maar dit kwetst mij zo hard ! moet ik interpreteren dat dit niet erg is dat ik er niet te veel over moet piekeren of betekend dit iets ???

*ik heb altijd al het gevoel dat er altijd iets tussen ons komt , echt er zijn altijd problemen ; met zijn familie, met mijn familie enzovoort.
zou dat bestaan , dat wanneer een koppel niet bestemd is voor elkaar dat iets of iemand er iets tussensteekt ?? want ik wil echt wel de rest van mijn leven met hem doorgaan , maar ik heb zo veel schrik om bedrogen te worden , tegen gelogen worden . Maar hij is echt altijd eerlijk tegen mij ookal weet hij dat het kwetsend is hij verteld het toch omdat ik het moet weten ...

pff , ik ben niet echt stabiel denk ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 19:37
G.T.C.
G.T.C. is offline
wat is een effect hebben op iemand

bedoel je gewoon dat dat meisje dus best wel gecharmeerd was van je vriend? Dan is er toch niks ergs aan de hand. Laat ze maar lekker gecharmeerd zijn. Hij doet er verder niks mee. Misschien is het wel zo'n lekker ding. Dan krijg je veel aandacht.

Ik snap het gewoon niet helemaal geloof ik.....
Oud 26-05-2003, 19:39
confabulatie
confabulatie is offline
ik snapte het ook al niet..... ik d8 dat het aan mij lag,maar ben dus niet de enige
Oud 26-05-2003, 19:49
Verwijderd
ah srry

bij het effect
ik denk dat hij zoiets had van , "slik"en een kriebel , zij had dat niet , hij had dat
snapje ?

wat is er nog meer onduidelijk ?

sorry hé
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 19:57
robbie-fan
robbie-fan is offline
och dan is er toch niks aan de hand? als hij eens moet slikken, is toch niet zo erg. er zullen altijd wel mooiere meisjes rondlopen dan je zelf misschien bent, maar van een schone tafel kun je niet eten en dat is mijn mening. hij heeft niets voor niets met jou verkering toch? dat is omdat hij je geweldig vind!!!

en tsja,, het blijven jongens hoor, die kijken altijd naar andere wijven!!! jammer genoeg!!
Oud 26-05-2003, 19:59
G.T.C.
G.T.C. is offline
ohhwww so....

Nee ok . Sja, ik zou me dan nog steeds niet veel zorgen maken. Ik vind het heel eerlijk van hem dat ie het gewoon verteld heeft. Maar je ziet het....hij is nog steeds bij jou. Jij betekend toch te veel voor hem, en een paar van die meisjes die hem even 1 dag wat 'kriebels' hebben gegeven was ie ook al snel weer vergeten waarschijnlijk.
Is wel redelijk normaal hoor.....ik denk dat het een type is dat nogal snel verliefd kan worden. Of in ieder geval snel gevoelens voor iemand kan krijgen en misschien zelfs wel een beetje TE naïef is.

Naar mijn idee is er niks aan de hand
Oud 26-05-2003, 20:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
robbie-fan schreef op 26-05-2003 @ 20:57:
en tsja,, het blijven jongens hoor, die kijken altijd naar andere wijven!!! jammer genoeg!!
ga nou niet zeggen dat jij niet naar leuke jongens kijkt
Oud 26-05-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
och dan is er toch niks aan de hand? als hij eens moet slikken, is toch niet zo erg. er zullen altijd wel mooiere meisjes rondlopen dan je zelf misschien bent, maar van een schone tafel kun je niet eten en dat is mijn mening. hij heeft niets voor niets met jou verkering toch? dat is omdat hij je geweldig vind!!!

µ

dankjeeeeeeeeeuh

en dan op mijn euhm rare andere vraag ...

*ik heb altijd al het gevoel dat er altijd iets tussen ons komt , echt er zijn altijd problemen ; met zijn familie, met mijn familie enzovoort.
zou dat bestaan , dat wanneer een koppel niet bestemd is voor elkaar dat iets of iemand er iets tussensteekt ?? want ik wil echt wel de rest van mijn leven met hem doorgaan , maar ik heb zo veel schrik om bedrogen te worden , tegen gelogen worden . Maar hij is echt altijd eerlijk tegen mij ookal weet hij dat het kwetsend is hij verteld het toch omdat ik het moet weten ...

ook raar hé maarja

soms denk ik ook wel van shut up ge hebt geluk met die jongen

zijn al 1jaar en 1 maand tesame
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
en tsja.. ik heb hier gloof ik in de afgelopen tijd meer topics gezien van dames die opeens op een andere jongen verliefd waren geworden en nix meer voor hun vriendje voelde enzo
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
hmm, die 2e vraag is wel wat lastiger. Denk je niet dat dat meer aan jou ligt? dat jij gewoon altijd het gevoel hebt dat er iets tussen jullie komt?

Want als er steeds, dan weer iets met jouw familie is, en dan weer wat met zijn (wat dat dan ook mag wezen ) dan is het toch fijn om je vriend te hebben?! Daar kan je steun bij krijgen en je verdriet kwijt. Lekker uithuilen op zijn schouder.

Of zijn dat ander soort problemen die je bedoelt met die families?
Oud 26-05-2003, 20:39
Megadeth
Megadeth is offline
Het zijn ook altijd jongens die 'vreemdgaan' of wat dan ook he?

Mijn 'ex' deed het en dat was toch echt geen jongen .. zouden het de meisjes zijn die altijd klagen misschien?
Oud 26-05-2003, 20:47
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 26-05-2003 @ 21:39:
Het zijn ook altijd jongens die 'vreemdgaan' of wat dan ook he?

Mijn 'ex' deed het en dat was toch echt geen jongen .. zouden het de meisjes zijn die altijd klagen misschien?
daar ging het toch helemaal iet om in dit topic
Open dan effe een nieuw topic als dat je dwars zit....
Oud 26-05-2003, 20:54
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 26-05-2003 @ 21:47:
daar ging het toch helemaal iet om in dit topic
Open dan effe een nieuw topic als dat je dwars zit....
Neu, was in reactie op Disasterpiece en robbie-fan.
Oud 27-05-2003, 08:36
DeZomer
DeZomer is offline
eerder op een topic van u gepost : Allé weeral iemand die zich zonodig wil bekeren
Weeral een blanke hoer voor die bruine kakkers,
allé hoe noemt uw vriendje ? Er zijn maar 3 mogelijkheden :
1.Mohammed, 2. Rachid of 3. Achmed
Maar 1 ding is zeker , tzal wel ne vuile, stinkende drol zijn.
Zeg eens vuile slet, waarom moet je eigenlijk maroefs leren ?
Kan de lul geen nederlands is ie te lui zoals zijn soortgenoten ?
Het vuile luie ras der pitta-schijters en thee-sloeberaar.
Je moet echt wel dom zijn om te denken dat die je niet enkel voor sex wil, bij hun ras worden ze uitgehuwelijkt en mag men zeker niet met een blanke trouwen, of ga je je ook nog bekeren of zo ?
Lekker samen naar de moskee ? Wel pech hoor want die is gescheiden, lekker geen varken eten, tja je kan moeilijk je eigen ras opeten he. Dacht je werkelijk dat zo iemand van je houd neen zij gebruiken de domme blanken als sextoys en als je je regels hebt gaan ze vreemd of maken ze het uit. Veel geluk nog he en verklaar me alsjeblief niet de djihad of eender welke moslimbullshit.
Toen kreeg ik enkele nerds tegen , maar nu blijkt da ik gelijk heb hij gaat je bedriege !!! met effect bedoel je hij heeft een paal ? Zo zie je maar dat ie alleen bij je was voor de sex veel geluk bij het zoeken naar andere schapieneukers
Oud 27-05-2003, 09:02
Verwijderd
*voegt DeZomer toe aan negeerlijst*

Het is toch geen probleem als hij een meisje ziet lopen dat-ie aantrekkelijk vindt? Als dat maar twéé keer is voorgekomen, dan is dat zelfs vrij weinig. Of wilde je hem oogkleppen opzetten dat-ie alleen jou nog maar mag zien?
Dat hij een aantrekkelijk meisje ziet lopen, en vervolgens
1. daar niets mee doet
2. het aan jou vertelt,
pleit juist helemaal vóór zijn betrouwbaarheid en eerlijkheid. Maak je maar geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 26-05-2003 @ 21:00:
ga nou niet zeggen dat jij niet naar leuke jongens kijkt
Ik kijk dus niet naar andere jongens als ik een relatie heb
Oud 27-05-2003, 09:40
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 27-05-2003 @ 10:35:
Ik kijk dus niet naar andere jongens als ik een relatie heb
Dat lijkt me vrij onbeleefd overkomen. Sta je met een jongen te praten, staar je steeds maar naar de grond omdat je een relatie hebt en dus niet naar hem wilt kijken...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 10:34
antispleen~*
antispleen~* is offline
laten we collectief DeZomer op onze negeerlijst flikkeren
Oud 27-05-2003, 10:47
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
antispleen~* schreef op 27-05-2003 @ 11:34:
laten we collectief DeZomer op onze negeerlijst flikkeren
Worden zulk soort mensen geen eens door de forumbazen, meteen van heel scholieren.com afggooit ofzo
Oud 27-05-2003, 12:00
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:

pff , ik ben niet echt stabiel denk ik... [/B]

Uitmaken en pas weer een relatie beginnen wanneer je wél stabiel wordt/bent/geworden bent.
Oud 27-05-2003, 12:47
Punkygirl
Punkygirl is offline
Helaas blijven jongens altijd naar meisjes kijken en helaas zeggen sommige ook nog als ze iemand mooii vinden ofzow..
Mijn vriendje vindt een vriendin van hem nog steeds erg mooi.. das ook bets kut maar ja..
Oud 27-05-2003, 12:50
poesiefox
poesiefox is offline
Ik zie het probleem niet. Hij zegt het gewoon eerlijk! Het is een man, met testosteron, wat wil je nou!

En die familieproblemen: och, problemen zijn er om overwonnen te worden, en wat anderen van jullie vinden zal je toch een rotzorg zijn, of niet?

Voorbestemd zijn of niet, daar geloof ik niet in.
Oud 27-05-2003, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 27-05-2003 @ 13:47:
Helaas blijven jongens altijd naar meisjes kijken en helaas zeggen sommige ook nog als ze iemand mooii vinden ofzow..
Mijn vriendje vindt een vriendin van hem nog steeds erg mooi.. das ook bets kut maar ja..
Jezus Christus, jij ontkent dus eigenlijk de evolutieleer. Wees verdomme blij dat je vriend naar andere meisjes zou kijken, dan is het voor jou des te bevredigender dat hij tóch voor jou heeft gekozen ondanks al die andere schoonheden!

Je kunt toch ook wel gewoon zeggen dat je een bepaald meisje erg mooi vindt zonder dat daar meteen een diepere betekenis inligt? Sjeesj...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:05
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-05-2003 @ 13:56:
Jezus Christus, jij ontkent dus eigenlijk de evolutieleer. Wees verdomme blij dat je vriend naar andere meisjes zou kijken, dan is het voor jou des te bevredigender dat hij tóch voor jou heeft gekozen ondanks al die andere schoonheden!

Je kunt toch ook wel gewoon zeggen dat je een bepaald meisje erg mooi vindt zonder dat daar meteen een diepere betekenis inligt? Sjeesj...
hahaha, wel een beetje erg overdreven reactie van je, maar ok. Ik ben het er wel mee eens.

Ik vind sowieso dat je gewoon moet kunnen zeggen wat je denkt. En ja...ik zeg ook gewoon van; "hey, moet je dat meisje kijken joh. Die ziet er echt goed uit!"
Maar volgens mij als mensen mij kennen weten ze sowieso wel dat ik daar verder niks mee bedoel. Want ik zeg ook rustig tegen een jongen dat ie mooie ogen heeft ofzo...
Oud 27-05-2003, 16:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-05-2003 @ 10:40:
Dat lijkt me vrij onbeleefd overkomen. Sta je met een jongen te praten, staar je steeds maar naar de grond omdat je een relatie hebt en dus niet naar hem wilt kijken...
flauw ik bedoelde (en ik denk dat je dat best wel snapte ) dat ik jongens niet meer "keur".
Oud 27-05-2003, 17:41
Fly-girl
Fly-girl is offline
ik snap niet helemaal waarom je vriend je verteld dat hij wel een 'leuk' meisje heeft gezien, zo erg is dat toch ook weer niet dat ie dat moet vertellen. kan ie misschien beter niet doen als je er onzeker van wordt. Beetje overdreven om (altijd) te vertellen dat je wel een knap iemand hebt gezien. iig, er zijn altijd wel problemen...naja iets te pesimistisch maargoed, daar moet je je proberen door heen te slaan. tsja..en als het te veel energie gaat kosten moet je je afvragen of je dat nog wel wilt..
Reageren

Regels voor berichten