Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik hou wel van een desembroodje met kwark en kersen- of aardbeienjam...lekker Duits...
Ook smaakvol is pindakaas met appel of met honing ![]()
|
Ik ben echt extreem in combinaties op brood..
![]() broodje kaas met gezoute pinda's, daaroverheen wat mayo. broodje kaas met uitjes, of stukjes augurk broodje ham met kruidenkaas broodje pindakaas met stukjes banaan en chocolade vlokken en dit soort dingen..*ashamed*
|
een super knakworstspeciaal
in volgorde van onder naar boven: -boterham -veel curry -veel ui -geen mayonaise -boterham -veel curry -veel ui -geen mayonaise -boterham dit ding is tien cm hoog, geeft een enorme kliederboel en is zwaar ongezond...maar lekker!
||
Citaat:
Hieronder mijn geliefde combinaties ![]() Marmite mayonaise en mosterd of pindakaas met komkommer is ook lekker fris.
|
![]() |
afgelopen zomer heb ik berggewandeld in oostenrijk. Dat is een bezigheid waarmee je nogal wat kalorietjes verbrandt. Deze moesten ook weer worden aangevuld. Onder andere met broodbeleg. Dus, wat er zoal doorelkaar op mijn boterham ging:
beepops (gepofte rijst met honing) + jam + witte chocopasta + chocolademelk-poeder. Dit dus meerdere malen per dag (ik ben tijdens die vakantie nog afgevallen ooK!! Rosanne |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |
Lifestyle |
Wat een boeiende dag, of niet? June bug | 500 | 06-02-2007 18:42 | |
Eten & Drinken |
Beleg-combi's Sint Juttemis | 33 | 08-07-2006 08:15 | |