![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het een meisje met een verleden en er is echt iets, maar er word niet over gepraat of ze verteld het niet vanwege allerlei reden Of ... Tis een zeur die waarbij het echt nooit wat word! Zeg jij gewoon: Jij vind het wel lekker om het met kleren te doen en nooit sex te hebben, ik vind het wel is geil om het met een ander te doen ![]() ![]() En ik heb het nu niet over wachten, want dat is een ander verhaal en te respecteren! Heb ik ook met mijn vriendin: 8 maanden gewacht want ze was er nog niet aan toe (goed gepraat en veel redenen) en nu ... ![]() |
![]() |
|
ach .. ik heb ook een vriendin die dan weer wel veel zin in sex heeft en dan weer niet ..
we doen wel alles ,, .. maar goed .. het " ik krijg het koud" komt mij ook maar al te bekend voor .. zucht .. ![]() ach ja .. ik weet het ,, het kan frusterend zijn.. de enige tip die ik je kan geven is , maak je er niet zo druk om .. als je dr op dr gemak stelt zal zij misschien eerder eraan toe zijn en het weer willen proberen ,, en ja .. het gras is altijd groener aan de andere kant ! maar als je goed met dr kan opschieten en je houd van dr .. dan maakt het toch eigenlijk ook allemaal niks uit ? [quote]Maar ook als ze zich bijvoorbeeld staat op te maken ofzo voor de spiegel en ik kom dan achter haar staan en geef wat kusjes in d'r nek en pak haar beet bij d'r middel, dan wil ze eerst afmaken waar ze mee bezig is. En dat is met alles. Alsof ze zich aan een streng, strikt schema moet houden. Ze zal nooit ffies 2 minuten uittrekken om terug te knuffelen ofzo... [/qoute] ![]() ![]() mijn vriendin heeft precies hetzelfe ! .. ach .. de ene keer lach je erom .. de andere keer word je er geirriteerd om .. maar in de loop der tijd leer je dr gewoon dr ruimte te geven op de momenten dat zij het nodig heeft. het is niet allemaal rozengeur en maanenschijn . Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 11:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ricardo, ik zou er veel over praten en toch regelmatig vragen wat er eigenlijk scheelt. Misschien is ze wel een beetje bang omdat het bij haar pijn heeft gedaan. Er moet alleszinds een oorzaak zijn.
|
![]() |
Het zijn alweer mannen die beweren dat je 't moet uitmaken
![]() Effe serieus, ik was ook vrij "preuts" op dat vlak aan mijn 17 maar dat veranderde. Thuis werd nooit over sex gesproken, als er een sexscène kwam op tv werd er onmiddellijk weggezapt. Ik mocht er niet mee geconfronteerd worden zo bleek. En dat zorgde wel voor slechte gevolgen. Want ik dacht dat het 'slecht' was en niet 'natuurlijk'. Zoiets is wel frustrerend. Gelukkig ben ik daarvan af gestapt en heb ik een aardige jongen leren kennen. We hebben er veel over gebabbeld dat ik erdoor afgeschrikt was en dat ik 'dichtklapte' als hij in me wou penetreren. En inderdaad, babbelen helpt veel... tja nu doen we het bijna elke dag ![]() ![]() Doe het gewoon rustig aan, ik weet niet, misschien is sex ook een taboe bij haar thuis? Je ziet je vriendin graag, er komen zeker betere periodes, denk maar aan mijn verhaal ![]() |
![]() |
|
![]() |
lijkt me heel moeilijk, ik denk dat het eerste probleem wat je uit moet zoeken, het "geen kleren uit" geval is. Wat is er dat ze daar zo'n moeite mee heeft? En ik snap het niet, ik wordt alleen al van dat me vriend aan me zit/ vingert geil. Ik snap niet waarom zij dan wel dát laat doen, maar de rest niet! Zeg gewoon een keer als ze je afwijst (terwijl ze aan het tutten is)
'Het is ook nooit goed'. Of vraag haar op de man af of ze soms ergens bang voor is. Ik denk dat het bij haar heel diep zit. Of juist absoluut niet, dat ze er gewoon nog niet klaar voor is. Ze het in het begin een beetje te snel vond gaan, en dat ze nu (heeel erg) rustig aan wil doen. |
![]() |
|
Het eerste wat mij te binnen schoot toen ik dit las was dat ze dwangmatig schoon en hygiënisch wil blijven, een "neat freak" dus. Misschien is het iets in die richting en heeft het niet met de seks op zich te maken, maar met het idee van vies worden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik moet jullie allemaal bedanken voor het grote aantal replies... Heel erg fijn! Bedankt!!
Ik denk niet dat ze zich schaamt voor d'r lichaam ofzo. We hebben immers vaak genoeg samen gedouched en in bad gezeten enzo. Ze kleed zich ook uit enzo waar ik bij ben... Dus dat is denk ik niet the point... Ik denk echt dat er in die vier keer iets is foutgegaan. Misschien weet ze wel niet goed WAT ze moet doen als we het doen?? ![]() Maar telkens als ik het weer voorstel enzo zegt ze 'ja straks'. Maar dat komt nooit ![]() We slapen wel elke vrijdagavond standaard bij elkaar... En trouwens, als ik bij het vingeren te veel of te lang bij de opening van d'r vagina zit, haalt ze m'n hand daar ook weg. Soms word ik er ook moe van, dan zeg ik 'jij kan beter een goeie vibrator kopen ofzo'. Maar ja, wat moet ik nou... Ik ga maar eens heel duidelijk vragen of ze onze vier keer niet fijn vond... Ik hou jullie op de hoogte ![]() Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 19:20. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Als vrouw kan ik wel uit ervaring spreken, dat als je hoofd er niet naar staat, je er ook echt geen zin in hebt. Als zij bij de spiegel staat voor haar haren, dan is ze daar mee bezig. Dan moet je niet aan haar hoofd gaan zeuren.
Is ze aan de pil? Beruchte libido demper voor sommigen, dan moet je helemaal in de stemming zijn, voor je zin krijgt. En dat ben je dus niet als je met iets anders bezig bent, en dan kan ze niet zomaar een knop om zetten, iets wat jongens schijnbaar wel kunnen. Maar onder vingeren versta jij dus spelen met haar klitje. Je mag er niet in. Dat vindt ze blijkbaar vervelend. Dan is er in die vier keer echt wat fout gegaan. Hoe vindt ze orale sex, of is dat ook verboden terrein?
|
Er zijn vrouwen die niet van sex houden. Of eerlijk gezegd er geen bevrediging in vinden. Figiditeit noemt men dit. Ik geloof alleen niet dat jouw vriendin hier aan lijdt.
Als ze zich wel laat vingeren door je maar niets terug doet en ervan uitgaat dat jij toch wel klaarkomt van opwinding kan ik dit alleen maar egoistisch noemen. Sex moet van 2 kanten komen en voor beide partijen fijn zijn. Ik vind persoonlijk dat je je al erg lang keurig inhoud maar geloof zelf als dit zo door blijft gaan dat jullie relatie geen jaren stand zal houden. Het lijkt wel of ze vies van je is en dan bedoel ik niet alleen van je sperma maar een paar eenvoudige kusjes in de nek mogen al niet. Nee sorry als er verder geen onderliggende oorzaak is bij je vriendin kan ik haar echt alleen maar een egoist noemen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar er komt nog bij dat ik heel snel ergens spijt van heb, van dus bijvoorbeeld iets op sexueel gebied, tot het kopen van een paar sokken. Dus misschien had die vriendin na die 4 keer ook wel spijt, of viel het idd gewoon tegen...Vraag het haar maar gewoon! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kijk een keer geen sex omdat je vriendin geen zin heeft is tot daar aan toe, maar bijna een jaar geen sex omdat ze er niet aan toe is, of omdat ze geen zin heeft, dat gaat er bij mij niet in. Je kunt toch gewoon rustig beginnen en samen ontdekken wat je wel lekker vindt....
![]() Kijk dat er een stukje schaamte en onzekerheid om de hoek komt kijken dat kan ik begrijpen, maar op een gegeven moment moet dat vertrouwen er toch zijn. Als dat binnen een jaar niet het geval is, is jullie relatie misschien niet intensief genoeg, of je schaadt het vertrouwen te vaak. Praten is denk ik de eerste oplossing, iig niets overhaast doen, want dan is al het vertrouwen weer weg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien heeft ze helemaal geen nare ervaring gehad, en heeft ze alleen maar geen zin. Nooit.
Of heeft ze pijn van binnen, in haar vagina, omdat ze als jij je vinger o.i.d er in stopt hem er ook uit haalt. Een mogelijkheid om voor jezelf duidelijkheid te krijgen zou kunnen zijn haar er heel direct mee te confronteren als HET dreigt te gebeuren en zij jou weer afwijst [of weer je vinger weghaalt bij haar vagina]. Misschien zou je kunnen proberen gewoon te zeggen: "Waarom nou niet?/Wat is er nou? Wees eens eerlijk." Probeer eens uit te leggen wat jou zo stoort aan deze situatie, en hoe jij je eronder voelt. [Als je dat nog niet gedaan hebt iig.] En misschien is ze er toch nog niet aan toe, en heeft ze die 4 keren eigenlijk tegen haar zin met je geneukt. Probeer het gewoon eens echt uit haar te krijgen, want dit is voor zowel jou als haar niet leuk, omdat ze misschien wel met een heel opgekropt probleem van pijn, tegenzin of toch die nare ervaring zit. |
![]() |
|
![]() |
of maak t eens een xtje superromantisch...je kookt eerst voor dr, daarna ga je naar boven (NIET AANDRINGEN) daar staan allemaal kaarsje om t bed.... je gaat eerst gewoon rustig zoenen...gwoon tijd nemen, best lang zoenen, dan zoen je gwoon dr borsten, je gaat gwoon langzaam omlaag. maak dr véél complimentjes...zorg dat ze zich een prinses voelt. vraag als je verder komt wel of ze t écht wil...maar neem vooral veel tijd voor alles.
jah en als ze dan nog niet wil dan denk k toch echt dat er iets goed fout zit! |
![]() |
|
Ik kan me voorstellen dat je dit erg vervelend vindt, maar misschien dat ze er gewoon nog niet aan toe was ofzo, dat ze te snel eraan begonnen is.. (ik weet het niet hoor) of dat er nog iets anders meespeelt (misschien doet het pijn)
Probeer anders als jullie ''seks'' hebben met jullie kleren aan haar kleren uit te trekken, schuif haar shirtje omhoog, broek los..(niet alles van dr lijf scheuren natuurlijk) en trek zelf ook je kleding uit.. Begin met een opwindend voorspel, ga niet gelijk beginnen met vingeren maar ga samen op bed (of net waar) liggen en speel wat met elkaar, strelen, voelen, tasten.. Misschien als ze meer opgewonden is ze verder wil gaan.. En praat er toch eens met haar over, want voor jou is het ook niet leuk, je komt dan wel klaar, met echt spannend en verrassend is het na een tijdje ook niet meer.. Misschien dat iets haar dwars zit waar ze niet over durft te praten.. Leg haar duidelijk uit dat jij je hier ook niet prettig bij voelt, en ik denk dat jij je zo ook wel een beetje afgewezen voelt elke keer. Vraag haar eens hoe ze het anders wil doen, of ze het anders zou willen doen of proberen zodat jullie iets kunnen vinden wat jullie allebei lekker vinden en wat jullie allebei bevredigt.
|
![]() |
Wat dacht je van samen douchen, en daar vrijen en knuffelen, en ga haar dan ook eens likken, want face it, van alleen een vinger in je kut komt niet iedereen klaar. De combinatie daarentegen...
Ze is dan warm onder de warme straal, en schoon, zodat ze zich niet hoeft te generen. En misschien wil ze met haar handen of haar mond ook wel iets met jou doen. Vraag dat, ga niet afwachten. Niet dat je meteen haar kop moet vastpakken en om je lul moet parkeren, maar vraag het . Zou je met mijn piemel willen spelen, ik vind dat zo heerlijk. Leidt haar handen, zeg wat je voelt, zodat ze het idee krijgt dat je het fantastisch vindt dat ze dat doet. Misschien kan ze zich dan over haar afkeer heen zetten. Dan doet ze het voor jou. Wil ze trekken, dan wil ze vast ook wel eens een likje doen. Niet meteen haar bek volkwakken, waarschuw haar op tijd en maak het met de hand af. En misschien is het wel een goed idee om haar klitje te aaien met jouw eikel, als jij toch al haar klitje vingert en zij je piemel masseert. Je gaat er NIET IN, maar je laat haar wel op die manier wennen aan iets daar in de buurt. De volgende stap is om je eikel tegen de ingang aan te leggen en met je vinger haar klitje te stimuleren. Met een beetje geluk vindt ze dat zo lekker, dat ze hem er zelf een beetje induwt. En dan komt hij vanzelf iedere keer wel wat verder. Maar zij moet leren dat penetratie lekker is. Dan moet jij wel je best doen om het voor haar ook lekker te maken. Bouw sex rustig op, niet meteen van hoppa, liggen, benen wijd en erin. Nee, daar vinden de meeste meisjes niks aan. En als het dan nog pijn doet ook, dan zou ik ook niet meer willen.
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #45 zoemzoem | 500 | 19-02-2008 22:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Psychologie |
losgeslagen wat seks betreft dor misbruik Ilsje | 26 | 18-05-2003 20:14 |