Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 23:55
ricardowww
ricardowww is offline
Heey,

Ik heb nu ongeveer 10 maanden met m'n vriendin. Toen we ongeveer twee maanden ofzo hadden, hebben we *het* ongeveer 4 keer gedaan ofzo, daarna nóóóit meer.

Gelukkig kunnen ik en m'n vriendin heel erg goed overal over praten, maar toch... Ze zegt dat ze het een beetje vreemd gevoel vind. En dat alles erna weer naar buiten komt, vind ze ook smerig. Dus ik zei 'dan kopen we condooms en proberen we het daarmee'. Zo gezegd, zo gedaan. En die condooms, die staan er nog steeds onaangeraakt.

Het enige wat we wel doen op seksgebied is dat ik haar heel vaak vinger. En serieus waar, ze komt altijd klaar. En ik gek genoeg ook, door de opwinding. Dus als ik dan begin bij m'n vriendin dat ik gewoon een keer wat anders wil, dan krijg ik als verwijt dat ik toch wel klaarkom en niet moet zeuren. Daarbij houden we ook nog eens altijd onze kleren aan Anders "heeft ze het koud" of een andere smoes(?)

Ik snap het niet, ik heb vrienden die verdikkeme pas een maand verkering hebben, die jonger zijn dan mij, maar die al hele standjes aan het uitproberen zijn enzo. Waarom ik nou niet?

M'n vriendin was rond haar 14e toentertijd ook al lastig met het gaan beginnen gebruiken van maandverband enzo. Misschien dat ze daarom ook wel moeite heeft met het opgang komen met seks??

Ik wil m'n vriendin niet dwingen iets te doen wat ze niet wil. Maar heeft iemand ervaring hiermee? Herkend iemand dit? Hoe moet ik wat doen aan deze vastgeroeste situatie?

Alvast bedankt,

Ricardo
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 00:02
Verwijderd
Ik zou het uitmaken. Wat een zeur.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 01:09
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
o_O
weirdest story ever?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 01:12
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 27-05-2003 @ 01:02:
idd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 01:13
Fleminho
Fleminho is offline
zieke shit trap onder d'r hol kan ze krijgen

nee nou ff serieus
erg vreemd, wat is er dan niet bevallen die 4 keer, deed het veel pijn ofzo of spelen er andere dingen mee. Mja smoesjes als ik heb het koud zijn vaag maak je elkaar toch lekker warm snap het van je vriendin ook niet ik bedoel vrijen/neuken/geslachtsgemeenschap/giveitaname is toch een stuk intiemer dan vingeren/aftrekken. Bovendien die opmerking van je komt toch klaar slaat nergens op..volgens mij draait het daar bij seks niet om
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 01:28
Moodindigo
Moodindigo is offline
Ehm...kan het ook zijn dat ze er nog niet aan toe is?
Waarom meteen uitmaken als ze niet met je wil vrijen?
Hallo!!!! Hou je van haar of niet?
Als je werkelijk van der houdt, maak je het niet uit, maar ga je als man een SERIEUS gesprek met der aan waarom ze niet verder wil.

En over dat koud...trek es een deken over jullie twee heen, het liefst een winterdekbed..dan heeft ze het zo warm
Ik zweette me laatst te pleuris...Dat dekbed was GEEN vierseizoenendekbed... Wooow...WAHAHARM
Oud 27-05-2003, 01:31
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
muhahaha
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 08:49
Verwijderd
Je zegt dat jullie er goed over kunnen praten. Maar vind zij dat ook? Misschien vond ze het wel echt helemaal niet leuk, voelde ze zich niet prettig erbij, misschien lag ze zich wel te vervelen, maar wil ze die dingen niet zeggen om jou niet te kwetsen. Hoe oud is ze? Misschien heeft ze in de rush van de verliefdheid wel sex met jou gehad, maar is ze er eigenlijk nog niet aan toe.
Zo niet, dan stelt ze zich een beetje aan. Vreemd gevoel? Het kan wel wat onwennig zijn, maar de enige remedie daartegen is vaker sex hebben... En dat het er uit loopt is inderdaad niet aangenaam, maar om nou helemaal daarvoor géén sex te hebben? Anders kun je het idd nog altijd met condooms doen, of meteen na de sex er een minitampon in douwen (als ze die gebruikt, want je zei dat ze moeilijk deed met maandverband?).
Ook dat van dat ze het anders koud krijg is onzin, want er zijn toch dekens en er is toch wel verwarming, dat moet geen probleem zijn.
Ik denk dat er nog iets diepers achter ligt, iets dat ze niet wil zeggen of durft te zeggen, of iets dat ze wel ooit gezegd heeft maar dat jij toen niet goed hebt begrepen. Misschien is ze er idd nog niet aan toe, misschien vond ze het écht niet lekker, misschien crepeerde ze van de pijn, misschien heeft ze in het verleden een nare ervaring op het gebied van sex...?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:14
ricardowww
ricardowww is offline
Allemaal alvast bedankt voor jullie reacties!

Ik heb het er inderdaad met d'r over gehad... Ik zei ook 'heel de wereld heeft gewoon NORMAAL seks en wij moeten het maar zo doen.' Maar zij zegt dan 'nou, wij doen het anders en ik vind dat veel lekkerder.'

M'n vriendin is trouwens 17 jaar oud. Ik vind het nergens op slaan om het dan uit te maken omdat ze hier blijkbaar wat moeite mee heeft. Ik denk gewoon dat ze een beetje een scheiterd is en het niet durft uit te proberen?

Ik probeer er telkens weer over te praten, maar er komen maar onzinnige antwoorden uit. Tsjone man, seks met je kleren aan. Ik zou zo graag eens een keer bloot tegen mekaar aan willen liggen......
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:31
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ken nog zo'n stel hoor, en die zijn al hoog en breed volwassen en al vijf jaar samen. Sex? eens per twee maanden, en dan alleen als hij heel lang aandringt, en ook nog al het werk doet. Afzuigen? nee. Rare standjes? Nee.

Die meid is door haar ex verkracht. Daar zit een enorm trauma achter. Ze wil best, maar slaat op slot zodra HET deigt te gebeuren. Vingeren vindt ze prima. Klaarkomen doet ze ook.

Maar dit dreigt hun relatie wel de vernieling in te draaien. Psycholoog ingeschakeld, dat helpt.

Maar nu over jullie:

Jullie hebben het vier keer gedaan, hoe vond zij het toen? Praat daar eens over. Ga op zoek naar antwoorden, dwing haar om er hardop over na te denken, met jou. Er is een oorzaak, maar kom er maar eens achter. Leg haar uit dat deze situatie voor jou onhoudbaar wordt. Jij ziet dat zij niet van sex durft te genieten, en dat nekt je. Het nekt jullie relatie.

Durft zij jou af te trekken of af te zuigen? Durft ze jou haar te laten likken? Durft ze bloot tegen je aan te liggen, of desnoods met een broekje aan, lekker warm onder de dekens, als je belooft niets te doen? (En dan ook niks doen hoor!)Gewoon alleen maar samen slapen. Dat je een stijve ervan krijgt, dat zal ze toch wel aankunnen?

Het hebben van sex, dat zul je rustig op moeten bouwen. Niet meteen all the way, maar eerst maar eens jezelf op je gemak voelen, bloot, bij iemand. En dan eens wat zoenen en voelen, wat frummelen, vingeren, aftrekken. Daarna likken en afzuigen.

In feite zoals je het normaal hoort op te bouwen voor je aan de eerste keer toe bent. Jullie hebben het toen waarschijnlijk te snel gedaan, misschien wel een beetje tegen haar zin. In feite hebben jullie toen jezelf ingehaald en een stadium overgeslagen. Dus ga je nu overnieuw beginnen.
Oud 27-05-2003, 09:40
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Poesiefox is een wijze vrouw
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:43
Des
Des is offline
Misschien is ze wel heel erg onzeker over haar lichaam ofzo. Als zelfs jij haar al niet in haar blote kont mag zien. Dat verklaart ook dat smoesje dat ze 'het koud heeft'. Dat jullie daarom niet je kleren uitdoen als jullie elkaar bevredigen. Dan helpt een deken er over heen gooien niks want dan verzint ze wel weer een ander smoesje.
Misschien moet je met haar over haar lichaam praten en moet jij haar laten voelen dat ze bij jou erg zeker kan zijn en dus niet meteen als ze zich uitkleed bovenop haar duiken (ik zeg niet dat je dit deed hoor), maar haar eerst op haar gemak laten voelen door haar te laten voelen dat je haar mooi vindt zoals ze is. (vage zin )

Succes, dit was maar een idee hoor
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:57
alanis
alanis is offline
Ja, dit is een lastig probleem....

Zo te zien is zij bang om zichzelf bloot te geven, en schaamt ze zich op de een of andere manier voor haar lichaam en is ze bang dat jij haar afwijst als je haar lichaam ziet...

Het is dus zaak om zo vaak mogelijk tegen haar te zeggen dat je haar zo mooi vind...haar als bijnaam 'schoonheid' noemt ofzo, en vraag haar of ze zich voor haar lichaam schaamt. Als zij altijd maar haar kleren wilt aanhouden...
Als ze zich toch wel eens wil blootgeven, bouw het dan langzaam op. Eerst een tijdje het licht uithouden, daarna een lamp dimmen, enz. Ook werkt het dekbed erg goed en bovendien is het ook knus. Wees lief voor haar en raak haar zachtjes aan en geef haar lieve kusjes. Tederheid doet vaak wonderen, meer dan dat je stevig gaat zoenen met haar en haar (te) stevig vastpakt.

Als jullie toch weer eens all the way gaan, let dan goed op haar reacties...Als ze schrikt is er duidelijk iets aan de hand, dat kan inderdaad een teken zijn van vervelende ervaringen met sex in het verleden. Zorg er vooral voor dat ze je vertrouwt. Zodra ze stop zegt, stop je ook direct, en maar je er geen punt van dat ze stop zei. Dan ga je gewoon lekker naast haar liggen en knuffelen. Dat geeft haar het gevoel dat ze je kan vertrouwen...

Ik hoop dat het gaat lukken met jullie, maar bovenal: doe het rustig aan en dwing haar nergens toe. En blijf praten! Succes.
Oud 27-05-2003, 23:40
ricardowww
ricardowww is offline
Wederom iedereen bedankt voor de reacties! Fijn dat zoveel dames ook gereageerd hebben!

Ik denk echter niet dat het een kwestie is van vertrouwen of schaamte. We hebben namelijk al vaak zat samen gebadderd en gedouched (misschien had ik dit even moeten vermelden). Maar ze voelt zich ook echt op d'r gemak enzo bij me hoor. Dat kun je alleen al opmaken uit het feit dat ze soms in de auto ofzo schaamteloos scheten laat Dus wat vertrouwen enzo zit het best goed.

Maar ook als ze zich bijvoorbeeld staat op te maken ofzo voor de spiegel en ik kom dan achter haar staan en geef wat kusjes in d'r nek en pak haar beet bij d'r middel, dan wil ze eerst afmaken waar ze mee bezig is. En dat is met alles. Alsof ze zich aan een streng, strikt schema moet houden. Ze zal nooit ffies 2 minuten uittrekken om terug te knuffelen ofzo...

Ik begin zelf (mede door jullie reacties) te denken dat het gewoon ook een stuk gemak is van d'r. Zo van 'ik vind het wel best zo, waarom moet het anders?'
Maar ik ga voortaan wel wat terughoudender zijn in dat vingeren bij d'r hoor. 'Tis toch te gek voor woorden dat zij maar gaat liggen van 'bring it on' en dat ik in m'n eentje alles moet klaarspelen?

Oh ja: Poesiefox is idd een wijze vrouw
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 23:52
Fixion XXL
Fixion XXL is offline
Jemig ik zit dit zo te lezen joh.. en ik moet tot schrik zeggen dat IK bijna het zelfde heb.. nu heb ik het nog nooit gedaan met mijn vriendin waar ik inmiddels 7 maanden mee heb wel vingeren en wederom met kleren aan.. ze wil nog niet all the way gaan.. terwijl ik ook inderdaad kameraden heb die een paar weken een vriendin hebben en meteen volle seks hebben.. nu is ons relatie heel goed hoor.. maar ik baal er wel van dat het er nog niet van gekomen is.. en nog een dingetje wat me opvalt.. is dat ik meestal de eerste zet moet zetten om haar te vingeren... ach jah volgens my zijn wij op dezelfde type vrouw gevallen...
Oud 27-05-2003, 23:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ricardowww schreef op 28-05-2003 @ 00:40:
Wederom iedereen bedankt voor de reacties! Fijn dat zoveel dames ook gereageerd hebben!

Ik denk echter niet dat het een kwestie is van vertrouwen of schaamte. We hebben namelijk al vaak zat samen gebadderd en gedouched (misschien had ik dit even moeten vermelden). Maar ze voelt zich ook echt op d'r gemak enzo bij me hoor. Dat kun je alleen al opmaken uit het feit dat ze soms in de auto ofzo schaamteloos scheten laat Dus wat vertrouwen enzo zit het best goed.

Maar ook als ze zich bijvoorbeeld staat op te maken ofzo voor de spiegel en ik kom dan achter haar staan en geef wat kusjes in d'r nek en pak haar beet bij d'r middel, dan wil ze eerst afmaken waar ze mee bezig is. En dat is met alles. Alsof ze zich aan een streng, strikt schema moet houden. Ze zal nooit ffies 2 minuten uittrekken om terug te knuffelen ofzo...

Ik begin zelf (mede door jullie reacties) te denken dat het gewoon ook een stuk gemak is van d'r. Zo van 'ik vind het wel best zo, waarom moet het anders?'
Maar ik ga voortaan wel wat terughoudender zijn in dat vingeren bij d'r hoor. 'Tis toch te gek voor woorden dat zij maar gaat liggen van 'bring it on' en dat ik in m'n eentje alles moet klaarspelen?

Oh ja: Poesiefox is idd een wijze vrouw
Dat strakke schema kan een afleidingsmanoeuvre zijn. Sex is zo superlekker, daar zet je haren borstelen echt wel even voor opzij. Tenzij je het niet zo superlekker vindt, maar juist een beetje vervelend. Als je het een inbreuk vindt op je privacy. Luiheid? Ach kom op, wie vindt er nou vingeren wel goed genoeg, en neemt verder totaal geen initiatief? In feite wijst ze je steeds weer af. Vingeren met kleren aan is as far as she'll go. Anders wordt het te persoonlijk, te eng, te gevaarlijk.

Praten praten praten. Vindt uit waarom, en neen met kutsmoesjes geen genoegen. Er is iets wat haar dwars zit, waar ze waarschijnlijk zelf niet aan wil. Maar ze zal wel moeten, want zo gaat het nooit over.
Oud 28-05-2003, 09:07
Verwijderd
Sorry maar ik heb bijna 11 maanden verkering en ik ben ook nog niet met mn vriend naar bed geweest..Ik ben er gewoon nog niet klaar voor..Als je echt van iemand houdt, heb je het respect om te wachten!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 28-05-2003 @ 10:07:
Sorry maar ik heb bijna 11 maanden verkering en ik ben ook nog niet met mn vriend naar bed geweest..Ik ben er gewoon nog niet klaar voor..Als je echt van iemand houdt, heb je het respect om te wachten!
Ja dat is het ook niet als ik al die verhalen zo lees, maar vooral die stomme excuses en smoesjes! Praat dan als vrouw wat je dwarszit, in het verleden iets gebeurd of een nare ervaring, maar niet alles ook nog is opeisen door de jongen keer na keer te laten vingeren en klaarkomen en hij staat dat daar maar! Beetje tegenstrijdig! Maybe egoïstisch!

Of het een meisje met een verleden en er is echt iets, maar er word niet over gepraat of ze verteld het niet vanwege allerlei reden

Of ... Tis een zeur die waarbij het echt nooit wat word! Zeg jij gewoon: Jij vind het wel lekker om het met kleren te doen en nooit sex te hebben, ik vind het wel is geil om het met een ander te doen

En ik heb het nu niet over wachten, want dat is een ander verhaal en te respecteren! Heb ik ook met mijn vriendin: 8 maanden gewacht want ze was er nog niet aan toe (goed gepraat en veel redenen) en nu ...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 11:46
David
David is offline
ach .. ik heb ook een vriendin die dan weer wel veel zin in sex heeft en dan weer niet ..

we doen wel alles ,, .. maar goed .. het " ik krijg het koud" komt mij ook maar al te bekend voor ..

zucht ..

ach ja .. ik weet het ,, het kan frusterend zijn..

de enige tip die ik je kan geven is , maak je er niet zo druk om .. als je dr op dr gemak stelt zal zij misschien eerder eraan toe zijn en het weer willen proberen ,, en ja .. het gras is altijd groener aan de andere kant !

maar als je goed met dr kan opschieten en je houd van dr .. dan maakt het toch eigenlijk ook allemaal niks uit ?

[quote]Maar ook als ze zich bijvoorbeeld staat op te maken ofzo voor de spiegel en ik kom dan achter haar staan en geef wat kusjes in d'r nek en pak haar beet bij d'r middel, dan wil ze eerst afmaken waar ze mee bezig is. En dat is met alles. Alsof ze zich aan een streng, strikt schema moet houden. Ze zal nooit ffies 2 minuten uittrekken om terug te knuffelen ofzo... [/qoute]

... aaaaah ,, sorry .. maar ik ben dus toch niet de enige die met zo,n vriendin opgescheept zit

mijn vriendin heeft precies hetzelfe ! .. ach .. de ene keer lach je erom .. de andere keer word je er geirriteerd om .. maar in de loop der tijd leer je dr gewoon dr ruimte te geven op de momenten dat zij het nodig heeft.

het is niet allemaal rozengeur en maanenschijn .

Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 11:50.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:03
sunshine1982
sunshine1982 is offline
Citaat:
Amaai ge hebt toch ni alleen een relatie voor seks? Als je het daarom alleen al uitmaakt, ja dan ben je wel heel laag gevallen.

Ricardo, ik zou er veel over praten en toch regelmatig vragen wat er eigenlijk scheelt. Misschien is ze wel een beetje bang omdat het bij haar pijn heeft gedaan. Er moet alleszinds een oorzaak zijn.
Oud 28-05-2003, 12:05
sunshine1982
sunshine1982 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-05-2003 @ 10:31:
Maar dit dreigt hun relatie wel de vernieling in te draaien. Psycholoog ingeschakeld, dat helpt.
Lang niet altijd hoor
Oud 28-05-2003, 12:34
elledc
elledc is offline
Het zijn alweer mannen die beweren dat je 't moet uitmaken

Effe serieus, ik was ook vrij "preuts" op dat vlak aan mijn 17 maar dat veranderde.
Thuis werd nooit over sex gesproken, als er een sexscène kwam op tv werd er onmiddellijk weggezapt. Ik mocht er niet mee geconfronteerd worden zo bleek. En dat zorgde wel voor slechte gevolgen. Want ik dacht dat het 'slecht' was en niet 'natuurlijk'.
Zoiets is wel frustrerend. Gelukkig ben ik daarvan af gestapt en heb ik een aardige jongen leren kennen.
We hebben er veel over gebabbeld dat ik erdoor afgeschrikt was en dat ik 'dichtklapte' als hij in me wou penetreren. En inderdaad, babbelen helpt veel... tja nu doen we het bijna elke dag

Doe het gewoon rustig aan, ik weet niet, misschien is sex ook een taboe bij haar thuis? Je ziet je vriendin graag, er komen zeker betere periodes, denk maar aan mijn verhaal
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:41
josdebos
josdebos is offline
lijkt me heel moeilijk, ik denk dat het eerste probleem wat je uit moet zoeken, het "geen kleren uit" geval is. Wat is er dat ze daar zo'n moeite mee heeft? En ik snap het niet, ik wordt alleen al van dat me vriend aan me zit/ vingert geil. Ik snap niet waarom zij dan wel dát laat doen, maar de rest niet! Zeg gewoon een keer als ze je afwijst (terwijl ze aan het tutten is)
'Het is ook nooit goed'. Of vraag haar op de man af of ze soms ergens bang voor is. Ik denk dat het bij haar heel diep zit. Of juist absoluut niet, dat ze er gewoon nog niet klaar voor is. Ze het in het begin een beetje te snel vond gaan, en dat ze nu (heeel erg) rustig aan wil doen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:44
Maurice
Maurice is offline
het is niet zo dat je d'r zo enorm opwindt dat ze plots zegt "ik wil je, nu"?

dat is bij mij altijd zo. heel frustrerend.
Oud 28-05-2003, 13:15
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Het eerste wat mij te binnen schoot toen ik dit las was dat ze dwangmatig schoon en hygiënisch wil blijven, een "neat freak" dus. Misschien is het iets in die richting en heeft het niet met de seks op zich te maken, maar met het idee van vies worden?
Oud 28-05-2003, 13:57
Verwijderd
Citaat:
sunshine1982 schreef op 28-05-2003 @ 13:03:
Amaai ge hebt toch ni alleen een relatie voor seks? Als je het daarom alleen al uitmaakt, ja dan ben je wel heel laag gevallen.
Liefde staat op de eerste plaats. Maar ze hebben al geneukt...en nou wil ze al MAANDEN alleen gevingerd worden? Houdt de spanning er wel in....kuch.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:16
Maurice
Maurice is offline
ja prcies. aparte manier van hard to get spelen.
Oud 28-05-2003, 15:50
Fixion XXL
Fixion XXL is offline
Citaat:
a new nose schreef op 28-05-2003 @ 14:57:
Liefde staat op de eerste plaats. Maar ze hebben al geneukt...en nou wil ze al MAANDEN alleen gevingerd worden? Houdt de spanning er wel in....kuch.
Inderdaad ik vind dat je seks moet opbouwen... als je het al 4 keer hebt gedaan en daarna plotseling niks... dan kan het niet anders dat in die 4 keer iets fout is gegaan... heb je in die 4 keer iets gemerkt waardoor ze in 1 keer niet meer wou.. hoe ging de laaste keer... het kan zijn... dat de laatste keer niet goed ging en is ze bang voor een vervolg...
Oud 28-05-2003, 18:36
ricardowww
ricardowww is offline
Ik moet jullie allemaal bedanken voor het grote aantal replies... Heel erg fijn! Bedankt!!

Ik denk niet dat ze zich schaamt voor d'r lichaam ofzo. We hebben immers vaak genoeg samen gedouched en in bad gezeten enzo. Ze kleed zich ook uit enzo waar ik bij ben... Dus dat is denk ik niet the point...

Ik denk echt dat er in die vier keer iets is foutgegaan. Misschien weet ze wel niet goed WAT ze moet doen als we het doen?? Ik kan me er eigenlijk niet veel meer van herinneren, aangezien het zo lang geleden is. Maar als ik diep terugdenk probeerde ze ook op geen enkele manier een betere (lekkerdere?) houding aan te nemen ofzo. Ze liet mij maar d'r gang gaan.

Maar telkens als ik het weer voorstel enzo zegt ze 'ja straks'. Maar dat komt nooit

We slapen wel elke vrijdagavond standaard bij elkaar... En trouwens, als ik bij het vingeren te veel of te lang bij de opening van d'r vagina zit, haalt ze m'n hand daar ook weg.

Soms word ik er ook moe van, dan zeg ik 'jij kan beter een goeie vibrator kopen ofzo'. Maar ja, wat moet ik nou... Ik ga maar eens heel duidelijk vragen of ze onze vier keer niet fijn vond...

Ik hou jullie op de hoogte

Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 19:20.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:23
Fixion XXL
Fixion XXL is offline
Citaat:
ricardowww schreef op 28-05-2003 @ 19:36:
Ik moet jullie allemaal bedanken voor het grote aantal replies... Heel erg fijn! Bedankt!!

Ik denk niet dat ze zich schaamt voor d'r lichaam ofzo. We hebben immers vaak genoeg samen gedouched en in bad gezeten enzo. Ze kleed zich ook uit enzo waar ik bij ben... Dus dat is denk ik niet the point...

Ik denk echt dat er in die vier keer iets is foutgegaan. Misschien weet ze wel niet goed WAT ze moet doen als we het doen?? Ik kan me er eigenlijk niet veel meer van herinneren, aangezien het zo lang geleden is. Maar als ik diep terugdenk probeerde ze ook op geen enkele manier een betere (lekkerdere?) houding aan te nemen ofzo. Ze liet mij maar d'r gang gaan.

Maar telkens als ik het weer voorstel enzo zegt ze 'ja straks'. Maar dat komt nooit

We slapen wel elke vrijdagavond standaard bij elkaar... En trouwens, als ik bij het vingeren te veel of te lang bij de opening van d'r vagina zit, haalt ze m'n hand daar ook weg.

Soms word ik er ook moe van, dan zeg ik 'jij kan beter een goeie vibrator kopen ofzo'. Maar ja, wat moet ik nou... Ik ga maar eens heel duidelijk vragen of ze onze vier keer niet fijn vond...

Ik hou jullie op de hoogte
Vraag aan haar wat er scheelt aan die 4 keer... lijkt me de enige oplossing..
Oud 28-05-2003, 19:30
poesiefox
poesiefox is offline
Als vrouw kan ik wel uit ervaring spreken, dat als je hoofd er niet naar staat, je er ook echt geen zin in hebt. Als zij bij de spiegel staat voor haar haren, dan is ze daar mee bezig. Dan moet je niet aan haar hoofd gaan zeuren.

Is ze aan de pil? Beruchte libido demper voor sommigen, dan moet je helemaal in de stemming zijn, voor je zin krijgt. En dat ben je dus niet als je met iets anders bezig bent, en dan kan ze niet zomaar een knop om zetten, iets wat jongens schijnbaar wel kunnen.

Maar onder vingeren versta jij dus spelen met haar klitje. Je mag er niet in. Dat vindt ze blijkbaar vervelend. Dan is er in die vier keer echt wat fout gegaan.

Hoe vindt ze orale sex, of is dat ook verboden terrein?
Oud 28-05-2003, 19:36
David
David is offline
domme vraag misschien .. maar als een meisje stopt met de pil

kan die zin dan weer terugkomen of is de pret dan voor eeuwig weg zeg maar ?

Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 21:08
poesiefox
poesiefox is offline
Komt het binnen een week weer terug.
Oud 28-05-2003, 21:23
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Er zijn vrouwen die niet van sex houden. Of eerlijk gezegd er geen bevrediging in vinden. Figiditeit noemt men dit. Ik geloof alleen niet dat jouw vriendin hier aan lijdt.
Als ze zich wel laat vingeren door je maar niets terug doet en ervan uitgaat dat jij toch wel klaarkomt van opwinding kan ik dit alleen maar egoistisch noemen.
Sex moet van 2 kanten komen en voor beide partijen fijn zijn. Ik vind persoonlijk dat je je al erg lang keurig inhoud maar geloof zelf als dit zo door blijft gaan dat jullie relatie geen jaren stand zal houden. Het lijkt wel of ze vies van je is en dan bedoel ik niet alleen van je sperma maar een paar eenvoudige kusjes in de nek mogen al niet.
Nee sorry als er verder geen onderliggende oorzaak is bij je vriendin kan ik haar echt alleen maar een egoist noemen.
Oud 29-05-2003, 01:01
Elister
Elister is offline
Citaat:
Dumbass
Oud 29-05-2003, 15:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Sinnerella schreef op 29-05-2003 @ 02:01:
Dumbass
Hoezo? groot gelijk hoor.
Oud 29-05-2003, 15:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
of moet ik erbij zeggen dat het sarcasme is?
Oud 29-05-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ikedea schreef op 28-05-2003 @ 12:13:
Ja dat is het ook niet als ik al die verhalen zo lees, maar vooral die stomme excuses en smoesjes! Praat dan als vrouw wat je dwarszit, in het verleden iets gebeurd of een nare ervaring, maar niet alles ook nog is opeisen door de jongen keer na keer te laten vingeren en klaarkomen en hij staat dat daar maar! Beetje tegenstrijdig! Maybe egoïstisch!
Ik praat er met mijn vriend eigenlijk nooit over..Ik ben niet zo open op dat gebied, en misschien is dat ook wel een reden dat we nog niet met elkaar naar bed zijn geweest..Ook moet hij me bij alles aansporen...Ik ben blijkbaar gewoon bang voor het onbekende ofzo...

maar er komt nog bij dat ik heel snel ergens spijt van heb, van dus bijvoorbeeld iets op sexueel gebied, tot het kopen van een paar sokken. Dus misschien had die vriendin na die 4 keer ook wel spijt, of viel het idd gewoon tegen...Vraag het haar maar gewoon!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:32
checko
checko is offline
waarvoor heb je verkering dan????Omdat jej je vriendin leuk vind of om de sex????? Beetje kansloos als je alleen voor sex gaat...dan snap ik dat ze het ook niet wil....
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:03
janine20
janine20 is offline
Pft, ga jij eens lekker een relatie volhouden met iemand die nooit sex wil
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 28-05-2003 @ 20:36:
domme vraag misschien .. maar als een meisje stopt met de pil

kan die zin dan weer terugkomen of is de pret dan voor eeuwig weg zeg maar ?

Pret zit tussen je oren. Ik ben nu al een tijdje aan de pil maar ik kan niet zeggen dat ik minder zin heb in seks.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:40
Mark
Mark is offline
Kijk een keer geen sex omdat je vriendin geen zin heeft is tot daar aan toe, maar bijna een jaar geen sex omdat ze er niet aan toe is, of omdat ze geen zin heeft, dat gaat er bij mij niet in. Je kunt toch gewoon rustig beginnen en samen ontdekken wat je wel lekker vindt....

Kijk dat er een stukje schaamte en onzekerheid om de hoek komt kijken dat kan ik begrijpen, maar op een gegeven moment moet dat vertrouwen er toch zijn. Als dat binnen een jaar niet het geval is, is jullie relatie misschien niet intensief genoeg, of je schaadt het vertrouwen te vaak.

Praten is denk ik de eerste oplossing, iig niets overhaast doen, want dan is al het vertrouwen weer weg.
Oud 04-06-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
janine20 schreef op 04-06-2003 @ 12:03:
Pft, ga jij eens lekker een relatie volhouden met iemand die nooit sex wil
een relatie is volgens mij meer als sex hoor! Je voelt je genegen bij iemand, iemand past bij jou, je voelt je goed bij elkaar...Sex is zeker belangrijk, al heb ik nog geen ervaring, de spanning is er wel. Maar daar draait het absoluut niet om!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:25
Vevay
Misschien heeft ze helemaal geen nare ervaring gehad, en heeft ze alleen maar geen zin. Nooit.
Of heeft ze pijn van binnen, in haar vagina, omdat ze als jij je vinger o.i.d er in stopt hem er ook uit haalt.

Een mogelijkheid om voor jezelf duidelijkheid te krijgen zou kunnen zijn haar er heel direct mee te confronteren als HET dreigt te gebeuren en zij jou weer afwijst [of weer je vinger weghaalt bij haar vagina]. Misschien zou je kunnen proberen gewoon te zeggen: "Waarom nou niet?/Wat is er nou? Wees eens eerlijk."
Probeer eens uit te leggen wat jou zo stoort aan deze situatie, en hoe jij je eronder voelt. [Als je dat nog niet gedaan hebt iig.]

En misschien is ze er toch nog niet aan toe, en heeft ze die 4 keren eigenlijk tegen haar zin met je geneukt.

Probeer het gewoon eens echt uit haar te krijgen, want dit is voor zowel jou als haar niet leuk, omdat ze misschien wel met een heel opgekropt probleem van pijn, tegenzin of toch die nare ervaring zit.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:02
Knoop
Knoop is offline
of maak t eens een xtje superromantisch...je kookt eerst voor dr, daarna ga je naar boven (NIET AANDRINGEN) daar staan allemaal kaarsje om t bed.... je gaat eerst gewoon rustig zoenen...gwoon tijd nemen, best lang zoenen, dan zoen je gwoon dr borsten, je gaat gwoon langzaam omlaag. maak dr véél complimentjes...zorg dat ze zich een prinses voelt. vraag als je verder komt wel of ze t écht wil...maar neem vooral veel tijd voor alles.

jah en als ze dan nog niet wil dan denk k toch echt dat er iets goed fout zit!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:08
PardonMe
PardonMe is offline
Ik kan me voorstellen dat je dit erg vervelend vindt, maar misschien dat ze er gewoon nog niet aan toe was ofzo, dat ze te snel eraan begonnen is.. (ik weet het niet hoor) of dat er nog iets anders meespeelt (misschien doet het pijn)

Probeer anders als jullie ''seks'' hebben met jullie kleren aan haar kleren uit te trekken, schuif haar shirtje omhoog, broek los..(niet alles van dr lijf scheuren natuurlijk) en trek zelf ook je kleding uit..

Begin met een opwindend voorspel, ga niet gelijk beginnen met vingeren maar ga samen op bed (of net waar) liggen en speel wat met elkaar, strelen, voelen, tasten.. Misschien als ze meer opgewonden is ze verder wil gaan..

En praat er toch eens met haar over, want voor jou is het ook niet leuk, je komt dan wel klaar, met echt spannend en verrassend is het na een tijdje ook niet meer.. Misschien dat iets haar dwars zit waar ze niet over durft te praten.. Leg haar duidelijk uit dat jij je hier ook niet prettig bij voelt, en ik denk dat jij je zo ook wel een beetje afgewezen voelt elke keer.
Vraag haar eens hoe ze het anders wil doen, of ze het anders zou willen doen of proberen zodat jullie iets kunnen vinden wat jullie allebei lekker vinden en wat jullie allebei bevredigt.
Oud 05-06-2003, 12:49
poesiefox
poesiefox is offline
Wat dacht je van samen douchen, en daar vrijen en knuffelen, en ga haar dan ook eens likken, want face it, van alleen een vinger in je kut komt niet iedereen klaar. De combinatie daarentegen...

Ze is dan warm onder de warme straal, en schoon, zodat ze zich niet hoeft te generen. En misschien wil ze met haar handen of haar mond ook wel iets met jou doen. Vraag dat, ga niet afwachten. Niet dat je meteen haar kop moet vastpakken en om je lul moet parkeren, maar vraag het . Zou je met mijn piemel willen spelen, ik vind dat zo heerlijk. Leidt haar handen, zeg wat je voelt, zodat ze het idee krijgt dat je het fantastisch vindt dat ze dat doet. Misschien kan ze zich dan over haar afkeer heen zetten. Dan doet ze het voor jou. Wil ze trekken, dan wil ze vast ook wel eens een likje doen. Niet meteen haar bek volkwakken, waarschuw haar op tijd en maak het met de hand af.

En misschien is het wel een goed idee om haar klitje te aaien met jouw eikel, als jij toch al haar klitje vingert en zij je piemel masseert. Je gaat er NIET IN, maar je laat haar wel op die manier wennen aan iets daar in de buurt. De volgende stap is om je eikel tegen de ingang aan te leggen en met je vinger haar klitje te stimuleren. Met een beetje geluk vindt ze dat zo lekker, dat ze hem er zelf een beetje induwt. En dan komt hij vanzelf iedere keer wel wat verder.

Maar zij moet leren dat penetratie lekker is. Dan moet jij wel je best doen om het voor haar ook lekker te maken.

Bouw sex rustig op, niet meteen van hoppa, liggen, benen wijd en erin. Nee, daar vinden de meeste meisjes niks aan. En als het dan nog pijn doet ook, dan zou ik ook niet meer willen.
Oud 05-06-2003, 13:56
josdebos
josdebos is offline
wat geef jij toch geweldige antwoorden!!!

Tja.. wat moet ik hier aan toevoegen, aan één reply van Poesie heb je meer dan aan 20 van ons!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 14:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
josdebos schreef op 05-06-2003 @ 14:56:
wat geef jij toch geweldige antwoorden!!!

Tja.. wat moet ik hier aan toevoegen, aan één reply van Poesie heb je meer dan aan 20 van ons!
Dat zou ik niet al te hard zeggen, twee weten altijd meer dan een.
Oud 05-06-2003, 14:06
josdebos
josdebos is offline
beetje bescheiden?? Nouw.. geef toe, jij weet toch best wel altijd goede antwoorden te geven!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten