Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 08:57
Internationalist
Internationalist is offline
Ik denk dat het hiert hoort, zoniet kick het dan naar de plaats waar het wel hoort

Ik opende vannochtend m'n hotmail en al mijn berichten, op een uit februari en wat reclame van de afgelopen drie dagen leeg. Verschijnede mailtjes die ik nog niet gelezen had zijn dus gewist. Nou vroeg ik me af of die op een of andere manier terug te krijgen zijn en hoe zoiets kan gebeuren?

BVD,

Vliegh
Oud 10-04-2002, 09:00
Verwijderd
Maak je gebruik van hotmail via outlook of via je browser?

En waarschijlnijk had je meer dan 2 MB in je vakje..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 09:09
@pie
@pie is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Ik denk dat het hiert hoort, zoniet kick het dan naar de plaats waar het wel hoort

Ik opende vannochtend m'n hotmail en al mijn berichten, op een uit februari en wat reclame van de afgelopen drie dagen leeg. Verschijnede mailtjes die ik nog niet gelezen had zijn dus gewist. Nou vroeg ik me af of die op een of andere manier terug te krijgen zijn en hoe zoiets kan gebeuren?

BVD,

Vliegh
hotmail heeft, zoals McLaren probeert te vertellen , een datalimiet van 2 MB. als je daar langer dan een paar dagen overheen zit, wordt je mailbox (om in forumtermen te spreken) gepruned. ik weet niet precies hoe dat gaat, maar misschien kun je in je trashcan kijken.. je kunt het afaik niet terugkrijgen als het daar ook niet inzit..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 11:37
Verwijderd
Meer dan 2MB=een gedeelte weg! En dan weg=weg
(ok, ben vaag )
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 22:06
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Meer dan 2MB=een gedeelte weg! En dan weg=weg
(ok, ben vaag )
was niet gedeelte. Al m'n berichten van de afgelopen twee jaar die ik nog had (150 ofzow ) zijn gewist, op ééntje na (joost mag weten waarom, het was niet de oudste of meest rescente. Gewoon één middenin). Het enige dat er nog bij zat was een paar dagen reclame/spam/rotzooi

Hoe kan dat dan
Oud 10-04-2002, 22:13
intelli-worst
intelli-worst is offline
zoals ze al zeiden, het datalimiet van 2 MB. hab je de "anounsments" van MSN-hotmail niet bijgehouden?
voor de volgende keer: zet alles veilig op je eige compie en zorg dat je onder de 2 MB blijft, blok eventuele reclame en spam die je nooit leest ... scheelt HEEL veel ...
Oud 12-04-2002, 11:30
Verwijderd
Ik kom mijn hotmailbox geen eens meer in, als ik klik op aanmelden, duurt het 5 minuten en dan kom ik weer in het inlog scherm!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten