![]() |
|
Verwijderd
|
ik las laatst ergens dat 2% van de Nederlanders full-time vegetariër is, maar ik heb het gevoel dat onder jongeren dat percentage veel hoger ligt.
Om dat te controleren.......een poll! Stemmen maar, en zet je beweegredenen in een post. Ik ben benieuwd! Poll: Ben je vegetariër?Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Kan je er dan niet meteen een poll bij maken wat iemand drijfveer is om vega te zijn? Ik bedoel, is iemand het omdat hij het zielig vind of omdat het produceren van consumptie vlees zoveel eetbare materialen kost dat we zonder vlees consumptie ruim de wereld bevolking zouden kunnen voeden?
||
Citaat:
Zelf eet ik gewoon niks wat waarvoor dieren gedood moeten worden. Dus geen vlees, vis, kaas ( alleen bio kaas want daar zit geen echt stremsel in) gelatine etc. Maar compleet veganistisch wil ik mezelf niet noemen, omdat ik bijvoorbeeld wel honing eet of een wollen trui heb. Maar eigenlijk zit ik er hard over te denken om maar helemaal veganistisch te worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben full-time vegitariër.
Alhoewel, enkele dagen geleden was mijn zus een championflapje aan het eten en bood me aan es te proeven, wat ik dan ook gedaan heb. Gisteren ontdekt dat er ook KIP ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() iK zelfs heb met vol trots gestemt op nee.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
ook full-time.
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben vegetarier en dan zeg ik maar in kort ook gelijk waarom:
in het begin omdat ik tegen de bio-industrie was, en het nergesn op vind slaan dat mensen (zoveel) vlees eten. dan wordt er vaak gezegt maar het is natuurlijk om vlees te eten, en dat gebreurde in de prehistorie al maar toen hadden mensen ook echt niet elke dag vless.. maar nu durf ik het gewoon niet meer te eten , het is nergsn voor nodig vlees te eten,en als het het wilt zal je het ook niet missen. ps in vlees zitten meer stoffewn die slecht voor je zijn (giftig) dan die goed voor je zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er hebben nu 80 mensen gestemd, 31% is full-time vegetariër! (= veel meer dan die 2%) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ff voor de duidelijkheid; veganisten hebben ook geen leren schoenen, geen wollen truien whatever, ze eten niet alleen geen dierlijk producten, maar ze gebruiken ze ook niet. Ze zijn totaal onafhankelijk van dieren. Maarehm, dan ist dat ff duidelijk. Ik heb de 1e aangeklikt, gewoon vegetarier, al sinds 2000, iets meer dan 3 jaar. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Kben nog nooit hier op dit forum gweest, dus : haj allemaal!
![]() ik heb gestemd op fulltime vegetarier. We eten thuis nu ongeveer al 4 jaar geen vlees meer, alleen mn broer weer un btje kip nu hij op kamers woont. Ik mis het totaal niet, heb ook nooit de neiging om eens een 'lekker stukje vlees' te gaan eten ofzo. Anders zou ik het wel doen, ik ziet niet vast aan regels ofzo, dat vind ik ook onzin, dat als je vegetaries bent, je opeens nooit meer vlees wilt aanraken ofzo. Wij zijn het trouwens geworden omdat de dokter zei dat het wel eens zou kunnen helpen tegen mijn exceem, en tegen de puistjes van mn zusje. liefs
|
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ben je vegetariër? Je hebt gestemd op: Nee Ik mag vanwege bepaalde allergieen al niet alles eten, als ik dan ook vlees nog zou laten staan, zou ik ontzettend veel vervangers voor vanalles-en-nog-wat moeten nemen... Dat kost meer moeite dan 'gewoon vlees eten'. Vooral praktische reden dus. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|